F1 Manager
Fra : Annika Leth-Olsen

Dato : 17-07-03 19:10

Hej NG
Jeg har købt et lidt ældre spil, F1 Manager.
Men efter det aller sidste løb i sæsonen crasher spillet.
Er der nogen som kender til denne fejl eller ved hvor jeg kan finde en patch
som kan rette fejlen ?

På forhånd tak

Annika

Fra : DWM

Dato : 17-07-03 22:20

"Annika Leth-Olsen" <letholsen@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Men efter det aller sidste løb i sæsonen crasher spillet.
> Er der nogen som kender til denne fejl eller ved hvor jeg kan finde en patch

Der er mange fejl i det spil. Synd at EA havde så travlt med at sende
det ud i butikkerne. Der findes ingen patches og der kommer heller
ingen. Der kommer, SVJV, heller ingen efterfølgere.
Ikke så underligt at de aldrig rigtigt lavede en ordenlig hjemmeside
omkring spillet. De vidste at der ville blive en masse bøvl med kunderne
omkring dette spil.

/Kenneth Iversen

How to Remove Linux and Install Windows 2000 or Windows NT:
http://support.microsoft.com/support/kb/articles/q247/8/04.asp

Fra : Annika Leth-Olsen

Dato : 18-07-03 14:40

Ok, tak for svaret.
Godt jeg kun gav 49,- kr. for det.
kh Annika

Fra : DWM

Dato : 19-07-03 11:53

> Ok, tak for svaret.
> Godt jeg kun gav 49,- kr. for det.

Ja så er det ikke så stort et tab. Jeg gav selv fuld pris for mit.
Har gentagne gange skrevet til deres support og på deres
forum uden at få så meget som et eneste svar. Der var forøvrigt
mange poster på deres forum ang. dette spil. De havde heller ikke
fået noget svar.