Hundelogik
Fra : /Ole

Dato : 18-07-03 21:38

½øjs@

Lige et lille bevis på, vores hunde faktisk KAN tænke:

Hunde graver i jorden, for deres logik siger dem, at kan der være kartofler
dernede, kan der også være frikadeller.

/Ole og Dino

PS: jeg ved godt, jeg har skrevet den før, men det er næsten 1 år siden,
synes lige "nye" skulle ha' den.

Fra : Eifelvuf

Dato : 19-07-03 06:21

"/Ole" skrev d. 18-07-03 21:38 dette indlæg :
> [...]
> dernede, kan der også være frikadeller.
>
> /Ole og Dino
>
> PS: jeg ved godt, jeg har skrevet den før, men det er næsten 1 år

Hej /Ole - og velkommen til Planeten Jorden.

Hunde og ***logik*** ! ? - og kartofler eller muligvis frikadeller i
jorden ! ? ! ? !

Hva´ for en komet er du kommet med og på hvilken perron ?

Med venlig hilsen

Eifel & Co.

http://www.kandu.dk/

Fra : /Ole

Dato : 19-07-03 08:15

> [...]
> jorden ! ? ! ? !
>
> Hva´ for en komet er du kommet med og på hvilken perron ?

Øhhhhhhhhhhh, du skulle vist ikke ha' røget de sidste 3 gram

/Ole

Fra : Eifelvuf

Dato : 19-07-03 10:22

"/Ole" skrev d. 19-07-03 08:15 dette indlæg :

> Øhhhhhhhhhhh, du skulle vist ikke ha' røget de sidste 3 gram
>
> /Ole

Hej Ole.

*LOL* - tak for den.

Aj jeg skrev sådan som jeg gjorde, var ikke for at være ubehagelig - men
fordi jeg alligevel ikke gad skrive de 23 sider jeg først sad og
planlagde jeg skulle skrive til dig, omkring hunde, "hundelogik", hundes
"menneskelige egenskaber" o.s.v. (for stort et arbejde).

Så jeg ville signalere med det jeg skrev, var såmænd blot at jeg er 101
% uenig med dig - og ikke for at være "efter dig" eller andet.

Så godt ord igen Ole

Med venlig hilsen

Eifel & Co.

http://www.kandu.dk/

Fra : Pwh

Dato : 19-07-03 12:11

Eifelvuf wrote:

> Så jeg ville signalere med det jeg skrev, var såmænd blot at jeg er
> 101 % uenig med dig - og ikke for at være "efter dig" eller andet.
>
> Så godt ord igen Ole

Jeg tror mere at det var det at du ikke fattede at Ole bare mente det som en joke,
sådan læste jeg ihvertilfælde hans oprindelige indlæg ;)

/Jens

Fra : Winther

Dato : 20-07-03 14:22

"Pwh" <deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg tror mere at det var det at du ikke fattede at Ole bare mente det som
en joke,
> sådan læste jeg ihvertilfælde hans oprindelige indlæg ;)
>
> /Jens

Det er da en joke, og den er da neget sød

Vh. Winther