/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
ADSL
#NavnPoint
BjarneD 1827
severino 1802
pallebhan.. 1510
srhansen 1200
Per.Frede.. 1168
e.c 970
Nordsted1 720
strarup 690
ostemanden 657
10  CLAN 640
Hurra for Tele2
Fra : Henrik Schytte


Dato : 18-07-03 12:22

Jeg skulle have fået Tele2 ADSL ( i stedet for TDC ADSL) for 1 uge siden -
og for at være på sikre side, opsagde Tele2 mit TDC abbonement den 18/7.

Som hos så mange andre der har gjort det samme, blev min Tele2 ADSL levering
udskudt - og ifølge et brev fra Tele2, havde de derfor også udskudt
opsigelsen på mit TDC abbonement.................. Men det gjorde de bare
ikke - godnat og sov godt !

Læs - det opdagede jeg på den hårde måde - da jeg fik mail fra TDC, hvor der
stod at min mailbox var blevet lukket. - Ifølge TDC ville min ADSL adgang
blive lukket senere på dagen. (men jeg fik da heldigvis stoppet det). Kudos
til TDC hotline - de styrer altså mht service !

Jeg skulle også have fat i Tele2 hotline - og jeg måtte vente i max 5
minutter - så det med hele og halve timer må være i deres "prime time".



 
 
Claus O (18-07-2003)
Kommentar
Fra : Claus O


Dato : 18-07-03 12:29

"Henrik Schytte" <Hschytte@NOSPAMmail.dk> wrote

> opsigelsen på mit TDC abbonement.................. Men det gjorde de bare
> ikke - godnat og sov godt !
>
> til TDC hotline - de styrer altså mht service !

Hvad med en passende overskrift næste gang?



Mugge (18-07-2003)
Kommentar
Fra : Mugge


Dato : 18-07-03 13:00


"> Hvad med en passende overskrift næste gang?

Helt enig, den overskrift var svær at tyde som ironisk!

Men jeg vil da lige kommentere ovenstående, skulle selv have konverteret fra
TDC til Tele2 d. 18.7., og har fulgt debatten om Tele2 her i ng, og har
derfor kontaktet både TDC og Tele2, og hvordan det forholdt sig med den
lange ventetid på konverteringen. Begge selskaber svarede at det var der
styr på, jeg får føst konverteringen i august og mit TDC bredbåndabb. løber
så til konverteringen er guldført.

mvh Mugge



Allan Olesen (18-07-2003)
Kommentar
Fra : Allan Olesen


Dato : 18-07-03 13:08

"Claus O" <ClausOlsen@NOSPAMhotmail.com> wrote:

>Hvad med en passende overskrift næste gang?

Er sarkasme ikke tilladt i overskrifter?


--
Allan Olesen, Lunderskov.
Danske musikere tjener penge ved ulovlig softwarekopiering.

Claus O (18-07-2003)
Kommentar
Fra : Claus O


Dato : 18-07-03 13:16

"Allan Olesen" <aolesen@post3.tele.dk> wrote

> Er sarkasme ikke tilladt i overskrifter?

Jo, men i en gruppe som denne er den jo misvisende,
når der "måske" skulle have stået 'Hurra for TDC' istedet.......



Dennis Schafroth (18-07-2003)
Kommentar
Fra : Dennis Schafroth


Dato : 18-07-03 13:58


"Henrik Schytte" <Hschytte@NOSPAMmail.dk> wrote in message
news:3f17d82b$0$32544$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Jeg skulle have fået Tele2 ADSL ( i stedet for TDC ADSL) for 1 uge siden -
> og for at være på sikre side, opsagde Tele2 mit TDC abbonement den 18/7.
>
> Som hos så mange andre der har gjort det samme, blev min Tele2 ADSL
levering
> udskudt - og ifølge et brev fra Tele2, havde de derfor også udskudt
> opsigelsen på mit TDC abbonement.................. Men det gjorde de bare
> ikke - godnat og sov godt !

