JUBLE HURRA HURRA (spring dette indlæg ove~
Fra : Rikke Vang Olsen

Dato : 17-07-03 16:17

Juble juble, danse rundt af fryd og lykke. Jeg er simpelt hen nødt
til at dele dette med alle i hele verden OG PRALE med mit nye
vidunder. (Så dem der ikke lige gider læse 3-4 sider med lovord om
min nye hund bør nok stoppe her.....)

Jeg er netop hjemvendt fra Dutch Open og med hjem i rygsækken har jeg
papirene på mit nye barn. Jeg har jo ledt efter en tæve (Border Collie hvis
nogen skulle være i tvivl) jeg kunnebruge både hjemme, i konkurrence og ikke
mindst i avl, og nu har jeg
altså fundet hende.
Hun er desværre (hulk hulk hulk) ikke med hjem i dag, men hun kommer
sammen med de andre danskere på mandag, så jeg tæller timer, minutter
og sekunder til hun ankommer.

Hun er den sødeste, skønneske, kæreste (osv osv osv osv) lille
trefarvede tæve med vidunderligt temp. og fantastisk arbejdsiver.

Jer der kender mig ved at jeg egentlig er MEGET ligeglad med hvordan
hundene ser ud, de kunne egentlig være grønne med røde pletter, bare
de kan arbejde.

Men HVIS jeg nu skulle beskrive mit yndlingsudseeende, så er det jo nok
lille, korthåret og trefarvet. OG
og kan i gætte hvordan SPUNK ser ud????? Lille, korthåret og
trefarvet..... Desværre har jeg ikke nogen billeder af hende (Flot
egentlig, for jeg har gloet på hende de sidste mange dage og i bilen
har mit digitalkamera ligget med splinternye batterier, men det har
altså ligget i bilen hele tiden.....)

Nå men til det mere faglige, så er Spunky's afstamning (synes jeg)
rigtig spændende og nogle nye linier at få til Danmark, så jeg glæder
mig meget til hun skal have hvalpe.

Faren er RM Millichap's (Wales) BEN ISDS 224339 der bl.a blev nummer
5 ved Bala World Trail sidste år. Moren er J.R. Griffiths Nell der er
national og international Brace Champ. Nell er desuden halvsøster til
Serge Van der Zweep's efterhånden legendariske Roy.

Alt for nu, men jeg vender FRYGTELIGT tilbage med alt muligt pladder
om min nye unge når hun kommer til landet og jeg kan få taget nogle
billeder af hende.

Fortsat god sommer

Knus og hilsner fra en ventende

Rikke Andersen

Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 17-07-03 18:31

"Rikke Vang Olsen" <riva@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> til at dele dette med alle i hele verden OG PRALE med mit nye
> vidunder. (Så dem der ikke lige gider læse 3-4 sider med lovord om

Hej Rikke

Tillykke tillykke tillykke!!!
Det er så dejlig når man finder den perfekte hund! ..Lige den man har søgt
efter! Håber at du får stoooor fornøjelse af hende og at tiden på en eller
anden måde begynder at gå hurtigt! Det er en skrækkelig ventetid på
hvalp! Synes at uanset hvor meget man har prøvet det før, så er det altid
forfærdeligt at vente på en ny hvalp! Kan huske da vi skulle hente
Balto... Åhhhh hvor var de sidste dage lange! Det var ikke stort bedre med
den gamle, Ciko, for hun var blevet bestilt 1 år før hun blev født og Jenna
der blev bestilt lige da opdrætteren fik konstateret at tæven _var_ drægtig.
Dertil kom så ventetiden på om der kom nok tæver... Der var blevet bestilt 5
før mig...Tæven fik 5 tæver, men :mit: held ville at 3 før mig faldt fra og
de sidste 2 var ligeglade med hvilken tæve det blev, så jeg fik sandelig 1.
valg! Turen til sjælland efter hende virkede mile lang... Er sikker på en
tur til Marseille ville ha' føltes kortere!

Hvornår er din lille vuf fra?

Rinnie

Fra : Itgrafen

Dato : 17-07-03 21:19

> [...]
> til at dele dette med alle i hele verden OG PRALE med mit nye
> vidunder. (Så dem der ikke lige gider læse 3-4 sider med lovord om

klip

jeg gad godt at læse videre

tillykke, hvor lydder det bare dejligt.
jeg glæder mig bare så meget til d. 8/8, så bliver det nemlig min tur til at
hente hvalp (han eller tæve?)
hvornår må vi se billeder af superhunden og høre mere

kh
dorthe

Fra : Morkaren

Dato : 18-07-03 06:34

Hej alle der har fået eller venter på nye hvalpe.

Jeg forstår godt jeres glæde, og glæder mig sammen med jer.
Jeg har ikke hund mere men nøjes med familiens hunde.
Vores Michel blev 10 år og hun var en sct. bernhard, selvfølgelig mors pige.

Atter tillykke til jer alle.

morhagen

Fra : Susanne Pedersen

Dato : 18-07-03 07:49

Hej Rikke

Stort tillykke med det nye vidunder.
Så lykkedes det endelig at finde den helt rigtige tæve.

Hvor gammel er hun?
Hvor meget er hun trænet?

Jeg glæder mig meget til at se hende. Jeg er sikker på, at hun er helt
specielt pragtfuld, ligesom de andre to

Vi har ferie om en uge og bortset fra, at vi skal kigge på gårde, og
jeg skal have trænet til Ribe, så har jeg masser af tid til at falde i
svime over en pragtfuld hund (det har man vel altid) og hvem ved,
måske alligevel beslutte mig for at min næste hund skal være en
border.......

Knus
Susanne & Sibelius