Afinstallering af IE6 fra XP Pro
Fra : Ostekongen

Dato : 02-07-03 14:23

Hej NG.
Min Internet Explorer virker pludselig overhovedet ikke,
den fryser computeren. Så jeg ville afinstallere den, for derefter af
geninstallere
en ny, men jeg kan sgu ikke....
Og jeg kan heller ikke installere en ny ovenpå.
Nogle med forslag??

Ps. Haster!

----------------------------
Mvh. Ostekongen
icq: 144551849

Fra : Torben F@rum

Dato : 02-07-03 14:56

"Ostekongen" <ostekongen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> geninstallere
> en ny, men jeg kan sgu ikke....
> Og jeg kan heller ikke installere en ny ovenpå.

Har haft samme problem, men efter en oprydning med AD-aware var problemet
løst.

(Ad-aware kan fjerne spysoftware, og andet skramme du "samler op" under din
vej på nettet)
http://www.lavasoftusa.com/

Torben Farum

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 02-07-03 17:43

Torben F@rum wrote:

> Har haft samme problem, men efter en oprydning med
> AD-aware var problemet løst.
> http://www.lavasoftusa.com/

http://shor.ter.dk/995388

Regcleaner kan også afhjælpe enkelte problemer:
http://downloads-zdnet.com.com/3000-2094-10115517.html?tag=list

Bagefter kan du rydde op i dine cookies og midlertidige
filer:
Funktioner -> Internetindstillinger -> Generelt
-> Midlertidige Internetfiler

Til sidst kan du tjekke computeren for virus med:
http://housecall.antivirus.com/housecall/start_corp.asp

Her er link til afinstallering af IE, men det er langt fra
sikkert det vil afhjælpe problemet, lad det være sidste
udvej. Det er sundt af få renset ud.
http://support.microsoft.com/?kbid=318378

--
Mvh.
Mikael Nørrelund Andersen

Mail adressen virker.

Fra : Ostekongen

Dato : 03-07-03 12:57

Tak for begge svar.
Jeg har imidlertid besluttet at formatere
min maskine og give den en ny start.
Det skulle være så sundt, har jeg hørt.

-Ostekongen

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 03-07-03 13:33

Ostekongen wrote:
> Tak for begge svar.
> Jeg har imidlertid besluttet at formatere
> min maskine og give den en ny start.
> Det skulle være så sundt, har jeg hørt.

Okay, men kør alligevel AdAware, Spybot,
regcleaner og til sidst en defragmentering
efter du har installeret alle programmer igen.
Der kan nemlig rydes godt op efter dem
alligevel.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund Andersen

Mail adressen virker.

Fra : Ostekongen

Dato : 03-07-03 15:44

> Okay, men kør alligevel AdAware, Spybot,
> regcleaner og til sidst en defragmentering
> efter du har installeret alle programmer igen.
> Der kan nemlig rydes godt op efter dem
> alligevel.

Jeps, det vil jeg huske...

-Ostekongen