Mia Teglgaard Sprotte :'(
Fra : DaaN

Dato : 16-07-03 05:00

Hej..
Er jeg den eneste der har en UBESKRIVELIG Lyst til at Slagte ham
"Steffen Kristensen" Som Drabte og Sexuelt Misbrugte Mia?? :'( DUMME
SVIN!!! HVORDAN KAN NOGLE GØRE SÅDAN NOGET, MOD SÅDAN ET USKYLDIGT
BARN?? Hvad er jeres Mening om det, der er Sket..?? Det mest uhyggelige
er.. at en bekendt er i Familie med Stodderen! Kunne godt tænke mig at
Høre / Læse andres Mening og Holding til Mia Sagen der..!
- CacTuS-JaKe -

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 16-07-03 08:09

"DaaN" <DaaNKristensen@Hotmail.com> wrote in message

> Kunne godt tænke mig at
> Høre / Læse andres Mening og Holding til Mia Sagen der..!

Min holdning er helt klart, at jeg efterhånden ikke gider høre mere om den
sag. Det mest uhyggelige er, at Steffen nu er blevet landskendt, fordi han
begik et drab på en pige. Han har nærmest fået heltestatus, og det kunne
måske få andre til at overveje noget tilsvarende for at blive kendte.

Det bliver ikke meget bedre af, at der blev begået to drab i Århus Amt i de
uger, hvor drabet på Mia blev efterforsket, men begge drab blev hurtigt
opklaret. Jeg husker ikke de nærmere omstændigheder, der blev omtalt i
TV2/Østjylland, udover de fandt sted i henholdsvis Viby J. og Silkeborg, og
ofrene var voksne mennesker.

Med venlig hilsen
Børge
--
Denne meddelelse udtrykker kun mine egne synspunkter og de facts, jeg
kender.

Fra : PerX ...

Dato : 16-07-03 12:26

In article <3f15040f$0$76104$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
brahbech@post8.tele.dk says...
> [...]
> TV2/Østjylland, udover de fandt sted i henholdsvis Viby J. og Silkeborg, og

Og så er der også det at det skaber alle mulige slags kaos fordi politiet
skal afspadsere helt vildt, men man sender alligevel en masse ekstra folk
der over for at opklare det.

Fra : Helle

Dato : 16-07-03 09:27

> [...]
> er.. at en bekendt er i Familie med Stodderen! Kunne godt tænke mig at
> Høre / Læse andres Mening og Holding til Mia Sagen der..!

Nej du er ikke den eneste der har det sådan. Det er ganske forfærdentligt
for alle parter. Selvom jeg er skrækkelig gal på Steffen Kristensen så har
jeg et eller andet sted også medlidenhed med ham. Han er garanteret endnu en
af dem som forsøger at få psykologisk hjælp fra det danske elendige system,
han får ikke hjælp i tide og så sker der dette. Det retfærdiggør på INGEN
måde det han har gjort. Som jeg hørte så var han en ensom, genert mand der
havde været med på et social skib med Tvind i et halvt år. Manden er syg og
det er synd for ham.
MEN det er også synd for Mia og det efterladte og ikke mindst Steffens
familie!

Jeg er bare glad for at morderen er fundet, at han ved hvor frygteligt det
er dét han har gjort OG at han har tilstået. Jeg havde ikke regnet med at
morderen var så ung. Han går en hård tide i møde i fængslet. Han kunne
ligeså godt have begået selvmord - han har jo ødelagt sig eget liv totalt
for evigt. Og hans familie: de gør nok bedst i, at pakke deres ting og rejse
langt væk fra området.

Håber Steffen får den psykologiske hjælp som han har brug for til at blive
normal og IKKE begå denne skrækkelige forbrydelse en gang til.

Helle

Fra : Carsten Riis

Dato : 16-07-03 09:44

DaaN wrote:

> Hej..
> Er jeg den eneste der har en UBESKRIVELIG Lyst til at Slagte ham
> "Steffen Kristensen" Som Drabte og Sexuelt Misbrugte Mia??

hmmm, du beskriver da.

Derudover, hvad får du ud af at "slagte" et andet menneske? Tror du at
du føler dig stærkere bagefter? Føler du dig bedre end andre derefter?

> :'( DUMME
> SVIN!!! HVORDAN KAN NOGLE GØRE SÅDAN NOGET, MOD SÅDAN ET USKYLDIGT
> BARN??

Det må den mentale undersøgelse vise.

