Nudist
Fra : kim

Dato : 18-07-03 09:57

Er der nogle som har erfaringer med nudist-ferier ?

Personligt syntes jeg at det er det fedeste/frækkeste.

Kim

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 18-07-03 11:02

"kim" <kkim@kik.com> writes:

> Er der nogle som har erfaringer med nudist-ferier ?
>
> Personligt syntes jeg at det er det fedeste/frækkeste.

Når du nu kalder det "frækt", så skræmmer du nogle mennesker væk.
Nudisme er et spørgsmål om at kunne lide ikke at have tøj på, det er
ikke et spørgsmål om at gå rundt og blive tændt og have sex med en
masse mennesker.

Personligt kan jeg også godt lide at være nøgen, også sammen med andre
mennesker, men det er fordi jeg kan lide ikke at have tøj på, ikke
fordi jeg kan lide at se på folk og blive set på. Hvis der først
kommer noget seksuelt i det, så vil jeg øjeblikkeligt bakke ud. Altså
med mindre det bare er herhjemme og sammen med min mand.

Mvh Trine

http://www.triane.dk, billig overnatning i Nordjylland
http://www.bierstedjuletraeshandel.dk, æresporte og gran

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 18-07-03 11:40

"Trine Kornum Christiansen" <news@trinekc.dk> wrote in message

> [...]
> Nudisme er et spørgsmål om at kunne lide ikke at have tøj på, det er
> ikke et spørgsmål om at gå rundt og blive tændt og have sex med en

Jeg har aldrig prøvet det, men jeg har hørt om det i tv, og så vidt jeg
husker, var idéen netop, som du skriver, at det ikke skulle være frækt. I
stedet er det efter sigende helt naturligt at være nøgen, fordi alle er
nøgne.

Med venlig hilsen
Børge
--
Denne meddelelse udtrykker kun mine egne synspunkter og de facts, jeg
kender.

Fra : Bo Warming

Dato : 18-07-03 22:38

"Boerge Rahbech Jensen" <brahbech@post8.tele.dk> wrote in message
> [...]
> kender.
> Jeg forbeholder mig til enhver tid ret til at tage fejl og ændre

Der ville næppe blive mere erotik på lagner eller græsplæner, hvis vi gik
nøgne hele tiden.

Piger gider ikke.

Modesty died when clothes were born.Mark Twain

Optræde nøgen på scenen? Det synes jeg er usmageligt. Men hvis
jeg var tyve år og havde en fantastisk figur, ville det være kunstnerisk,
smagfuldt, patriotisk og en udviklende religiøs oplevelse.
Shelley Winters

Lillemor (til den nøgent solbadende unge smukke Rikke) "Hvorfor tager du
egentlig altid solbad her, hvor alle kan se dig, i forhaven.
Bag huset kan du ligge i fred for nysgerrige blikke og ikke forarge nogen?
RIKKE: Jeg hader, når folk stiller spørgsmål, og så selv besvarer dem"

En kjole skal være stram nok til at vise, at der er en kvinde inden i --- og
løs nok til at vise at hun er en dame.
+ Da Gud fordrev Adam&Eva fra Paradis skænkede han dem til trøst moden
Tilbagevenden til Paradis ville samtidig betyde afslutningen af tøjmoden -
et alvorligt dilemma for de pyntesyge kvinder anonym

md Kvinderne underkaster sig villigt moden, for de ved, at
emballqagen må skifte, hvis indholdet stadig skal være interessant. Noel
Coward

md Man bliver ikke et bedre menneske af at skjule at man har bryster.
Iksela Vega

md Mode er civilisternes uniformstvang

md Moden er det samme for kvinden som snoren er for hunden. Derek
Blunt. (eller "mode er civilisternes uniformstvang")

md Moden gør stor nytte ved at nedbryde, hvad der hører sig til, og
stor skade ved at indføre noget nyt, der hører sig til Poul Henningsen.

md Modstanden mod at gå topløs har ikke moralske årsager, men
skyldes mange kvinders frygt for at skulle vise hvad de ikke har. Rudi
Gernreich.

