matsonic MS8308E
Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 18-07-03 20:07

Hej

Jeg har købt mig et Matsonic MS8308E bundkort til en server jeg er ved
at bygge.

Bundkortet, som et med et Sis730S-chipsæt har indbygget netkort som
virker fint.

Men, det skulle understøtte Wake On Lan, men selv om jeg slår det til i
bios, så kan jeg ikke få det til at virke.

Er mit kort mon defekt?

Burde der ikke også være lys i den port i min switch hvor dette netkort
er sluttet til, selv om maskinen er slukket? Det er der nemlig ikke....

http://www.gartneriet.dk

Fra : Leony

Dato : 19-07-03 19:07

> Burde der ikke også være lys i den port i min switch hvor dette
> netkort er sluttet til, selv om maskinen er slukket? Det er der
> nemlig ikke....

Sådan har jeg i hvert fald forstået det.
Hvis der ikke er lys kan der ikke lyttes efter Wake-Up-Packets.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 19-07-03 21:47

On Sat, 19 Jul 2003 20:06:35 +0200, "Leony"
<leony@REMOVETHIScyberjunkie.dk> wrote:

>Sådan har jeg i hvert fald forstået det.
>Hvis der ikke er lys kan der ikke lyttes efter Wake-Up-Packets.

Det lyder jo også fornuftigt nok.
Jeg har heldigvis fundet mig en købet til mit bundkort og så køber jeg
mig bare et andet - for det vil nu være rart med Wake-on-lan i lige
netop denne server.

http://www.gartneriet.dk