> Hvad er jeres Mening om det, der er Sket..?? Det mest uhyggelige
> er.. at en bekendt er i Familie med Stodderen!

Er det virkelig det mest uhyggelige for dig?

Jeg syntes nu mere, at det er uhyggeligt, at du har de tanker som de
beskrev øverst i indlægget. Det er sgu uhyggelig.

> Kunne godt tænke mig at
> Høre / Læse andres Mening og Holding til Mia Sagen der..!

Tragisk for Mias familie og omgangskreds.
De skal have al den hjælp som de har brug for eller udtrykker ønske om
at få, som er inden for rimelighedens grænser.Der er også andre her i
landet, der mister familiemedlemmer i fx trafikulykker, sygdom mv.

Jeg håber, at Mias Familie og omgangskreds har nogle rigtig gode venner,
der tager sig til at lytte sorg, vrede, fortvivlelse og hvad der ellers
er af stærke følelser.
Jeg håber, at disse venner beskytter Familien og omgangskredsen i form
af at forhindre handlinger som skader dem selv.
Jeg håber, at disse venner beskytter familien og omgangskredsen mod den
hær af journalister, der bare vil have en historie med hjem for at få
solgt nogen flere aviser eller Ugeblade.

Vi andre kan ikke gøre andet end at tage til efterretning, at der altså
findes onde mennesker.
Vi skal ikke lade os styre af disse onde mennesker eller deres
handlinger, men alligevel tage vores forholdsregler.
Vi skal ikke lade os forfalde til middelalderlige hævnaktioner om disse
menneskers liv og førlighed. Vi er bedre end dem!
Og vi skal slet ikke overlade middelalderlige hævnaktioner til Steffens
medindsatte. Jeg har meget svært ved at forstå, hvorfor man ønsker at
"gøre sine hænder beskidte" for en barnemorder/pædofil.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis
http://www.bloddonor.dk

Fra : Fedt Mule

Dato : 16-07-03 10:18

On Wed, 16 Jul 2003 10:43:44 +0200, Carsten Riis <cr@carben.dk> wrote:

> [...]

Jeg har det EFTERHÅNDEN sådan: Lad os da for helvede lade være med at
køre mere i den sag. ALLE oplever tragiske ting i deres liv, og jeg
synes efterhånden at der er gået presse-porno i lortet!!!

AL min sympati går til familie...

Ære være Mias minde

Pernille.

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 16-07-03 11:17

"Fedt Mule" <Fedtmule@hotmail.com> wrote in message

> Jeg har det EFTERHÅNDEN sådan: Lad os da for helvede lade være med at
> køre mere i den sag. ALLE oplever tragiske ting i deres liv, og jeg
> synes efterhånden at der er gået presse-porno i lortet!!!

Enig, men det har jeg allerede skrevet. Jeg vil bare benytte lejligheden til
at tilføje, at dagens drab er fra Haderslev, hvor en 58-årig vist var
morderen og motivet var ulykkelig kærlighed.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Henning

Dato : 17-07-03 07:31

Fedt Mule wrote:

> [...]
> køre mere i den sag. ALLE oplever tragiske ting i deres liv, og jeg
> synes efterhånden at der er gået presse-porno i lortet!!!

Samt Steffens forældre og de der ellers blev ofre i sagen.

> Ære være Mias minde

MVH
Henning

Fra : Rasmus Underbjerg Pi~

Dato : 16-07-03 10:38

Carsten Riis <cr@carben.dk> mælte sligt:

>Derudover, hvad får du ud af at "slagte" et andet menneske? Tror du at
>du føler dig stærkere bagefter? Føler du dig bedre end andre derefter?

Jeg kan ikke lade være med at undre mig over, hvorfor folk reagerer så
uforholdsmæssigt voldsomt i denne sag. Der bliver begået hundreder af mord og
ugerninger, som højst kan bevæge folk til en hovedrysten, men så bliver ét
mord penslet ud i medierne i agurketiden, og pludselig står halvdelen af
landets ellers så apatiske befolkning og råber på lynchning og selvtægt.

>Vi andre kan ikke gøre andet end at tage til efterretning, at der altså
>findes onde mennesker.

