"Steen Hansen" <steen_hansen@eudoramail.com> skrev
> Håber der er nogen som kan komme med et godt forslagt til en ny
> udbyder - København.
> Jeg har fået følgende mail fra CC og den forretningsmoral der gives
> udtryk for er så forkastelig at jeg ikke ønsker at være kunde hos dem
> mere.
>
> "Din kollega har så været heldig at ringe ind netop på det tidspunkt
> hvor tilbud blive givet.
>
> Tilbuddet køre desværre ikke mere,selvom der også lige skal nævnes at
> det ikke har været
> et "tilbud",men udelukkende et wingback tilbud,dvs. til de kunder der
> har haft tilsendt Cybercity
> en opsigelse eller ringede ind for at opsige.
>
> Desværre kan jeg ikke give dig samme tilbud."
>
> At prissætte på et tilfældighedsprincip bryder jeg mig ikke om og jeg
> behøver ikke at spare penge for at skifte selskab.
> Jeg håber der er andre som også vil skifte fra CC så de står i en
> situation at de har givet rabat for at holde på kunder, men bagefter
> sender fuldt betalende kunder til andre selskaber. I øvrigt en
> mærkelig form for forretning.
Du har så ganske ret, det er under lavmålet. Jeg har ikke engang
gidet at prøve at få samme vilkår, som man har læst sig til at en
del med en telefonopringning har fået. Jeg meldte mig simpelt hen
bare til tele2adsl mens tid var, gudskelov.
Her er lidt dokumentation fra intern cybercity.xdsl-gruppe:
<UDKLIP START>
>> Du kan da ikke komme med sådan et indlæg uden at kunne dokumentere det
>> eller fortælle lidt om din "egen erfaring"....
>
>
>Dokumentere det bliver jo nok lidt svært - men jeg er idag af cc-support
>blevet
>lovet en 2024/512 for 590,-/md og det er ikke kun for 3 eller 6 måneder.
>Skulle blive opgraderet senere idag eller imorgen.
>
>Dorph
>
få dsl som vinden blæser må vi vist nøjes med kalde det indtil vidre !
for du kan få 2Mbit/512 til 590 og jeg til 595(dog er det først den
2-7 det skulle træde i kraft)hvor du skriver din træder i kraft idag.
###
> Det er for sent for mig. Jeg har allerede afbestilt den ene linie og
> bestilt den anden. Efter at have skrevet med CC, fik jeg afvide at der
> ikke var nogen planer om parmanent prisnedsættelse.
Jeg har nu, efter henvendelse hos CC, fået et tilbud på en 2Mbit/512
linie til 595 kr pr. mdr., og da jeg er typen som helst ikke vil ændre
på noget når det virker, har jeg valgt at acceptere dette tilbud. Det er
godt nok 65 kr dyrre end Tele2ADSL på samme hastighed, men jeg er ikke
sikker på Tele2 - der er et eller andet inden i mig som er uroligt.
Så i slipper ikke for mig i denne omgang!
/Anders
###
> Tip: Ring til Kundeservice.
Tak - så lykkedes det også for mig at få opgraderet...
Hygge,
Tony
###
Her er hvad de skriver, jeg har fjernet navnet på den pågældende medjarbejder:
*****************************'
Kære Claus,
Mange tak for din mail.
Ja det er rigtig, hvis du sender mig dit brugernavn og skriver hvilken
hastighed du er intresseret
i så skal jeg hjælpe dig.
Hvis jeg i øvrigt kan være dig behjælpelig, er du velkommen til enten at
kontakte mig telefonisk på
+45 33983398 eller på min e-mailadresse
Med venlig hilsen
xxxxxxxxx(fjernet af mig)
Cybercity kundeservice
Esplanaden 6-8
1263 København K
Tlf: 33983398
Fax: 33983348
www.cybercity.dk
venligst reply denne e-mail
---Herefter følger den besvarede e-mail---
Cybercity' Kundeservice
Jeg har i dag erfaret, at flere CC kunder angiveligvis har modtaget tilbud
om, at man nu kan få en 2mbit linje til et tilsvarende beløb, som Tele2
annoncere med, altså omkring kr. 590,-
Er dette korrekt?
Med venlig hilsen
Claus Tersgov
###
Så fik jeg ved hjælp af en opringning en fordobling fra 1024/256 -
2056/512 for samme pris (595.-). Skulle træde i kraft i næste uge. Hun
meddelte mig desuden at det ikke var officielle priser.
Underlig forretningsmetode....!?
<UDKLIP SLUT>
--
Cubus
http://cubus-adsl.dk