/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
ADSL
#NavnPoint
BjarneD 1827
severino 1802
pallebhan.. 1510
srhansen 1200
Per.Frede.. 1168
e.c 970
Nordsted1 720
strarup 690
ostemanden 657
10  CLAN 640
8 Mbit ADSL fra 1. juli
Fra : Hien Quoc Do


Dato : 30-06-03 09:31

Hej,

Kan det passe at det bliver muligt at få 8 Mbit ADSL fra 1. juli. Jeg har
hørt lidt om det, og har da også fundet
http://comon.dk/index.php?page=news:show,id=14223

Nogle som kan bekræfte dette? nogle bud på priserne?

--
Mvh,
Hien



 
 
Hans Joergensen (30-06-2003)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 30-06-03 09:54

Hien Quoc Do wrote:
> Kan det passe at det bliver muligt at få 8 Mbit ADSL fra 1. juli. Jeg har
> hørt lidt om det, og har da også fundet
> http://comon.dk/index.php?page=news:show,id=14223
> Nogle som kan bekræfte dette? nogle bud på priserne?

Blot fordi det bliver muligt at tilbyde 8mbit ADSL, betyder det ikke
nødvendigvis at der kommer nogle produkter lige med det første.

// Hans
--
http://www.ph33r.dk/ringdingding.mp3

Hien Quoc Do (30-06-2003)
Kommentar
Fra : Hien Quoc Do


Dato : 30-06-03 09:59

"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> wrote in message
news:slrnbfvul4.66v.haj@enterprise-server.dk...
> Blot fordi det bliver muligt at tilbyde 8mbit ADSL, betyder det ikke
> nødvendigvis at der kommer nogle produkter lige med det første.
>
> // Hans

Nej det er jeg så godt klar over, men jeg ville bare vide om det sandt at
det er muligt at tilbyde 8Mbit ADSL fra 1. juli. Med dit svar mener du at
det er muligt at tilbyde?

--
Mvh,
Hien



Simon H. Pedersen (30-06-2003)
Kommentar
Fra : Simon H. Pedersen


Dato : 30-06-03 10:11

"Hien Quoc Do" <hien@FJERNDETTE-hien.dk> wrote in
news:bdou5n$h9i$1@sunsite.dk:


> Nej det er jeg så godt klar over, men jeg ville bare vide om det sandt
> at det er muligt at tilbyde 8Mbit ADSL fra 1. juli.

Det er sandt.

--
Mvh. Simon Pedersen

Hien Quoc Do (30-06-2003)
Kommentar
Fra : Hien Quoc Do


Dato : 30-06-03 10:46

"Simon H. Pedersen" <simon@SPAMNEJTAKemail.dk> wrote in message
news:Xns93AA71C8CAB81simonSPAMNEJTAKemail@212.242.40.196...
> Det er sandt.

Tak, netop det svar jeg ledte efter :) Nogle prismæssige bud?

--
Mvh,
Hien



Thomas Corell (30-06-2003)
Kommentar
Fra : Thomas Corell


Dato : 30-06-03 10:54

Hien Quoc Do wrote:
> "Simon H. Pedersen" <simon@SPAMNEJTAKemail.dk> wrote in message
> news:Xns93AA71C8CAB81simonSPAMNEJTAKemail@212.242.40.196...
>> Det er sandt.
>
> Tak, netop det svar jeg ledte efter :) Nogle prismæssige bud?

Der er ikke nogen der udbyder det i .dk. Så det vides ikke.

Mit bud er (hvis det overhovedet kommer i nær fremtid), at prisen bliver
knap 4 gange prisen på en 2Mb ADSL.

--
Don't waste space

Hans Joergensen (30-06-2003)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 30-06-03 12:16

Thomas Corell wrote:
> Mit bud er (hvis det overhovedet kommer i nær fremtid), at prisen bliver
> knap 4 gange prisen på en 2Mb ADSL.

Det gør den nu næppe..

Teoterisk burde den koste ca. 1000-1200kr sådan en 8mbit .. per
måned.

// Hans
--
Fantastiske pandekager: http://www.ph33r.dk/pancakes.shtml
UNIX Admin søger arbejde, http://nathue.dk/?page=cv

Thomas Corell (30-06-2003)
Kommentar
Fra : Thomas Corell


Dato : 30-06-03 12:47

Hans Joergensen wrote:
> Thomas Corell wrote:
>> Mit bud er (hvis det overhovedet kommer i nær fremtid), at prisen bliver
>> knap 4 gange prisen på en 2Mb ADSL.
>
> Det gør den nu næppe..
>
> Teoterisk burde den koste ca. 1000-1200kr sådan en 8mbit .. per
> måned.