Morderens venner beskriver ham, så vidt jeg læste, som genert, rar og
sympatisk. Gutten har haft en seksuel trang mod børn, som han ikke har kunnet
få afløb for eller tale med nogen om, og hans viljestyrke er så på et
tidspunkt blevet så tyndslidt, at det er slået klik for ham og han ikke kunne
lægge bånd på sig selv mere. Det er umådeligt sørgeligt og hans handling er på
alle måder foragtelig, men jeg tvivler på, at det giver mening rent
psykologisk at klassificere gutten som "et ondt menneske". Så vidt jeg hørte,
fandt politiet billeder af voksne kvinder, hvor børneansigter var klippet ud
og klistret på i stedet - det siger lidt om guttens desperation. Seksualdrift
er en uhyggelig ting at kæmpe imod.

>Vi skal ikke lade os forfalde til middelalderlige hævnaktioner om disse
>menneskers liv og førlighed.

Så afgjort. Vi lever trods alt i et retssamfund. Domstolene skal nok vide at
straffe ham for hans forbrydelse.

Venlig hilsen,
Rasmus Underbjerg Pinnerup
--
"I will do tze German danz for you, it's fun and gay and tralala.
Hope you will enjoy my danz, fidlya fidlya yay.

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 16-07-03 11:19

"Rasmus Underbjerg Pinnerup" <pinnerup@*fjerndette*privat.dk> wrote in
message news:d77ahvsvjh39g582ighic0pbh7fqouois4@4ax.com...

> Jeg kan ikke lade være med at undre mig over, hvorfor folk reagerer så
> uforholdsmæssigt voldsomt i denne sag.

Fordi der er gået ud over et barn.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Rasmus Underbjerg Pi~

Dato : 16-07-03 13:50

"Boerge Rahbech Jensen" <brahbech@post8.tele.dk> mælte sligt:

>Fordi der er gået ud over et barn.

Der er så meget, der går ud over børn, uden at folk ryger op i en spids over
det. Kort tid efter, at de er født, skynder man sig at placere dem i en
dagpleje, hvor de så tilbringer størstedelen af deres vågne timer de næste ti
år. Gravide mødre ryger - vel vidende, at det øger chancen for, at barnet for
kroniske sygdomme. Børn bliver kørt på i trafikuheld af spritbilister og lign.
Der er masser af uretfærdighed i samfundet, men langt det meste af det får
ikke en promille af den mediedækning, som Mia-sagen har fået.

Og hvorfor skulle det i princippet være værre, at noget går ud over et
uskyldigt barn end at det går ud over en uskyldig voksen?

Jeg tror, lidt sat på spidsen, at den primære årsag til hysteriet er agurketid
og folks behov for at afreagere/føle retfærdig harme.

Venlig hilsen,
Rasmus Underbjerg Pinnerup
--
"Man verdirbt einen Jüngling am sichersten, wenn man ihn anleitet,
den Gleichdenkenden höher zu achten, als den Andersdenkenden."

Fra : Jens Bruun

Dato : 16-07-03 16:17

"Rasmus Underbjerg Pinnerup" <pinnerup@*fjerndette*privat.dk> skrev i en
meddelelse news:k0iahv4920qm1k0jduut8etsdueqqk5of7@4ax.com...

> [...]
barnet for
> kroniske sygdomme. Børn bliver kørt på i trafikuheld af spritbilister

Og så har du helt glemt at nævne, at tusindvis af børn i den tredie
verden _hver_ dag dør en ussel død, forårsaget af krig, sult og
sygdomme.

> Jeg tror, lidt sat på spidsen, at den primære årsag til hysteriet er
agurketid
> og folks behov for at afreagere/føle retfærdig harme.

Især din sidste påstand er jeg enig i. Alle disse selvretfærdige og
hykleriske ytringer har i bund og grund alene egoistiske motiver, der
intet har med Mia eller hendes familie at gøre.

--
-Jens B.

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 16-07-03 16:14

"Rasmus Underbjerg Pinnerup" <pinnerup@*fjerndette*privat.dk> wrote in
message news:k0iahv4920qm1k0jduut8etsdueqqk5of7@4ax.com...

> Der er så meget, der går ud over børn, uden at folk ryger op i en spids
over
> det.

Ja, men børnene dør ikke af det, bortset fra trafikuheld, som de færreste
tager notits af, fordi det er en risiko, vi må leve med, hvis vi overhovedet
skal kunne transportere os forholdsvis hurtigt over længere afstande.

> Og hvorfor skulle det i princippet være værre, at noget går ud over et
> uskyldigt barn end at det går ud over en uskyldig voksen?

Det mener jeg heller ikke, det burde være. Jeg kan bare konstatere, at det
forholder sig sådan.

> Jeg tror, lidt sat på spidsen, at den primære årsag til hysteriet er
agurketid
> og folks behov for at afreagere/føle retfærdig harme.

