Railroad Tycoon 2 i XP?
Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 18-07-03 01:17

Hvordan kommer jeg til at spille RT2 i XP? Jeg har allerede prøvet at sætte
kombatibilitet til Windows 98 på exe-filen, jeg får den fejlmeddelelse at
programmet ikke virker på NT. Hvad dælen gør jeg?

--
The humans consider themselves more intelligent than the dolphins because it
has invented the wrist watch, New York and the atom bomb.

Fra : Peter Frederiksen

Dato : 18-07-03 10:19

C. H. Engelbrecht wrote:

> Hvordan kommer jeg til at spille RT2 i XP? Jeg har allerede prøvet at
> sætte kombatibilitet til Windows 98 på exe-filen, jeg får den
> fejlmeddelelse at programmet ikke virker på NT. Hvad dælen gør jeg?

Er du sikker på det er XP der er problemet? Jeg kører med XP-pro og har
ingen problemer med at spille RT2 (Gold).
--
Peter Frederiksen

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 18-07-03 11:42

Jeg kører ligeledes XP Pro, men min RT2 købte jeg dengang det udkom (den
hedder ikke Gold). Kan det have noget med det at gøre?
Hos hvem kigger jeg i øvrigt efter patches til RT2?

Fra : Peter Frederiksen

Dato : 18-07-03 16:40

Prøv http://rt2.gathering.com/files.html#patches
--
Peter Frederiksen

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 18-07-03 17:11

> Prøv http://rt2.gathering.com/files.html#patches

Det ser satemdæleme ud til at virke! Frederiksen, tak for hjælpen, du er en
engel.

Fra : jabco9240

Dato : 08-12-03 23:16

Ifølge nedenstående svar fra dig, kan man downloade patchen og så
fungerer det. (Jeg har nemlig også XP og kan ikke få min RT2 til at
virke på den.) Men det link du har skrevet eksisterer ikke længere -
sikkert fordi der er kommet en 3'er siden.

Har du noget nyt bud på, hvad man så kan gøre?

http://www.kandu.dk/

Fra : Peter Frederiksen

Dato : 09-12-03 11:05

Prøv www.railroadtycoon3.com/rt2/files.html
--
Peter Frederiksen

Fra : Rikke

Dato : 20-07-03 17:03

Mystisk. RT1 virker =)

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 20-07-03 23:30

Det er så også et helt andet spil. Er din RT1 originalen fra de glade
start-90'ere eller en nyere genudgivelse? (En genudgivelse af en klassiker
er tit tilpasset de nyere Windows systemer.)
Anyway, jeg fik RT2 (min "gamle" original helt tilbage fra 1998!) til at
virke med en patch fra firmaet og jeg har spillet det lige siden. Så jeg er
glad. =P