Også hvis man tager forbrugsmøsteret for de potentielle 8Mb kunder i
betragtning ?

--
Don't waste space

Klaus Ellegaard (30-06-2003)
Kommentar
Fra : Klaus Ellegaard


Dato : 30-06-03 13:01

Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> writes:

>Det gør den nu næppe..

>Teoterisk burde den koste ca. 1000-1200kr sådan en 8mbit .. per
>måned.

Skal vi ikke gætte på, at en typisk 8 Mbps-kunde vil bruge
flere hundrede gange det, den gennemsnitlige kunde bruger?

Jeg vil skyde på 5.000 kr/måned. Men man skal passe på med
at "skyde" i denne branche. Det er ikke altid teknikken og
omkostningerne, der sætter markedsprisen.

Mvh.
   Klaus.

Hans Joergensen (30-06-2003)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 30-06-03 13:09

Klaus Ellegaard wrote:
>>Teoterisk burde den koste ca. 1000-1200kr sådan en 8mbit .. per
>>måned.
> Skal vi ikke gætte på, at en typisk 8 Mbps-kunde vil bruge
> flere hundrede gange det, den gennemsnitlige kunde bruger?

Well ...

Hvad bruger en typisk 2mbit-kunde så ? en normal internetbruger vil
snildt kunne klare sig med 256/128, også selv om man har 2-3
computere på.. (jeg ta'r det her for givet at der ikke spilles
online)

Forbruget vil næppe være mere end 4x højere .. :)

Den eneste grund til at jeg selv opgraderer til 1024/256 i
forbindelse med skift til Tele2ADSL (det skal jo prøves;) er at det
er så billigt.

// Hans
--
Jeg - og andre - bliver gladest hvis man følger retningslinierne
http://www.usenet.dk/netikette/ .. på forhånd tak :)

Klaus Ellegaard (30-06-2003)
Kommentar
Fra : Klaus Ellegaard


Dato : 30-06-03 13:35

Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> writes:

>Forbruget vil næppe være mere end 4x højere .. :)

Jeg tror, det kun vil være dem, der i forvejen downloader 10+ GB om
dagen, der vil benytte tilbuddet om 8 Mbps. Derfor min overvejelse.

Men vi ved jo ikke noget, såeh...

Mvh.
   Klaus.

Bjarke Hansen (30-06-2003)
Kommentar
Fra : Bjarke Hansen


Dato : 30-06-03 15:50

"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> wrote in message
news:slrnbg0a27.grf.haj@enterprise-server.dk...
> Den eneste grund til at jeg selv opgraderer til 1024/256 i
> forbindelse med skift til Tele2ADSL (det skal jo prøves;) er at det
> er så billigt.

Man har jo også en meget bedre linie.... Det er jo en fordel at have en
linie der er plads på... Nu er 1024/256 jo ikke voldsomt.. Men der er da
klart forskel på den og så en sølle 256/128..

En sådan har jeg nu.. og har selv kørt med 1024/256 i langt tid.... Selvom
man i perioder kun brugte linien til news osv. 30MB om dagen el.. Men så er
ping god, og man kan høære netradio osv, uden at det belaster andre
apllicationer pålinien. med 256Kbit kan man jo netmest kun en belastede ting
af gangen



Hans Joergensen (30-06-2003)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 30-06-03 18:07

Bjarke Hansen wrote:
> En sådan har jeg nu.. og har selv kørt med 1024/256 i langt tid.... Selvom
> man i perioder kun brugte linien til news osv. 30MB om dagen el.. Men så er
> ping god, og man kan høære netradio osv, uden at det belaster andre
> apllicationer pålinien. med 256Kbit kan man jo netmest kun en belastede ting
> af gangen

Netradio er også en af de ting jeg glæder mig mest til at kunne
udnytte bedre, det er lidt trist at skulle holde sig til de dårlig
64 og 96kbit streams... :)

// Hans
--
http://rd350.nathue.dk - Breaking the ozone-layer since 1985

Brian [2610] (30-06-2003)
Kommentar
Fra : Brian [2610]


Dato : 30-06-03 15:14

Klaus Ellegaard wrote:

> Jeg vil skyde på 5.000 kr/måned. Men man skal passe på med
> at "skyde" i denne branche. Det er ikke altid teknikken og
> omkostningerne, der sætter markedsprisen.