Jeg har tidligere antydet, hvorfor jeg ikke kan være enig med dig. Jeg kan
selvfølgelig godt gentage det: Der er begået mindst tre mord i Danmark,
siden Mia blev myrdet. Det gik bare ud over voksne, og i to tilfælde endog i
misbrugsmiljøer. Hvis du ser på DR's og TV2's tekst-tv i dag, vil du finde
artikler om drab i Silkeborg og Haderslev.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 16-07-03 16:51

> [...]

agurketid
> og folks behov for at afreagere/føle retfærdig harme.

Efter nærmere eftertanke må jeg nok alligevel give dig ret - med en enkelt
meget væsentlig og meget ubehagelig modifikation: Mia er den eneste, der er
blevet myrdet øst for Storebælt, og endda så tæt på København, at mange af
byens beboere sikkert arbejder i København, hvor de store formiddagsaviser
og de store tv-stationer holder til.

Derimod tages der ikke meget notits af, hvad der sker i Jylland. Jeg kiggede
lige på tekst-tv, og udover nyheden om en ny anholdelse i en drabssag fra
Silkeborg, efterlyser Aalborg Politi stadig en gerningsmand til et
sex-overfald på to yngre piger i en lejlighed i Aalborg. Tidligere på ugen
var det en dame på 93 år, der blev overfaldet i sit hjem, uden jeg kan
huske, om hun også blev myrdet. Så vidt jeg husker, var det også i Jylland.

I denne tråd ser det ud til, at selv børn i de fattige ulande rangerer
højere end voksne jyder.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 17-07-03 12:08

Boerge Rahbech Jensen wrote:
> I denne tråd ser det ud til, at selv børn i de fattige ulande rangerer
> højere end voksne jyder.

Nej ikke højere - men lige så højt!

mvh
Johan

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 17-07-03 12:43

"Johan Holst Nielsen" <johan@weknowthewayout.com> wrote in message

> Nej ikke højere - men lige så højt!

Det kan jeg ikke se. Børnene i de fattige lande blev hurtigt nævnt, mens den
eneste, der har nævnt de myrdede jyder, er mig, der selv er jyde.

Egentlig ville det være mest naturligt, om man interesserede sig mest for
dem, der er tættest på, og Jylland ligger da noget tættere på København, end
Afrika gør. Der er selvfølgelig ikke meget, der er logisk i den sammenhæng,
da det også ser ud til, at dem, der råber højest om de stakkels børn i de
fattige lande, sjældent bidrager til andet end forbrug af de midler, der
bliver samlet ind, og protester mod andres forsøg på at hjælpe. Det ligner
mest en syg undskyldning for at kræve opmærksomhed om noget, der ligger så
tilpas langt væk, at de færreste har mulighed for at undersøge de fremførte
påstande, som derfor må stå til troende. Underligt nok gennemføres langt de
fleste protester i den vestlige verden, selvom de er rettet mod forholdene i
de fattige lande, og det gælder i øvrigt uanset, hvad de vestlige
beslutningstagere beslutter. Det er så dejligt uforpligtende at demonstrere,
da man jo bare skal være imod og ikke behøver at bekymre sig om realistiske
alternativer. Hvis man er voldelig, er man endog næsten sikker på at blive
så offentligt kendt, at man har noget at prale med overfor kammeraterne, og
risikoen er minimal. Det vil givet vist være en helt anden sag at
demonstrere i hovedstaden i et diktatur, som ikke har den retssikkerhed, som
vi kender i den vestlige verden.

XFUT: dk.politik

Med venlig hilsen
Børge

Fra : David T. Metz

Dato : 17-07-03 17:58

Boerge Rahbech Jensen skriblede:

> I denne tråd ser det ud til, at selv børn i de fattige ulande rangerer
> højere end voksne jyder.

Visse-vasse. Det er altid sagens omstændigheder og forbrydelsens karakter
der er afgørende. Se fx denne her sag - hvem har hørt om den?
http://www.kbhpol.dk/default.asp?side=eft&vis=ja&ID=702

Hvorimod denne har de fleste hørt om:
http://www.kbhpol.dk/default.asp?side=eft&vis=ja&ID=613

David

http://flash.to/oe-quotefix/
Fix lange links og signaturadskiller:
http://support.microsoft.com/?kbid=331923

Fra : PerX ...

