Hjæææælp mig ... pleaseee .... (Tour de Fr~
Fra : [Anders And]

Dato : 17-07-03 07:50

Hello.

Har 2 "mondo-mega"-problemer, som dumme mig ikke kan greje :

01.
På tour.tv2.dk kan man klikke sig ind på et link, hvor man
kan se Touren LIVE og gratis .. enten i ens browser eller via WMP 9.0.
Jeg valgte via browseren og valgte 'Gem Indstillingen' ...
men den ville ikke vise noget, så nu ville jeg afspille touren i WMP i
stedet
for, MEEEEN den bliver ved med at starte afspilningen i min browser, som
altså fejler HELE TIDEN ..... hvad gør jeg for at starte linket til Touren i
WMP 9.0 i stedet for i min browser??????

02.
Der er kommet en IRRITERENDE værktøjslinie i min browser, der hedder :
'UCMore' eller lign.
Den vil jeg gerne af med. Jeg kan fjerne fluebenet, så den forsvinder
midlertidigt, men så dukker den lige pludselig op igen!?!?
Kan jeg ikke fjerne den permanent .. den har vist lagt sig selv ind, tror
jeg!?!?
Er det i Reg-Databasen, det skal ske? (der er også andre værktøslinier,
der dog ikke kommer frem i browseren, men skæmmer mit blik, når jeg ser på
hvilke værktøjslinier, jeg kan 'flueben'e' frem ...

Hjæælp .. i kloge derude ... Touren starter snart :)

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 17-07-03 09:28

[Anders And] skrev:

> [...]
> Den vil jeg gerne af med. Jeg kan fjerne fluebenet, så den
> forsvinder midlertidigt, men så dukker den lige pludselig op

Det lyder som noget spyware. Prøv at google efter programmet
AdAware - det er ganske godt til at fjerne den slags.

NB: Jeg går ud fra at du benytter IE 6, men det er nu alligevel en
god ide at skrive hvilken browser der er "din". Der er flere at
vælge mellem.
--
Jens Gyldenkærne Clausen
Greenwich nedrig gang: Ny Delhi (GMT +5.5), Badutspring By (GMT