Tror også vi kommer omkring de 5kilo, og nok nærmere + end -



ea (30-06-2003)
Kommentar
Fra : ea


Dato : 30-06-03 16:44

>Klaus Ellegaard wrote:
>
>> Jeg vil skyde på 5.000 kr/måned. Men man skal passe på med
>> at "skyde" i denne branche. Det er ikke altid teknikken og
>> omkostningerne, der sætter markedsprisen.
>
>Tror også vi kommer omkring de 5kilo, og nok nærmere + end -

Så skal det primært skyldes en masse udskiftning af udstyret i
centralerne, fordi båndbredden er en af de mindre udgiftsposter for
udbyderne.

Hans Joergensen (30-06-2003)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 30-06-03 18:09

ea wrote:
> Så skal det primært skyldes en masse udskiftning af udstyret i
> centralerne, fordi båndbredden er en af de mindre udgiftsposter for
> udbyderne.

Mon ikke det meste ADSL-udstyr kan klare 8mbit?

// Hans
--
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=43

Rene Larsen (30-06-2003)
Kommentar
Fra : Rene Larsen


Dato : 30-06-03 20:09

> Mon ikke det meste ADSL-udstyr kan klare 8mbit?
> // Hans

TDC ericssons modemmer kan sagtens klare 8 mbit det er testet og afprøvet...



Men hvad angår Simen så ved jeg kun at de er testet op til 4 mbit også uden
problemer....

Disse to modemer kan sikkert gå højere uden problemer, men man skal også
huske centralen og kobberet fra centralen og ud til kunden er det for langt
så kan dette også give problemer, eller er det for dårligt så kan dette også
spille ind...

Mht til et prisgæt så vil jeg ikke tro det kommer til at koste over 5000
kr.. det er alligevel for meget, men hvis man ganger prisen på 2 mbit så får
man 3200 cirka... deromkring vil jeg tro... ikke mere...

Realistisk bud på prisen vil være omkring 1500-2000 kroner. muligvis vil jeg
strække mig til 2500 men så er jeg også forbavset.


Mvh

Rene



Tobias Nielsen (30-06-2003)
Kommentar
Fra : Tobias Nielsen


Dato : 30-06-03 20:21


"Rene Larsen" <rene.larsenFJERNXXXDETTE@pc.dk> skrev i en meddelelse
news:3f008aa5$0$24623$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> Realistisk bud på prisen vil være omkring 1500-2000 kroner. muligvis vil
jeg
> strække mig til 2500 men så er jeg også forbavset.

Nu må du nok regne med, at de kunder sandsynligvis vil købe de linier, har
så ekstemt et trafikforbrug, at man bliver nød til at prissætte så højt som
tidligere nævnt. Mit bud er i hvert fald at det kun er toppen af
"traffikkransekagen" der vil være potentielle kunder til 8mbit (endnu) og
dem er der ingen ISP'er der vil have, i så fald vil de prissætte i forhold
til dette. Om det så bliver forbrugafregnet eller via en høj månedlig ydelse
skal jeg ikke kunne sige.....


/Tobias



Hans Joergensen (01-07-2003)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 01-07-03 08:41

Rene Larsen wrote:
> Mht til et prisgæt så vil jeg ikke tro det kommer til at koste over 5000
> kr.. det er alligevel for meget, men hvis man ganger prisen på 2 mbit så får
> man 3200 cirka... deromkring vil jeg tro... ikke mere...
> Realistisk bud på prisen vil være omkring 1500-2000 kroner. muligvis vil jeg
> strække mig til 2500 men så er jeg også forbavset.

Så ville jeg jo nok personligt anskaffe mig flere 2mbit'er da det
vil give mig mere upstream, hvilket vil gøre at jeg kan hoste mit
trafiktunge billedgalleri hjemme... og hvis man køber fra flere
udbydere så burde man også være bedre sikret mod nedetid ;)

Naturligvis vil enkeltstående downloads så være begrænset til 2mbit,
men det går jo nok. Vi når alle færgen..

// Hans
--
http://rd350.nathue.dk - still smoking

Claus O (01-07-2003)
Kommentar
Fra : Claus O


Dato : 01-07-03 09:33

"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> wrote

> vil give mig mere upstream, hvilket vil gøre at jeg kan hoste mit
> trafiktunge billedgalleri hjemme... og hvis man køber fra flere

Er det dette "private" billedgallerie du ikke "mener" at kunne hoste på en adsl?
http://gallery.nathue.dk/



Rene Joergensen (01-07-2003)
Kommentar
Fra : Rene Joergensen


Dato : 01-07-03 09:45

Claus O <ClausOlsen@NOSPAMhotmail.com> wrote:

> Er det dette "private" billedgallerie du ikke "mener" at kunne hoste
> på en adsl?
> http://gallery.nathue.dk/

Mon ikke at Hans sagtens ville kunne hoste det, men performance på det
ville også blive derefter.