Dato : 16-07-03 18:16

In article <d77ahvsvjh39g582ighic0pbh7fqouois4@4ax.com>,
pinnerup@*fjerndette*privat.dk says...
> [...]
> og klistret på i stedet - det siger lidt om guttens desperation. Seksualdrift

Noget som måske kunne være ungået hvis den slags pornografi i tegninger
var tilladt.

Fra : David T. Metz

Dato : 17-07-03 17:53

PerX ... skriblede:

> Noget som måske kunne være ungået hvis den slags pornografi i
> tegninger var tilladt.

Nej. Intet tyder på sammenhæng mellem fx pornobrug og voldtægt - højst en
negativ (jo mere porno jo færre voldtægter).

Fra : PerX ...

Dato : 18-07-03 12:01

In article <3f16d45c$0$48906$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,
dtm.ioa@cbs.dk says...
> PerX ... skriblede:

> Nej. Intet tyder på sammenhæng mellem fx pornobrug og voldtægt -

Ikke enig.

> højst en negativ (jo mere porno jo færre voldtægter).

Netop, hvad også var pointen med min linie.

Fra : David T. Metz

Dato : 18-07-03 12:03

PerX ... skriblede:
> In article <3f16d45c$0$48906$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,
> dtm.ioa@cbs.dk says...

> Ikke enig.

> Netop, hvad også var pointen med min linie.

Hæ, jeg læste dit indlæg forkert i farten - jeg troede du mente "forbudt".
Måske fordi det rent faktisk er tilladt (eller rettere "ikke forbudt") Der
var godt nok forslag om at forbyde det, men det er altså ikke vedtaget.

Fra : PerX ...

Dato : 19-07-03 12:16

In article <3f17d3ff$0$48893$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,
dtm.ioa@cbs.dk says...
> [...]

> var godt nok forslag om at forbyde det, men det er altså ikke vedtaget.

Hva? Blev det ikke forbudt? Hm.. det mente jeg ellers.

Fra : David T. Metz

Dato : 20-07-03 10:27

PerX ... skriblede:

> Hva? Blev det ikke forbudt? Hm.. det mente jeg ellers.

Det var som sagt et forslag. Jeg vil ikke udelukke at det stadig behandles,
men det er ikke vedtaget.

Fra : Ulvir

Dato : 17-07-03 09:18

Rasmus Underbjerg Pinnerup <pinnerup@*fjerndette*privat.dk> skrev:
>Carsten Riis <cr@carben.dk> mælte sligt:

men jeg tvivler
>på, at det giver mening rent
>psykologisk at klassificere gutten som
>"et ondt menneske"...

Der findes ingen onde mennesker- kun syge. Og ham her er vist
ret syg...

Vh- Ulvir.

Fra : palmqvist2000

Dato : 30-07-03 01:30

"Rasmus Underbjerg Pinnerup" skrev d. 16-07-03 10:38 dette indlæg :

> [...]
af
> landets ellers så apatiske befolkning og råber på lynchning og

Det kan jeg sgu da godt forstå. Her er tale om et barnemord med sexuelle
motiver, og Mia var i en alder, hvor hun formentlig var begyndt at
udforske sin egen sexualitet, så hun har formentlig været nem at lokke!
Voksne har efter min mening langt bedre muligheder for at gennemskue at
"her er noget galt"!

http://www.kandu.dk/

Fra : Fedt Mule

Dato : 30-07-03 09:14

On Wed, 30 Jul 2003 00:29:56 GMT, "palmqvist2000"
<palmqvist2000.news@kandu.dk> wrote:

>Det kan jeg sgu da godt forstå. Her er tale om et barnemord med sexuelle
>motiver, og Mia var i en alder, hvor hun formentlig var begyndt at
>udforske sin egen sexualitet, så hun har formentlig været nem at lokke!

Det tror jeg så ikke lige hun har. Steffen var kendt for at rende
mellem mindreårige, og jeg tror han har villet have Mia, men hun har
afvist ham (flere gange sikkert) og så skulle hun dø. Husk han havde
murersnoren med, så det var planlagt!

Pernille.

Fra : PerX ...

Dato : 16-07-03 12:17

In article <3f14cdb7$0$253$bc7fd3c@news.sonofon.dk>,
DaaNKristensen@Hotmail.com says...
> Hej..
> Er jeg den eneste der har en UBESKRIVELIG Lyst til at Slagte ham
> "Steffen Kristensen" Som Drabte og Sexuelt Misbrugte Mia?? :'(

Forhåbentlig.

> DUMME SVIN!!! HVORDAN KAN NOGLE GØRE SÅDAN NOGET, MOD SÅDAN ET USKYLDIGT
> BARN??