Fra : Jens Bruun

Dato : 18-07-03 16:34

> Når du nu kalder det "frækt", så skræmmer du nogle mennesker væk.

Sandheden kan ofte være ilde hørt.

> Nudisme er et spørgsmål om at kunne lide ikke at have tøj på, det er
> ikke et spørgsmål om at gå rundt og blive tændt og have sex med en
> masse mennesker.

Nåda, der kan man bare se. Lad mig gætte: Du elsker at spille
volleyball, når du er sammen med med-nudister?

--
-Jens B.

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 18-07-03 16:41

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> writes:

> "Trine Kornum Christiansen" <news@trinekc.dk> skrev i en meddelelse

> Nåda, der kan man bare se. Lad mig gætte: Du elsker at spille
> volleyball, når du er sammen med med-nudister?

Jeg har slidgigt, så volleyball er nu absolut ikke det jeg gør mest i.
Jeg har problemer nok med at gå. Men min form for nudisme er nu nok
mest naturisme og handler mest om at få lov til at være nøgen på
stranden og herhjemme, evt. andre steder hvor det er passende.

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 19-07-03 08:36

> [...]
> Nudisme er et spørgsmål om at kunne lide ikke at have tøj på, det er
> ikke et spørgsmål om at gå rundt og blive tændt og have sex med en

Nudisme - er når man "tænder" på at være nøgen
Naturisme, er når man bare kan li at være det - uden sexuelle undertoner,
man er så at sige Naturlig - Uden tøj når det er varmt.

> [...]
> kommer noget seksuelt i det, så vil jeg øjeblikkeligt bakke ud. Altså
> med mindre det bare er herhjemme og sammen med min mand.

Ergo du er naturist, lige som vi er ;)

Kærlige hilsner
J¤mfruen)

Fra : PerX ...

Dato : 20-07-03 00:28

In article <dx6Sa.22156$Kb2.1203031@news010.worldonline.dk>, "J¤mfruen\)"
<jomfru@knus.dk> says...

> Nudisme - er når man "tænder" på at være nøgen
> Naturisme, er når man bare kan li at være det - uden sexuelle undertoner,
> man er så at sige Naturlig - Uden tøj når det er varmt.

Hvad er man så hvis man godt kan lide at have tøjet på? :)

Fra : Bo Warming

Dato : 20-07-03 01:59

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote in message
> In article <dx6Sa.22156$Kb2.1203031@news010.worldonline.dk>, "J¤mfruen\)"
> <jomfru@knus.dk> says...

> Hvad er man så hvis man godt kan lide at have tøjet på? :)

Hvis du snakker om dansk vintervejr, så er man NORMAL

Nudisme og naturalisme betyder helt det samme. Ismerne er almindelige i de
langt mere sexfrigjorte og naturlige tysk- og fransk-lande og Svejts.

Der bolles lidet i nudist- og naturalist-lejre, der idag kaldes kollektiver.
Tysk kurbad var dominerende da vi fik mere tækkelige syge-sanatorier med
samme formål
De var oftest nøgnheds-tilladende og havde evt lidt bordel
Rigmænd mødtes til cigar i varmbad, ala romerske termer - og så massage med
massør af modsat køn - eller samme køn.

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 20-07-03 18:12

> [...]
> <jomfru@knus.dk> says...

> Hvad er man så hvis man godt kan lide at have tøjet på? :)

"unaturlig" ?¿ ;)

eller bare blufærdig?
eller måske en person med dårligt blodomløb som fryser?

Kærlige hilsner
J¤mfruen)

Fra : mona

Dato : 21-07-03 10:58

PerX ... <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote in

> Hvad er man så hvis man godt kan lide at have tøjet på? :)

Genert og grim !

