Javafejl ved Mozillastart
Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 08-07-03 09:37

Når jeg starter Mozilla (1.4 final) får jeg en besynderlig
fejlmeddelelse (som dialogboks):

Titel: Java Plug-in Error
Tekst: Java Plug-in for Netscape Navigator should not be used in
Microsoft Internet Explorer. Please use Java Plug-in for Microsoft
Internet Explorer instead. (O.K.)

Browseren virker fint - hvad der jo heller ikke er så mærkeligt, al
den stund at et NN-plugin gerne skulle virke med Mozilla. Starter
jeg IE, kommer den ingen fejlmeddelelse.
--
Jens Gyldenkærne Clausen
Greenwich nedrig gang: Ny Delhi (GMT +5.5), Badutspring By (GMT

Fra : Stig Nygaard

Dato : 08-07-03 17:13

Hej Jens

Jens Gyldenkærne Clausen wrote:
> Når jeg starter Mozilla (1.4 final) får jeg en besynderlig
> fejlmeddelelse (som dialogboks):

Du har vel ikke installeret en utility/extensions (f.eks. Preferences
Toolbar) som kan ændre browserens signatur til at ligne Internet Explorers?

--
Mvh. Stig
stig[at]rockland[dot]dk

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 09-07-03 09:51

Stig Nygaard skrev:

> Du har vel ikke installeret en utility/extensions (f.eks.
> Preferences Toolbar)

Jo.

> som kan ændre browserens signatur til at ligne Internet
> Explorers?

Banko! Jeg har formentlig eksperimenteret med at vælge en anden
browsersignatur på en drilsk websted - og så glemt at nulstille
den.

Jeg takker for hjælpen.