Jeg sidder i samme situation på mandag 21/7. TDC har registeret min
opsigelse fra TELE2 men TDC kan ikke se udskyldelse i deres. TDC
kundeservice var ganske høflige, men kunne ikke rigtig hjælpe med at
udskylde nedtagningen.

Hvad sagde du til dem?

TELE2 (efter cirka 10min venten) sagde at jeg bare skulle vente, og så HVIS
det går galt skulle ringe til TELE2, på trods at jeg fortalte at min
nedtagning hos TDC stod til 21/7. Hvad med at være PROAKTIV (hvor jeg hader
det ord, men..) og checke status hos TDC istedet for et sådan ladt svar? Det
går jo galt på mandag.

Jeg fortryder allerede.. Hvad man ike gør for båndbredde.

Dennis



Henrik Schytte (18-07-2003)
Kommentar
Fra : Henrik Schytte


Dato : 18-07-03 14:56


"Dennis Schafroth" <nospam@schafroth.com> skrev i en meddelelse
news:bf8qtf$pai$1@sunsite.dk...
> Hvad sagde du til dem?
>
TDC har en skide god kundeservice - jeg ringede 80808031 og fik fat i en gut
som straks genåbnede min mail - og forhindrede at min linie blev lukket. -
Så det kan godt.



flemse (18-07-2003)
Kommentar
Fra : flemse


Dato : 18-07-03 22:44

det hele blev lukket natten til idag hos mig så jeg ringede til tele2 og de
sagde at mit internet ville køre igen seneste fra tirsdag i næste uge..de
skulle bare lige snakke med tdc...
så ringede jeg selv til tdc og de genåbnede det med det samme.

"Henrik Schytte" <Hschytte@NOSPAMmail.dk> skrev i en meddelelse
news:3f17d82b$0$32544$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Jeg skulle have fået Tele2 ADSL ( i stedet for TDC ADSL) for 1 uge siden -
> og for at være på sikre side, opsagde Tele2 mit TDC abbonement den 18/7.
>
> Som hos så mange andre der har gjort det samme, blev min Tele2 ADSL
levering
> udskudt - og ifølge et brev fra Tele2, havde de derfor også udskudt
> opsigelsen på mit TDC abbonement.................. Men det gjorde de bare
> ikke - godnat og sov godt !
>
> Læs - det opdagede jeg på den hårde måde - da jeg fik mail fra TDC, hvor
der
> stod at min mailbox var blevet lukket. - Ifølge TDC ville min ADSL adgang
> blive lukket senere på dagen. (men jeg fik da heldigvis stoppet det).
Kudos
> til TDC hotline - de styrer altså mht service !
>
> Jeg skulle også have fat i Tele2 hotline - og jeg måtte vente i max 5
> minutter - så det med hele og halve timer må være i deres "prime time".
>
>



Dennis Schafroth (21-07-2003)
Kommentar
Fra : Dennis Schafroth


Dato : 21-07-03 13:21


"flemse" <flenie@mail.dk> wrote in message
news:3f186a1c$0$24651$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> det hele blev lukket natten til idag hos mig så jeg ringede til tele2 og
de
> sagde at mit internet ville køre igen seneste fra tirsdag i næste uge..de
> skulle bare lige snakke med tdc...
> så ringede jeg selv til tdc og de genåbnede det med det samme.

Havde samme problem i dag. TELE2 ville sende en "e-mail" og der vil ikke
være nogen der læser det før i morgen, ingen tid hvornår det vil virke igen.

Ringer selv til TDC og det krævede da 8-10 forskellige omstillinger/personer
før der var hul. Men igen på!

TELE2 meddelte mig at det stadig er muligt at opsige konverteringen med et
skriftligt brev, hvilket jeg seriøst overvejer.

Dennis



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177552
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408849
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste