Ufatteligt mange grimme på stranden ?
Fra : Mads

Dato : 15-07-03 22:44

Sig mig lige:

Hvorfor er der så ufatteligt mange grimme mennesker på strandene, det er
virkeligt til at brække sig over:

Fedladne blege mænd i knæbukser og stor T-shirt udover vommen.

Flodheste (kvinder) med flade skrumperøve og store maver i badedragt, endnu
blegere end fatter og de små fede børn.

Nogen der kender en strand med flotte solbrune piger med talje og
struttende numser og kun i G-string eller ingenting ?

Mvh Mads

Fra : Lars

Dato : 15-07-03 23:01

"Mads" <mads@nospam.dd> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Nogen der kender en strand med flotte solbrune piger med talje og
> struttende numser og kun i G-string eller ingenting ?

Jeg tror at de fleste af dem der har smurt nutella på hele kroppen og/eller
har spist anabolske steroider i 1½ år har tabt hjernen i svinget.
Derfor nyder jeg at se på dem du beskriver ovenstående fordi det er de andre
langt overlegne på alle andre områder.

Hilsen
Lars

Fra : Johan Wedell

Dato : 18-07-03 10:52

"Lars" <velsheda@RemoveThisoncable.dk> wrote in message

> "Mads" <mads@nospam.dd> skrev i en meddelelse
*snip*

> [...]
> har spist anabolske steroider i 1½ år har tabt hjernen i svinget.
> Derfor nyder jeg at se på dem du beskriver ovenstående fordi det er de

Jeg forstår din harme, men at kalde de ikke-kropsfikserede overlegne er en
overdrivelse. Ja, selvoptaget kropsbevidsthed gør nogle fitness-typer mindre
opmærksomme på andre positive kvaliteter, som man måske burde dyrke i sig
selv; men på den anden side har mange af de "klamme" danskere på stranden i
den grad mistet et kropsideal, som de engang tilsluttede sig, og som de
gerne ville have igen, hvis de ikke lige behøvede at røre en finger for
det... Det er da også ok - deres valg. Jeg er absolut ikke forfængelig, men
jeg håber aldrig at blive SÅ ligeglad med mine kropsidealer - eller nogen
andre idealer, som jeg selv ser noget smukt i.
Så på nogle punkter er de absolut-ikke-forfænglige måske overlegne; men en
fed mave, og tøj valgt i bilka (2 sæt 300 kr.) er ikke et garanti-stempel
for et overlegent menneske. Hvis du altså spørger mig.

Mvh. Johan.

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 18-07-03 11:25

"Johan Wedell" <johan_wedell@stofanet.dk> wrote in message

> Jeg forstår din harme, men at kalde de ikke-kropsfikserede overlegne er en
> overdrivelse.

Det har jeg svært ved at tage stilling til, før vi får defineret begrebet
kropsfiksering.

> Ja, selvoptaget kropsbevidsthed gør nogle fitness-typer mindre
> opmærksomme på andre positive kvaliteter, som man måske burde dyrke i sig
> selv;

Omvendt er der sandsynligvis mindst lige så mange, der dyrker fitness netop
for at få fysisk og mentalt overskud til at dyrke andre positive kvaliteter
både i sig selv og i samværet med andre mennesker.

I den forbindelse må jeg da selv erkende, at jeg har en klar fornemmelse af,
at en væsentlig årsag til de problemer, jeg har omtalt så flittigt i denne
gruppe, simpelthen er, at jeg er for dvask og energiforladt, men ikke gider
gøre noget ved det.

> [...]
> den grad mistet et kropsideal, som de engang tilsluttede sig, og som de
> gerne ville have igen, hvis de ikke lige behøvede at røre en finger for

Det er nok rigtigt, omend vi også er mange, der reelt aldrig har tilsluttet
os noget kropsideal for egne vegne.

For lige at vende tilbage til spørgsmålet om definitionen på kropsfiksering
vil jeg lige gøre opmærksom på, at det efter min mening også er udtryk for
kropsfiksering, når man kun vil kigge på veltrimmede kroppe.

> Så på nogle punkter er de absolut-ikke-forfænglige måske overlegne; men en
> fed mave, og tøj valgt i bilka (2 sæt 300 kr.) er ikke et garanti-stempel
> for et overlegent menneske. Hvis du altså spørger mig.

Andre kan så have andre holdninger, især fordi det er hårdt at erkende det,
hvis man er underlegen i forhold til andre. Jeg har ofte hørt og læst den
opfattelse fra nogle mennesker, at det er et ideal at sætte sig ud over den
fysiske virkelighed, som udseendet hører til, på samme måde som andre ser
det som et ideal at sætte sig ud over sine følelsesmæssige begrænsninger.
Kort sagt er det bare et spørgsmål om selv at definere det ideal, man vil
sammenlignes med, udfra enten sine egne styrker eller modsætningen til sine
egne svagheder. Det er talemåden om ræven og rønnebærene et billede på.

