Hunde og maddiker (Læs ikke hvis i er sart~
Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 18-07-03 08:18

FY FOR H***** (Ja, tillader mig både at bande og råbe! )

Her til morgen da jeg stod op åbnede jeg som altid døren ud til bag-gården
for at hundene lige kunne få en lufter... Uden at skulle vente på at mit
sløvsind vågnede og jeg fik tøj på... Nej, egenlig startede det hele i går
nat ved 1-tiden...

Jeg sad her inde i stuen ved min computer efter en varm dag. Jeg kunne ikke
forstå hvad det var for en stank og sad faktisk i en periode og undrede mig
over om jeg selv kunne komme til at stinke så slemt eter en varm dag... Blev
endda lidt flov over jeg lugtede så slemt... Jeg mener... Jeg går i bad hver
morgen og tit om aftenen også, så mener da ikke der er slinger på
hygiejne-siden... Nå, men jeg blev enig med mig selv om at hoppe i bad og da
jeg drejer stolen ligger der en pelset solsort lige bag min stol!! (Charmen
ved at ha' kat!) Okay, lugt-kilden var sporet, men jeg blev så chokket at
jeg råbte på manden og bare sad og stirrede poå kadaveret! Manden samlede
den op i en høm-pose og lagde den ude på trappen... Lovede han nok skulle
smide den ud til morgen.

Jeg stod op ca. ½ time efter han var kørt... Nu er vi så tilbage ved at jeg
lukker hundene ud... Dér... Lige foran døren ligger en flænset pose og lige
ved siden af den en 1/4 spist totalt udsmattet, mast og maddike-befængt
solsort!! Jenna nåede at kaste sig over den og slikke på den inden jeg fik
halet hende ind og lukket døren. Var så lige ude og tale med det hvide rør
og fik samlet ex-fuglen op... Det jeg kunne få skrabet op. Nu ligger der
rester og maddiker som jeg ikke rigtig kan overskue at samle op, da jeg
talte med det hvide rør igen efter at ha' samlet op... 3 gange tror jeg ikke
min i forvejen tomme mave kan klare!

Nå, men nu går mit spørgsmål på om maddiker kan sætte sig i hunde som de
sætter sig i pindsvin feks.? Jeg ved ikke om hun nåede at få noget med, men
hvis nu...?

Rinnie
-Der undskylder den vamle morgen-historie, men skulle lige ud med det..!

--
Flatcoats: Ciko (250692) Balto (170602) og Jenna (050403)
Golden: Chili (160796)

Fra : Line

Dato : 18-07-03 08:49

"Rinnie Ilsøe" wrote

[snip]
> [...]
> rester og maddiker som jeg ikke rigtig kan overskue at samle op, da jeg
> talte med det hvide rør igen efter at ha' samlet op... 3 gange tror jeg

ROTFLHOLCDF*!!!!!!
Undskyld, Rinnie, men det lyder fuldstændig som da nogen havde brækket et
rådyr i skoven og vores hund så efterfølgende åd alle indvoldene. Han pukede
det hele op på badeværelsegulvet, og min kæreste måtte hjælpe til med at
hive tarmene (rådyrets, ikke hundens!) ud af munden på ham, da han havde
slugt det hele uden at tygge det. YYYYYDRK!!!
Så skulle jeg pludselig også tale i den store hvide telefon! Hvor er mænd
dog en praktisk opfindelse i sådan en situation....
Maddikerne kan jeg desværre ikke hjælpe dig med, men mon ikke din dyrlæge
ved sådan noget?
God bedring!

Mvh. Line, der er i fuld gang med at pakke bilen til Nordisk
træningsweekend - weeeeee!

* = Rolling On The Floor Laughing Hysterically Out Loud Collecting Dog Fur

Fra : Is

Dato : 18-07-03 09:02

> [...]
> hvis nu...?
>

> Rinnie
> -Der undskylder den vamle morgen-historie, men skulle lige ud med det..!
Det er da altid rart med en lille appetitvækker

Maddikker spiser ting der er ved at gå i forrådnelse,
når de er på pindsvin er det ofte i sår det ikke kan pleje selv.

Din hund tager ikke skade af dem og de sætter sig ikke på din hund, med
mindre den har sår den ikke kan komme til at holde ren selv.

Så du kan tage det roligt, det eneste det har taget skade er din appetit,
nåja jeg ved jo ikke hvad der sker med ham der glemte at tage posen med ned
??

--
Venlig hilsen
Erik Isager

Fra : Leyna

Dato : 18-07-03 09:40

On Fri, 18 Jul 2003 09:18:03 +0200, "Rinnie Ilsøe"
<admin@NOSPAMflatcoated-retriever.dk> wrote:

>-Der undskylder den vamle morgen-historie, men skulle lige ud med det..!

Ja, hele tre gange endda!

Go' hjertelig morgen til dig også!
--
Leyna
Som pt.er putte løs, da putte lige valgte at stå af ved det magiske tal 42!

Fra : Therese

Dato : 18-07-03 18:19

"Leyna" skrev i en meddelelse
> Som pt.er putte løs, da putte lige valgte at stå af ved det magiske tal
42!

Se, det magiske tal 42 (H.G.), er jeg helt med på, men resten af
sætningen???
Forklaring tak
--
Mange hilsner
Therese

Fra : Leyna

Dato : 18-07-03 23:20

On Fri, 18 Jul 2003 19:18:33 +0200, "Therese"
<therese@SLETelverdalen.dk> wrote:

>42!
>
>Se, det magiske tal 42 (H.G.), er jeg helt med på, men resten af
>sætningen???
>Forklaring tak

Det er en hentydning til en bog, hvor en computer bliver spurgt om
meninen med livet, døden, ja alt, og den når så frem til at svaret er
42!
Resten af sætningen hentyder til min alder, da jeg havde fødselsdag i
torsdags, og det var netop denne dag computeren valgte at gå ned. Jeg
behøver vel ikke at fortælle hvor gammel jeg blev?

Fra : Benny Mortensen

Dato : 18-07-03 10:05

"Rinnie Ilsøe" <admin@NOSPAMflatcoated-retriever.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> --
> Flatcoats: Ciko (250692) Balto (170602) og Jenna (050403)

Hej Rinnie

Det lyder som om du havde en rigtigt hyggelig morgen. Morgenmad blev det jo
sikkert ikke til meget af, men du fik da skabt pladsen til den .... Men
jeg håber du er ved at få samlet kræfter igen, så der kan glide et par
solide skiver rugbrød ned. De gør godt, når der er et rungende ekko
dernede, lige der hvor den øverste bukseknap irriterer. Men hunden behøver
du ikke være bange for. Det eneste der kan siges om at spise fugle, er at
vilde fugle jo ofte har problemer med orm, så lidt skærpet opmærksomhed for
dette, er måske på sin plads. De andre er bare ekstra kosttilskud.

M.V.H.....Benny..

Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 19-07-03 09:25

Bare lige en notits om at det lykkedes mig at spise en smule på Jensens
Bøfhus klokken 16:00 - Men efter 1/4 bøf kom jeg i tanke om det igen! *GG*

Fra : Mette Mejdahl

Dato : 19-07-03 17:32

LOL Rinnie!!!
Troede bestemt ikke du var så sart!!! *G*

Hvordan er det man plejer at sige?... "Je a æ så sart, at du æ må skiid å e
kant a e tallerken, bar det æ er så tynd at det render nei mellem e
katovler" (udtales på godt jydsk!)

/Mette

--
http://zeus.cyberdonut.dk/