Skærme
Fijala 3554
Samsung 959NF
Fra : kis

Dato : 16-07-03 15:42

Jeg har været temmelig uheldig med mine skæmkøb for at sige det mildt.
Har haft fat i to Samsung 957MB skærme, der begge havde betydelige
geometriske fejl. I en butik så jeg så på en 959NF, men minsandten om
den ikke også havde en geometrisk fejl.

Derfor har jeg to spørgsmål:

1. Hvilke erfaringer har I med Samsung 959nf?
2. Er der nogle af jer, der kender et billigt (<2500 kr) sted, hvor
man kan købe Samsung 959nf i Kbh, og hvor man har mulighed for at
tjekke geometrien i butikken inden?

Fra : Gismo

Dato : 16-07-03 17:45

"kis" <belmac2000@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> 2. Er der nogle af jer, der kender et billigt (<2500 kr) sted, hvor
> man kan købe Samsung 959nf i Kbh, og hvor man har mulighed for at

Fik nævnte skærm forig uge. Hvilken fejl snakker du om ?
Eneste problem jeg har er at få den indstillet ordenligt så siderne ikke er
skærve

Gismo

Fra : J.F.K

Dato : 16-07-03 19:44

Har haft denne skærm i ca. 2 år nu, og har intet negativt bemærket, det er
den bedste skærm jeg har haft

--

mvh. John

"Unfortunately, no one can be told what the Matrix is.
You have to see it for yourself"