--
-René
http://www.taabelig-turbo-klub.dk/

Claus O (01-07-2003)
Kommentar
Fra : Claus O


Dato : 01-07-03 10:06

"Rene Joergensen" <fox@nospam.dk> wrote

> Mon ikke at Hans sagtens ville kunne hoste det, men performance på det
> ville også blive derefter.

Ja, der hænger jo nok 10.000 brugere i sek. derpå,
så det går jo nok ikke, da man jo ikke skal lade så
væsentlige ting ligge på så usikre/langsomme linier.......



Klaus Ellegaard (01-07-2003)
Kommentar
Fra : Klaus Ellegaard


Dato : 01-07-03 10:15

"Claus O" <ClausOlsen@NOSPAMhotmail.com> writes:

>Ja, der hænger jo nok 10.000 brugere i sek. derpå,
>så det går jo nok ikke, da man jo ikke skal lade så
>væsentlige ting ligge på så usikre/langsomme linier.......

Mærkelig holdning.

Folk behøver ikke være enig med dig i, hvad der er
spændende. Og omvendt.

Mvh.
   Klaus.

Claus O (01-07-2003)
Kommentar
Fra : Claus O


Dato : 01-07-03 10:51

"Klaus Ellegaard" <klausellegaard@msn.com> wrote

> >Ja, der hænger jo nok 10.000 brugere i sek. derpå,
> >så det går jo nok ikke, da man jo ikke skal lade så
> >væsentlige ting ligge på så usikre/langsomme linier.......
>
> Mærkelig holdning.

Hvad er mærkeligt:
10000 brugere i sek. kan ikke bruge en adsl -
sandt / falsk?



Klaus Ellegaard (01-07-2003)
Kommentar
Fra : Klaus Ellegaard


Dato : 01-07-03 10:55

"Claus O" <ClausOlsen@NOSPAMhotmail.com> writes:

>Hvad er mærkeligt:
>10000 brugere i sek. kan ikke bruge en adsl -
>sandt / falsk?

Hvad har det med Hans' ADSL'er at gøre?

Mvh.
   Klaus.

Claus O (01-07-2003)
Kommentar
Fra : Claus O


Dato : 01-07-03 11:06

"Klaus Ellegaard" <klausellegaard@msn.com> wrote

> Hvad har det med Hans' ADSL'er at gøre?

Du mener altså ikke dette mindre private billedarkiv
uden problemer kunne ligge på en eks. 256 adsl?
I mine øjne ville 512 være at skyde gråspurve med
kanoner i dette tilfælde.
I dette tilfælde acceptere jeg hvis du har haft en
erfaring (i modsætning til din tdc support erfaring)



Klaus Ellegaard (01-07-2003)
Kommentar
Fra : Klaus Ellegaard


Dato : 01-07-03 11:11

"Claus O" <ClausOlsen@NOSPAMhotmail.com> writes:

>> Hvad har det med Hans' ADSL'er at gøre?

>Du mener altså ikke dette mindre private billedarkiv
>uden problemer kunne ligge på en eks. 256 adsl?

Er det et mindre, privat billedarkiv? Hvad er søgningen under
normale omstændigheder og i peak-perioder?

Hvis du ikke kender den helt nøjagtige belastning over en
længere periode, hvordan kan du så komme med dimensioneringsråd?

Mvh.
   Klaus.

Andreas Plesner Jaco~ (01-07-2003)
Kommentar
Fra : Andreas Plesner Jaco~


Dato : 01-07-03 11:11

In article <bdrmna$odj$1@katie.ellegaard.dk>, Klaus Ellegaard wrote:
>
> Hvis du ikke kender den helt nøjagtige belastning over en
> længere periode, hvordan kan du så komme med dimensioneringsråd?

Bedrevidenhed?

--
Andreas Plesner Jacobsen | How can you think and hit at the same time?
|    -- Yogi Berra

Claus O (01-07-2003)
Kommentar
Fra : Claus O


Dato : 01-07-03 11:13

"Klaus Ellegaard" <klausellegaard@msn.com> wrote

> Hvis du ikke kender den helt nøjagtige belastning over en
> længere periode, hvordan kan du så komme med dimensioneringsråd?

