Skærme
Fijala 3554
21" monitor byttes med ?
Fra : BadutSpringer

Dato : 16-07-03 22:33

Har en 21" Hitachi CM813ET PLUS monitor.
Total i orden , byttes med sorroundreceiver eller højttalere eller andet
interessant.

Kun på grund af køb af 19" fladskærm.

Kun indlæg her i gruppen da jeg har dårlige erfaringer med spamreklamder og
andet.
Befinder sig på Østfyn

Fra : Thomas Madsen

Dato : 16-07-03 22:45

BadutSpringer skrev:

> Total i orden , byttes med sorroundreceiver eller højttalere eller
> andet interessant.

Så brug en af markedsgrupperne som er beregnet til køb, salg og
bytte. Dette er en debatgruppe.

<http://usenet.dk/grupper.pl?get=dk.edb.hardware.skaerm>.
<http://usenet.dk/grupper.pl?seek=marked>.

Madsen.

Fra : BadutSpringer

Dato : 16-07-03 23:31

Sorry forkert gruppe.
Futter til marked et eller andet.

Fra : O.Zimmermann

Dato : 17-07-03 10:08

Hej
Hvor gammel er sådan en ????
Hvad med pris ??? har måske et hjemmebiograf anlæg fra sony...........

Fra : Thomas Wesley Hinton

Dato : 20-07-03 15:09

"O.Zimmermann" <ozie@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> har måske et hjemmebiograf anlæg fra sony...........

Har du måske det? Hvad med at kigge efter? ;)

Fra : Jesper Laursen

Dato : 24-07-03 20:07

"> > har måske et hjemmebiograf anlæg fra sony...........

> Har du måske det? Hvad med at kigge efter? ;)

Heheheheheh

Fra : BadutSpringer

Dato : 17-07-03 10:49

Indlæg flyttet til