Ja hvis det havde været en gammel kone var du sikkert ligeglad.

Fra : Olesen

Dato : 16-07-03 18:25

"DaaN" <DaaNKristensen@Hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> er.. at en bekendt er i Familie med Stodderen! Kunne godt tænke mig at
> Høre / Læse andres Mening og Holding til Mia Sagen der..!

Sagen er dybt tragisk.
Men Steffen Kristensen er samtidig en syg fyr
hvis liv nu er færdig. Det i sig selv er også tragisk.

Et sammenfald af uhyggelige ting som endte
tragisk for ALLE parter.

-og så kan man diskutere heltestatus
og andre uhyrligheder til evig tid.

Håber dog ikke han kun får en behandlingsdom...

Fra : Carsten Riis

Dato : 16-07-03 19:09

Olesen wrote:

> Steffen Kristensen er samtidig en syg fyr
> hvis liv nu er færdig. Det i sig selv er også tragisk.
>
> Håber dog ikke han kun får en behandlingsdom...

Siden hvornår er vi begyndt at straffe syge mennesker?

Syge mennesker skal behandles, ikke straffes.

Fra : Olesen

Dato : 16-07-03 20:51

"Carsten Riis" <cr@carben.dk> skrev i en meddelelse

> Siden hvornår er vi begyndt at straffe syge mennesker?
>
> Syge mennesker skal behandles, ikke straffes.

Man kan så spørge sig, HVOR syg og HVORDAN manden er syg.
Han passede dog sine venner samt arbejde...

Fra : Carsten Riis

Dato : 16-07-03 22:11

Olesen wrote:

> Man kan så spørge sig, HVOR syg og HVORDAN manden er syg.
> Han passede dog sine venner samt arbejde...

Ja, det er hvad //mentalundersøgelsen// vil vise.

Dine forhåbninger om mandens medfangers hævnaktioner vil dog på ingen
måde gavne, hverken manden, medfangerne eller samfundet.
Medfangernes trusler mv. gør jo bare at manden skal beskyttes endnu mere
og dermed skal der bruges endnu flere ressourcer på ham.

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 16-07-03 19:18

"Olesen" <olesen@jubiipost.dk> wrote in message

> Håber dog ikke han kun får en behandlingsdom...

Hvad mener du egentlig med det?

Jeg har hverken prøvet at være fængslet eller få en behandlingsdom, men jeg
har på fornemmelsen, at en behandlingsdom kan være værre end fængsel. Alene
dét, at en behandlingsdom ikke er tidsbegrænset i modsætning til en
fængselsdom, kan gøre en forskel, og det samme kan det, at en behandlingsdom
logisk set må betyde, at man ikke får lov til at være alene med tankerne om
det, man har gjort, endsige får lov til at fortrænge det. I Danmark er
forvaring på en retspsykiatrisk afdeling det nærmeste, man kommer på reelt
livsvarig fængsel, da den dømte skal være i forvaring, indtil en psykiater
vurderer, at den dømte vil være egnet til at komme på fri fod, hvorefter en
dommer skal tage stilling til sagen. Tvangskastrering med medicin kræver, så
vidt jeg ved, også en behandlingsdom.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Anders Houmark

Dato : 16-07-03 19:22

DaaN wrote:
> Hej..
> Er jeg den eneste der har en UBESKRIVELIG Lyst til at Slagte ham
> "Steffen Kristensen" Som Drabte og Sexuelt Misbrugte Mia??

Selvtægt er ulovligt og gør dig ikke et hak bedre end moderen.

Jeg er ligeglad, kender ikke pigen eller manden, har absolut bare *intet*
med det at gøre og kan ikke forholde mig til det / synes ikke jeg har behov
for at forholde mig til det.
Hvad for folk til at gå amok og svælge over denne sag, og f.eks. ikke alle
de dumme trafikdrab der sker hvert år? Til oplysning kan siges at der ca.
dræbes 4-500 mennesker i trafikken hvert år, og 1/3 af alle ulykkerne sker
fordi en af parterne i ulykken er påvirket af alkohol! Dét er noget at ta'
fat i og virkelig gå amok over.

Men øh, er det ikke rimelig offtopic?

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Jesper

Dato : 17-07-03 19:49

"DaaN" <DaaNKristensen@Hotmail.com> skrev i en meddelelse

Er du misundelig på at Steffen Kristensen har en PIK STØRRE END DIN, derfor er han så
efterspurgt hos alle mindreårige piger med små patter