Besøgstæller og layout
Fra : Søren Kirch

Dato : 01-04-01 20:25

Hej!

Jeg har lavet en hjemmeside om vores fodboldhold. Manglede blot et par
detaljer inden den skulle lægges på Nettet, men der er opstået et par
problemer.

Det drejer sig i første omgang om en besøgstæller. Kan godt finde ud af at
indsætte en sådan, men den bliver ikke vist i FrontPage fanen "Eksempel".
Der står kun "<BESØGSTÆLLER>" - gør jeg noget forkert?

Mit andet problem går på layout, hvilket ser ok ud i fanen "Eksempel", men
når jeg åbner filen i min browser, er der en del "ledig" plads til højre på
siden. Det ser rigtig ud i FP.

Håber nogen kan hjælpe!

Mvh / Søren

Fra : Nils Nyvang Bacher

Dato : 01-04-01 20:42

1. Besøgstæller kommer først frem når du udgiver din site på en site som har
FPExtension.

2. Vis en url til dit problem.

nils

Fra : Søren Peter Frøsig

Dato : 02-04-01 07:33

Hejsa ..

Jeg har en lille succeshistorie, som du kan overveje. Jeg har selv lavet
flere hjemmesider,
og har forøget trafikken væsenligt ved at tilmelde mig besøgstælleren på
www.chart.dk
Her skal du tilmelde dig under Foreninger, og så indsætte den html.kode, du
får tilsendt
pr. email, på dit site.

Held og lykke med det.

Hilsen Søren