Kære Klaus.
Jeg har haft eeen erfaring med arkivet er det pludselig ikke NOK?
EOD



Hans Joergensen (01-07-2003)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 01-07-03 13:13

Claus O wrote:
>> Hvad har det med Hans' ADSL'er at gøre?
> Du mener altså ikke dette mindre private billedarkiv
> uden problemer kunne ligge på en eks. 256 adsl?

Jeg mener måske at når der - til tider - er +1000 hits i timen (og
det sker faktisk) kan det godt tænkes at evt. besøgende ikke vil få
den fede oplevelse når de browser billeder med 2kb/sec .. og så
EOD'er jeg også..

// Hans
--
UNIX Admin søger arbejde, http://nathue.dk/?page=cv

Hans Joergensen (01-07-2003)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 01-07-03 10:37

Claus O wrote:
> Ja, der hænger jo nok 10.000 brugere i sek. derpå,
> så det går jo nok ikke, da man jo ikke skal lade så
> væsentlige ting ligge på så usikre/langsomme linier.......

Det sker til tider at der er folk der kigger på det ... og det vil
nok være knap så sjovt hvis de kun kan hente billederne ned med
10-15kb/sec ...

Men det er jo så også min sag, og ikke din...

// Hans
--
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/Hans_Joergensen

Claus O (01-07-2003)
Kommentar
Fra : Claus O


Dato : 01-07-03 10:49

"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> wrote

> Det sker til tider at der er folk der kigger på det ...

> trafiktunge billedgalleri = (private familiebilleder)

> Men det er jo så også min sag, og ikke din...

Naturligvis. Jeg er nok bare ikke typen der hvor meget jeg
så anstrænger mig kan få ovennævnte til at lyde bare nogenlunde
fornuftigt, det var vist bare det.....




Anders S. (01-07-2003)
Kommentar
Fra : Anders S.


Dato : 01-07-03 14:16


"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i en meddelelse
news:slrnbg0rle.grf.haj@enterprise-server.dk...
> ea wrote:
> > Så skal det primært skyldes en masse udskiftning af udstyret i
> > centralerne, fordi båndbredden er en af de mindre udgiftsposter for
> > udbyderne.
>
> Mon ikke det meste ADSL-udstyr kan klare 8mbit?
>

Jo for over et år siden så jeg en 8mbit linje fungere fint på et simens
modem.
Tekniken fungere med det udstyr der er på markedet nu, men mon ikke TDC har
ventet med at sætte linjerne i drift til det rigtige tidspunkt?

MVH
Anders



Steen Garbers Enevol~ (02-07-2003)
Kommentar
Fra : Steen Garbers Enevol~


Dato : 02-07-03 07:36

Hans Joergensen wrote:
> ea wrote:
>> Så skal det primært skyldes en masse udskiftning af udstyret i
>> centralerne, fordi båndbredden er en af de mindre udgiftsposter for
>> udbyderne.
>
> Mon ikke det meste ADSL-udstyr kan klare 8mbit?

Så langt det meste både CO og CPE udstyr kan sagtens klare 8 Mbps. Hvis det
skal
kunne proklamere compliance til ITU-T G992.1 SKAL det kunne klare minimum
6144 kbps,
og jeg har personligt aldrig testet chipsets som ikke kunne klare 8128 kbps
i FAST mode.

Jeg tror snarere at udskiftningen kunne blive i aggregeringsudstyret for at
kunne håndtere
den større samlede båndbredde. Og f.eks. ATM switche er rasende dyre!

Mvh Steen



Jesper Skriver (30-06-2003)
Kommentar
Fra : Jesper Skriver


Dato : 30-06-03 19:39

On Mon, 30 Jun 2003 15:44:04 GMT, ea wrote:
>>Klaus Ellegaard wrote:
>>
>>> Jeg vil skyde på 5.000 kr/måned. Men man skal passe på med
>>> at "skyde" i denne branche. Det er ikke altid teknikken og
>>> omkostningerne, der sætter markedsprisen.
>>
>>Tror også vi kommer omkring de 5kilo, og nok nærmere + end -
>
> Så skal det primært skyldes en masse udskiftning af udstyret i
> centralerne, fordi båndbredden er en af de mindre udgiftsposter for
> udbyderne.

Baandbredden fra den enkelte central til kernen i naetvaerket er
en af de meget vaesentlige udgifter ved at udbyde ADSL.

