Opsætning af Speedstream 5781
Fra : Troels [around 9000]

Dato : 18-07-03 13:48

Hejsa,

Jeg har en Speedstream 5781-router i forbindelse med mit Pro @ ccess-abb, og
vil gerne vide, hvordan jeg kommer ind i konfigurationen, så jeg kan åbne og
lukke porte (og viderestille) - håber i kan hjælpe mig, for jeg kan
simpelthen ikke hit' u' a'ed!

// Troels

Fra : Anders And

Dato : 18-07-03 23:29

> [...]
og
> lukke porte (og viderestille) - håber i kan hjælpe mig, for jeg kan

Hej Troels - er det din egen router eller TDC ? hvis sidstnævnte ejer
routeren må du ikke selv konfigurerer den ! det tager TDC sig betalt for !
Hvis det er din egen kan du på 3 måder konfigurere routeren:
klientprogrammet fra den medfølgende cd, hyperterminal over den medfølgende
konsol-ledning og endelig med en browser http://192.168.1.1 (så vidt jeg
husker - men tjek lige din gateway og skriv det i adresselinien) - hvilken
at metoderne ønsker du hjælp til ?

"A"

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 19-07-03 00:55

> [...]
> husker - men tjek lige din gateway og skriv det i adresselinien) - hvilken

Ledning på konsol.... (altså browser, der skal man vel bruge
konsolledningen?)

// Troels