Favorites i højre side af IE?
Fra : Kim

Dato : 15-07-03 18:59

Er det muligt at flytte favorites fra venstre til højre side, som det er med
Opera?

--
Mvh.

Kim
Kim.hansen@REMOVEpc.dk

Fra : Kim

Dato : 18-07-03 18:53

"Kim" <Kim.hansen@REMOVEpc.dk> wrote in message
| Er det muligt at flytte favorites fra venstre til højre side, som det er
med
| Opera?

Der må da være nogen, som kan give et svar. Muligt eller ikke muligt :)

--
Mvh.

Kim
Kim.hansen@REMOVEpc.dk

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 18-07-03 20:42

Kim skrev:

> Der må da være nogen, som kan give et svar. Muligt eller ikke
> muligt :)

Jeg vil tro at det manglende svar betyder at det ikke er muligt.

--
Jens Gyldenkærne Clausen
Velkommen hen til Paris International!

Fra : Lars Stokholm

Dato : 18-07-03 20:55

In dk.edb.internet.software.browser, Jens Gyldenkærne Clausen wrote:

>Jeg vil tro at det manglende svar betyder at det ikke er muligt.

Det vil jeg også tro. :)

Godt nok læste engang at man kunne, men det er vist meget længe siden,
så det har helt sikkert været i en af de ældre versioner. Jeg kan
huske at jeg prøvede det selv, men jeg kan desværre ikke rigtigt huske
om det lykkedes. Enten fik jeg den ned i bunden at ligge eller også
skete der ingenting (jeg hælder mest til det sidste, men jeg synes sgu
at jeg svagt mindes noget andet). :)

I hvert fald er jeg aldrig stødt på det siden, og jeg tvivler på at
det kan lade sig gøre (mere?).

--
Lars Stokholm

The case of George the Wipe, oh God I can't stop laughing,
this sense of humour of mine, it isn't funny at all. (KT)

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 18-07-03 20:42