Lemmings 2 på XP... eller mere Le
Fra : Robert Eriksen

Dato : 17-07-03 19:41

Hejsa.

Er der nogen der har haft held med at køre Lemmings 2 - The Tribes under
WinXP? Jeg får en fejl om at programmet forsøger at få direkte adgang
til harddisken og det får det jo ikke rigtig lov til.
Compatibility mode til Win95 har heller ingen effekt.

Derudover... er der nogen der ved om der kommer flere Lemmings spil?
www.Psygnosis.com peger over på playstation.com så der var ikke så meget
at komme efter :-/

Fra : iddqdATworldonline.d~

Dato : 17-07-03 21:48

Robert Eriksen wrote:

> [...]
> til harddisken og det får det jo ikke rigtig lov til.
> Compatibility mode til Win95 har heller ingen effekt.

Eneste jeg kan komme på er også at installere Win98 eller lign. på din
PC, spørg evt. i Windows gruppen for at komme videre i den retning.

> Derudover... er der nogen der ved om der kommer flere Lemmings spil?
> www.Psygnosis.com peger over på playstation.com så der var ikke så meget
> at komme efter :-/

Lemmings i ægte 3D er på vej, det ser lovende ud blot kan det jo være
det er noget crap at spille.

Mvh

Bruno

Fra : danni plougmann

Dato : 18-07-03 00:14

> Lemmings i ægte 3D er på vej, det ser lovende ud blot kan det jo være
> det er noget crap at spille.
>
> Mvh
>
> Bruno

her står lidt om hvordan man får gamle dos spil til at virke under windows
xp.
http://www.gamlespil.dk/dos.asp

Det findes allerede i en 3d version elendigt spil, det forsvandt hurtigt
igen.
mon ikke du tænker på spillet Worms der snart udkommer i en ny 3d version

/danni plougmann

Fra : iddqdATworldonline.d~

Dato : 18-07-03 00:49

danni plougmann wrote:

> Det findes allerede i en 3d version elendigt spil, det forsvandt hurtigt
> igen.
> mon ikke du tænker på spillet Worms der snart udkommer i en ny 3d version

Jo selvfølgelig, min fejl.

Mvh

Bruno

Fra : /Ole

Dato : 18-07-03 20:00

Lyder da lækkert med de kære orme

Jeg glæder mig allerede, hvornår kommer det?

/Ole

Fra : iddqdATworldonline.d~

Dato : 19-07-03 18:05

/Ole wrote:
> Jeg glæder mig allerede, hvornår kommer det?

4 kvartal, se her for mere info.

http://www.worms3d.com/home.html

Mvh

Bruno

Fra : Ole Nielsen

Dato : 23-07-03 16:39

De kære orme ja. Men hvad med lemmings og ale de andre? Jeg stammer selv fra
Amiga tiden og undrer mig lidt over hvorfor der ikke kommer nogle flere
feks. lemmingsspil i flot grafik med nyebaner osv. De gamle er jo ved at
være lidt oldschool. Samtidig kunne spil som supercars (amiga ca.1990) hvor
man kunne skyde missiler af lægge miner og købe nye fede biler i den videre
konkurrence mod ens venner Sgu, ja undskyld, da snart være udviklet til at
kunne bruges som multiplayer over nettet med god grafik osv. i en ny
version. Dengang var det jo bestsellere så der må være nogle som ville
spille disse spil igen i forbedrede varsioner. Men ok der kommer da mange
andre gode spil ud og måske er jeg bare blevet for gammel. Men istedet for
30 forskellige counterstrike kopi spil (10 er ok), ville det være fedt hvis
nogle af spiludviklerne så tilbage på spil som supercars, nitro racer,
lemmings osv. og viste hvad udviklingen kunne gøre for disse spil hvor
gameplayet aldrig har fejlet noget.

Hilsen Ole

Fra : Simon Kamber

Dato : 18-07-03 20:39

On Fri, 18 Jul 2003 01:13:58 +0200, "danni plougmann"
<danni.plougmann@tdcadsl.dk> wrote:

>Det findes allerede i en 3d version elendigt spil, det forsvandt hurtigt
>igen.
Tjah, prøvede demoen. Var meget sjovt, bortset fra når en eller anden
forskruet banedesigner besluttede sig for at udfordringen i en bane
skulle bestå i at finde ud af hvilke gange ind i en bygning der førte
til hvilke udgange (via trial and error, for kameraet kunne ikke komme
derind)

Derudover er spillet generelt sværere at orientere sig i.