Fra : KH

Dato : 13-08-03 19:21

"mona" <mona@shotmail.co.qq> skrev i en meddelelse
> PerX ... <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote in

> Genert og grim !

*LOL*
Naturisme og nudisme er selvfølgelig det samme.
Med henvisning til www.dun.dk , som kan besvare alle de svar, som
blæser i vinden om nudisme.
Der er ingen sex i nudisme eller naturisme. Det handler om at udfolde
sig i så at sige alt, hvad alle andre også gør, bare uden tøj på.
Om det så handler om sport, naturoplevelser, faldskærmsudspring eller
en tur på ski ned ad en bjergside, så foregår det uden tøj på.
Vi blev alle født uden tøj på, så det er vel det mest naturlige.

Hvordan ser en bloter ud på en nudiststrand?
Jo, han viser sine nye underbukser frem.

Mvh. KH.

Fra : kim

Dato : 22-07-03 15:14

> [...]
> Nudisme er et spørgsmål om at kunne lide ikke at have tøj på, det er
> ikke et spørgsmål om at gå rundt og blive tændt og have sex med en

En af grundene til at tage på ferie er for mig at give sex-livet lidt ekstra
opmærksomhed, noget man måske ikke har nok tid til i hverdagen. Og når jeg
er på nudist-ferie med min kone er der hele tiden lidt sex i luften - og det
er da primært fordi man er nøgen og dermed mere fri.

Jeg kan ikke forstå dem som siger at der ikke er noget seksuelt i nudisme -
men det er da kun mellem mig og min partner, alle de andre er bare en form
for kulisse. Jeg tror Trine overfortolkede lidt, for pludselig blev "fræk"
til "gruppesex".

Mvh Kim

Fra : Niels Henriksen

Dato : 18-07-03 11:50

"kim" <kkim@kik.com> wrote in message
> Er der nogle som har erfaringer med nudist-ferier ?
>
> Personligt syntes jeg at det er det fedeste/frækkeste.

Frækt og frækt.... det er da rart at gå rundt uden tøj på det vil jeg ikke
nægte, men så lige over til at kalde det for frækt... hvis det er formålet
med at det skal være frækt, så er det vist ikke nudisme, men noget andet
tror jeg.

--
Niels

Fra : naturistpar

Dato : 17-11-03 23:17

"kim" skrev d. 18-07-03 09:57 dette indlæg :
> Er der nogle som har erfaringer med nudist-ferier ?

Hvad er naturisme ?

Følgende definition gives af Internationale Naturist Federation, INF:

"Naturisme (på amerikansk: nudisme) er en livsstil, hvor mennesker uden
kønnenes adskillelse færdes uden tøj, når vejr og omgivelser gør det
naturligt med henblik på øget selvrespekt, respekt for andre og for
miljøet."

På godt dansk: Når andre mennesker går rundt i shorts, bikini eller
lignende og nyder det gode vejr, gør vi det samme - vi smider blot de
sidste få kvadratcentimeter stof. Det er måske ikke nemt de første
gange, men efter nogle gange er det en dejlig befriende følelse at
færdes nøgen i naturen. Efter et stykke tid er det med til at øge ens
selvrespekt og tolerance for andre mennesker. På
naturistcampingpladserne er der plads til store og små, tykke og tynde.

De danske naturistpladser sætter familien i centrum, derfor er pladserne
indrettet med mange faciliteter for familier med børn.

Mange naturister er aktive mennesker, og derfor er der på de fleste
pladser rig mulighed for bl. a. volleyball, bordtennis, petanque,
badminton og selvfølgelig svømning og sejlsport.
Er man ikke til sportsaktiviteter, kan man bare slappe af eller nyde
kammeratligt samvær.

Naturisme dyrkes af mennesker fra alle samfundslag og i alle aldre.

se også www.naturisme.dk

Hilsen

Naturistpar

http://www.kandu.dk/