Teknikker besøg
Fra : Tico

Dato : 01-04-01 21:04

Hej i gruppen!

Hvis alt går vel skulle jeg gerne få besøg af en teknikker til at installere
mit ADSL på torsdag, men har tidligere i denne gruppe læst og at der er
flere der har trukket kabler ingen teknikeren kom?????.

Jeg har ISDN nu, og jeg har allerede en direkte ledning fra indgang i huset
til hvor min computer er, kan den bruges da jeg alligevel skal have slettet
min ISDN/NT linie????.

Hvor meget skal Teknikeren egentlig lave i huset?????

René S

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 01-04-01 23:36

On Sun, 1 Apr 2001 22:04:08 +0200, "Tico" <rene@surfmail.dk> wrote:

>Jeg har ISDN nu, og jeg har allerede en direkte ledning fra indgang i huset
>til hvor min computer er, kan den bruges da jeg alligevel skal have slettet
>min ISDN/NT linie????.

Der er sikkert to par kabler i den ledning der er trukket til ISDN'en.
Det var der i min. Her brugte teknikeren det andet par.

Poul Erik

--
==__o
Poul Erik Lindaa === _'\ <_ E-mail: pe.lindaa@aof.dk

Fra : Bobby McFr@g'it

Dato : 03-04-01 13:41

"Tico" <rene@surfmail.dk> wrote in message

> Hvor meget skal Teknikeren egentlig lave i huset?????

Kommer an på om du har valgt en løsning med skillefilter. Jeg havde kun et
sæt kobber fra første stik, forbi 3 apperater og til sidst at ende i min
Pro@ccess router. Og så sku' ADSL'en "retur" til FØR første telefonstik. Og
så var der ikke andet for, end at teknikeren måtte flå mine gamle kabler ud
og sætte nye op, denne gang med 4 sæt kobber igennem hele huset (1000 tak
TDK for den go'e service).

- Bobby