--
Jesper Skriver, CCIE #5456, FreeBSD committer
Alfa Romeo 156, 2.0TS
Yamaha FZS600 Fazer

Rudi Stegen (30-06-2003)
Kommentar
Fra : Rudi Stegen


Dato : 30-06-03 17:00

Hej Klaus Ellegaard, du skrev i dk.edb.internet.udbydere.xdsl:

> Skal vi ikke gætte på, at en typisk 8 Mbps-kunde vil bruge
> flere hundrede gange det, den gennemsnitlige kunde bruger?
>
> Jeg vil skyde på 5.000 kr/måned.

Alternativt kunne man forestille sig rimelig rationel variant:
Trafikafregning.

Enkelte har måske ikke det helt vanvittige forbrug, men har behov for
højere hastighed end de 2 Mbps (fx hvis de indimellem skal se en kort
videokonference i god kvalitet [1]).
Det ville for dem være et knaldbilligt alternativ til en fast
forbindelse, uanset at prisen med gennemsnitbrugerens øjne måske synes
ret krads.

> Men man skal passe på med at "skyde" i denne branche. Det er ikke
> altid teknikken og omkostningerne, der sætter markedsprisen.

Det er så lige det.

[1] Så vidt jeg husker anvender digitale tv-sendinger omkring de 4 Mbps
- omend jeg meget nemt kan huske forkert.

--
Hygge fra Århus - Rudi
Klip det væk du ikke kommenterer og skriv under det citerede

Hans Henrik Andersen (30-06-2003)
Kommentar
Fra : Hans Henrik Andersen


Dato : 30-06-03 14:56

Hejsa
jeg tror du er den fødte optimist :P
jeg tror at 8mbit kommer op og koste mindst 3-5k pr mdr
og sker det er der nok næppe nogen der gider ha det ;)

Venlig Hilsen
Hans Henrik Andersen
snart Tele2adsl kunde


> Teoterisk burde den koste ca. 1000-1200kr sådan en 8mbit .. per
> måned.
>
> // Hans
> --
> Fantastiske pandekager: http://www.ph33r.dk/pancakes.shtml
> UNIX Admin søger arbejde, http://nathue.dk/?page=cv



Klaus Ellegaard (30-06-2003)
Kommentar
Fra : Klaus Ellegaard


Dato : 30-06-03 15:47

"Hans Henrik Andersen" <zepo@mobilixnet.dk> writes:

>jeg tror du er den fødte optimist :P
>jeg tror at 8mbit kommer op og koste mindst 3-5k pr mdr
>og sker det er der nok næppe nogen der gider ha det ;)

Jo, dem der har *brug* for det.

Mvh.
   Klaus.

Hans Joergensen (30-06-2003)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 30-06-03 18:08

Hans Henrik Andersen wrote:
> Hejsa
> jeg tror du er den fødte optimist :P
> jeg tror at 8mbit kommer op og koste mindst 3-5k pr mdr
> og sker det er der nok næppe nogen der gider ha det ;)

Det giver ikke mening at udvikle et produkt ingen gider købe ...

// Hans
--
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/Hans_Joergensen

Tobias Nielsen (30-06-2003)
Kommentar
Fra : Tobias Nielsen


Dato : 30-06-03 10:57


"Hien Quoc Do" <hien@FJERNDETTE-hien.dk> skrev i en meddelelse
news:bdp0tu$5ev$1@sunsite.dk...
> "Simon H. Pedersen" <simon@SPAMNEJTAKemail.dk> wrote in message
> news:Xns93AA71C8CAB81simonSPAMNEJTAKemail@212.242.40.196...
> > Det er sandt.
>
> Tak, netop det svar jeg ledte efter :) Nogle prismæssige bud?

Det var vist oppe og vende i denne tråd i sidste uge :)
news:10562817400.480362618330336@dtext.news.tele.dk


/Tobias



Peder Vendelbo Mikke~ (30-06-2003)
Kommentar
Fra : Peder Vendelbo Mikke~


Dato : 30-06-03 17:37

Hien Quoc Do skrev:

> Nogle som kan bekræfte dette? nogle bud på priserne?

TDC tilbyder det kun til grossisterne, f.eks. Cybercity ser ud til at
være interesseret i at sælge det:

<URL: http://cw.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=19381 >

Da der ikke står noget på deres webside om det, er de nok ikke klar til
at sælge det endnu, men du kan jo prøve at ringe til dem.

Prisen bliver vel ca. 4 gange så høj som for en 2 mbps/ 512 kbps.


Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177552
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408847
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste