Noget der minder om Moby og Fat boy slim.
Fra : Morten Clausen

Dato : 01-04-01 19:27

Hejsa,

Jeg er på jagt efter noget musik, som skal værer i samme klasse som Moby og
Fat Boy Slim. Er der nogle der har en/flere forslag til hvad dette f.eks.
kunne værer?

På forhånd tak
Morten

Fra : Rune

Dato : 01-04-01 22:06

Morten Clausen wrote:

> [...]
> Fat Boy Slim. Er der nogle der har en/flere forslag til hvad dette f.eks.

Jeg ville nok først prøve at gå på jagt efter nogle Moby/Norman
Cook remix (sidstnævnte lavede vist et par ok mix for Cornershop
samt Wildchild (renegade master) for nogle år tilbage - ellers
prøv noget af det gamle Fatboy aka Beats International).

Ellers kunne andre kunstnere med nogenlunde samme musikalske
fælles-træk være The Crystal Method (f.eks. keep hope alive),
The Future Sound of London (we have explode), Jaydee (plastic
dream), Josh Wink (higher state of consciousness), Age of Love
(age of love), hmm det er vist, hvad jeg lige umiddelbart kan
komme i tanke om... okay, så er der selvfølgelig også Paul
Oakenfold, Leftfield og... well, til dels Faithless og vores
egne E.T.A.(casual sub).

Fra : Invader Zim

Dato : 01-04-01 23:54

"Morten Clausen" <moc@post9.tele.dk> wrote in message
> [...]
og
> Fat Boy Slim. Er der nogle der har en/flere forslag til hvad dette f.eks.

prøv at få fat på Download's Eyes of Stanley Pain, Frontline Assembly's
Prophecy eller Velvet Acid Christ's Fun With Knives. De to sidste er måske
lige lidt aggressive, men ikke desto mindre fornøjelige at lytte til :)

-Invader Zim

Fra : Invader Zim

Dato : 02-04-01 15:14

"Invader Zim" <poopydog@powderedtoast.man> wrote in message
> "Morten Clausen" <moc@post9.tele.dk> wrote in message

> og

> prøv at få fat på Download's Eyes of Stanley Pain, Frontline Assembly's
> Prophecy

undskyld, der burde stå FLA's Implosion og ikke Prophecy... det er nemlig
bare en sang på Implosion albummet.

-Invader Zim

Fra : Karsten Strandgaard ~

Dato : 02-04-01 13:04

Morten Clausen wrote:

> Jeg er på jagt efter noget musik, som skal værer i samme klasse som Moby og
> Fat Boy Slim. Er der nogle der har en/flere forslag til hvad dette f.eks.
> kunne værer?

Ud over de bud, der allerede er kommet, så check også Propellerheads.

Lydbidder findes her:
http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/B000006BZ5/qid=986213037/sr=1-2/ref=sc_m_3/107-2501604-9507753

- Karsten