Ændring af valideringsteksten
Fra : Falcon

Dato : 18-07-03 02:25

Hej NG

Jeg vil have et indtastningsfelt valideret, hvordan får jeg selv lov til at
lave valideringsteksten,.

Eks.:
E besøgende skriver f.eks ikke sit fornavn. Så kommer meddelsen: Please
enter the value for the "fornavn" field.
Jeg vil have der til at stå : Du mangle fornavn.

Falcon

Fra : Is

Dato : 18-07-03 08:44

"Falcon" <hpfjerndette@popx.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> enter the value for the "fornavn" field.
> Jeg vil have der til at stå : Du mangle fornavn.
---
Prøv et besøg på
http://www.html.dk/dokumentation/html4/

Vælg så scripts