animationer på webside
Fra : Mette & René

Dato : 08-07-03 17:22

Hej NG

Jeg har et problem med animationer i browseren, hvis i tjekker
http://www.golf2.dk/forums/visindlag.php?forumID=3&Id=32982 er der
forkellige animedere smily´s som skal bevæge sig, det gør de ikke i
min...............mere, hvad gør jeg?

(Det er internet explorer 6.0)

Jeg har tjekket flue benet i Internet indstillinger (afspil animationer på
websider)

MVH René

Fra : Leo E

Dato : 09-07-03 06:47

"Mette & René" <metterene@tdcspace.dk> wrote in message news:<3f0aef94$0$76108$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> [...]
> http://www.golf2.dk/forums/visindlag.php?forumID=3&Id=32982 er der
> forkellige animedere smily´s som skal bevæge sig, det gør de ikke i
Dem der bevæger sig,kommer fra forskellige www adresser og de andre kommer
åbenbart fra din egen side. Bruger du Frontpage?

Fra : Mette & René

Dato : 09-07-03 15:08

> Dem der bevæger sig,kommer fra forskellige www adresser og de andre kommer
> åbenbart fra din egen side. Bruger du Frontpage?

Jeg forstår ikke

Bevæger de smily´s i din browser?
Det gør de ikke i min det er det der er problemet, men det gør de i min win
98
Jeg har ikke noget at gøre med nogen af de sider der

René

Fra : Leo E

Dato : 09-07-03 19:41

"Mette & René" <metterene@tdcspace.dk> wrote in message news:<3f0c21c1$0$76133$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...

> [...]
> 98
> Jeg har ikke noget at gøre med nogen af de sider der
Frontpage er et program til at lave websites med, hvilket program har
i brugt?
Det jeg kan læse ud af htmsproget er at, de gif filer er alm. gif og
de godt
kan vises/animeres på jeres computer, fordi i har et program der kan
køre de animationer
dvs. at siden ta´r det den skal bruge fra jeres computer for at vise
dem.
såeh, hvordan har i bygget siden op?
Hilsen: leo

Fra : Mette & René

Dato : 10-07-03 17:59

> Frontpage er et program til at lave websites med, hvilket program har
> i brugt?

Jeg har ikke noget at gøre med den webside at gøre!!!

> Det jeg kan læse ud af htmsproget er at, de gif filer er alm. gif og
> de godt
> kan vises/animeres på jeres computer, fordi i har et program der kan
> køre de animationer

Nemlig, det har min pc også kunnet, men den kan ikke mere!!!
HVis jeg køre min pc i win 98 kan den godt, der må være sket noget med min
win xp, men ved ikke hvad

René

Fra : Mette & René

Dato : 10-07-03 19:04

Ok, glem den side der for det er ikke en bestem side der er galt med
prøv og kig på den her side her så
http://www.2ni2.com/emoticon/grupos/maraton.gif det er jo der de kommer fra
og de bevæger sig heller ikke

René

Fra : Rosch

Dato : 10-07-03 19:51

Mette & René wrote:
> [...]
> prøv og kig på den her side her så
> http://www.2ni2.com/emoticon/grupos/maraton.gif det er jo der de
> kommer fra og de bevæger sig heller ikke

Hos mig i min win xp pro dk med sp 1 på 3 forskellige computere virker siden
fint og de bvæger sig fint

Rosch
Fjern IKKE no spam i mailadresse

Fra : Mette & René

Dato : 10-07-03 19:58

> Hos mig i min win xp pro dk med sp 1 på 3 forskellige computere virker
siden
> fint og de bvæger sig fint

JJJJJJJJAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Men problemet er at de ikke gør på min, og det problem vil jeg gerne have
løst for hunde*lol*

René

På min win 98 virker den også, men i min XP gør den ikke, hvad kan der være
galt???

Fra : Rosch

Dato : 10-07-03 20:04

Mette & René wrote:

> [...]
> have løst for hunde*lol*
>
> René
>
> På min win 98 virker den også, men i min XP gør den ikke, hvad kan

har du sat flueben i under funktioner, internetindstillinger, avanceret,
multimedier tillad animationer på web sider?

Fra : Mette & René

Dato : 10-07-03 20:14

> har du sat flueben i under funktioner, internetindstillinger, avanceret,
> multimedier tillad animationer på web sider?

ja desværre, ellers var det et godt bud!

René

Fra : Rosch

Dato : 10-07-03 20:28

Mette & René wrote:

> ja desværre, ellers var det et godt bud!
>
> René

OK så fjern fluebenet, genstart, sæt fluebenet igen, genstart og prøv igen

Fra : Mette & René

Dato : 10-07-03 20:32

> OK så fjern fluebenet, genstart, sæt fluebenet igen, genstart og prøv igen

Heyyy ik så ringe en idé, prøver og vender tilbage

René

Fra : Mette & René

Dato : 10-07-03 20:39

> Heyyy ik så ringe en idé, prøver og vender tilbage
>
> René

Ingen held....René

Fra : Mette & René

Dato : 10-07-03 20:42

> igen

> Ingen held....René

Jeg har nu prøvet og fjerne ie6.0 og kører 5.0 heller ingen held

René

Fra : Rosch

Dato : 10-07-03 21:02

Mette & René wrote:

> Jeg har nu prøvet og fjerne ie6.0 og kører 5.0 heller ingen held
>
> René

Ked af det men jeg har ikke flere ideer, så vi må håbe på klogere folk kan
hjælpe dig og vi andre kan lære deraf

Fra : Mette & René

Dato : 10-07-03 21:10

> Ked af det men jeg har ikke flere ideer, så vi må håbe på klogere folk kan
> hjælpe dig og vi andre kan lære deraf
>
> --
Det er helt iorden......prøvede at afinstaller grafikkortet(ja jeg ved det,
for vildt at prøve*g*)
Men jeg skulle jo prøve et eller andet

René

Men tak for tiden