Fra : Camilla

Dato : 15-07-03 23:01

Ja, der er Løkken strand som jeg selv bruger meget, og imellem Løkken og
Blokhus er et område som hedder Grønhøj hvor der er nøgenbadning.

Camilla

Fra : PerX ...

Dato : 16-07-03 00:17

In article <bf1sjq$5rj$3@sunsite.dk>, mads@nospam.dd says...
> Hvorfor er der så ufatteligt mange grimme mennesker på strandene, det er
> virkeligt til at brække sig over:

Fordi der er mange mennesker som har lært at ignorer idioter som dig.

Fra : Ralph

Dato : 16-07-03 07:19

Jeg syntes at han skulle tage løkken....rundt om halsen og bye bye.

Fra : Fedt Mule

Dato : 16-07-03 07:50

On Wed, 16 Jul 2003 08:19:02 +0200, "Ralph" <Raprap@tdcadslxxx.dk>
wrote:

>Jeg syntes at han skulle tage løkken....rundt om halsen og bye bye.

Ha ha...den var sjov!

Fra : PerX ...

Dato : 16-07-03 11:46

In article <3f14ee57$0$13192$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>,
Raprap@tdcadslxxx.dk says...
> Jeg syntes at han skulle tage løkken....rundt om halsen og bye bye.

LOL

Fra : Anne

Dato : 16-07-03 14:57

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse
> In article <3f14ee57$0$13192$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>,
> Raprap@tdcadslxxx.dk says...
> >

> LOL

*FniS*

Fra : Alex Linaa

Dato : 16-07-03 08:15

> [...]
>
> Fedladne blege mænd i knæbukser og stor T-shirt udover vommen.
>
> Flodheste (kvinder) med flade skrumperøve og store maver i badedragt,

Fordi de er et repræsentativt udsnit, der ganske godt afspejler befolkningen
som helhed.
Må vi ikke se et billede af dig i dk.binaer, så vi kan se hvordan du mener
befolkningen burde se ud?

/Alex

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 16-07-03 08:24

"Mads" <mads@nospam.dd> wrote in message news:bf1sjq$5rj$3@sunsite.dk...

> Hvorfor er der så ufatteligt mange grimme mennesker på strandene, det er
> virkeligt til at brække sig over:

Fordi der er ufatteligt mange grimme mennesker, der gerne vil nyde
solskinnet ved stranden. Det kan godt være, jeg har misforstået noget, men
så vidt jeg ved, har alle mennesker - grimme som smukke - lige ret til at
bruge strandene, og det er nok de færreste, der primært kommer for at blive
overbegloet af liderlige mænd.

Med venlig hilsen
Børge
--
Denne meddelelse udtrykker kun mine egne synspunkter og de facts, jeg
kender.

Fra : Fedt Mule

Dato : 16-07-03 09:30

On Wed, 16 Jul 2003 09:24:24 +0200, "Boerge Rahbech Jensen"
<brahbech@post8.tele.dk> wrote:

> [...]
>bruge strandene, og det er nok de færreste, der primært kommer for at blive

Ej hvor var det godt skrevet Børge! Især den sidste sætning! Keep it
up!

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 16-07-03 09:50

"Fedt Mule" <Fedtmule@hotmail.com> wrote in message

> Ej hvor var det godt skrevet Børge! Især den sidste sætning! Keep it
> up!

Mange tak for roserne.

Jeg tvivler nu på, den holdning, jeg gav udtryk for, er særlig udbredt i
denne gruppe - eller for så vidt andre steder, hvor de såkaldte rigtige mænd
mødes og snakker om piger.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Fedt Mule

Dato : 16-07-03 10:23

On Wed, 16 Jul 2003 10:49:52 +0200, "Boerge Rahbech Jensen"
> [...]
>denne gruppe - eller for så vidt andre steder, hvor de såkaldte rigtige mænd

Det er fandme så pisse irriterende, at hvis man ikke ligner en model,
så må man ikke gå i bikini eller shorts. Hvad fanden er det for en
holdning? Jeg kan godt give ham ret i at danskerne er fede, og de
bliver federe og federe og det er knapt så sundhedsmæssigt "rigtigt",
men man skal passe på hvad man lukker ud af ædespalten, for jeg tror
det er en af grundene til at mange unge mennesker får anoreksi/bulimi
og bliver ensomme. Bare se det program tv-2 sendte i går. TRIST!!

Bare min mening
Pernille.

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 16-07-03 11:22

> Det er fandme så pisse irriterende, at hvis man ikke ligner en model,
> så må man ikke gå i bikini eller shorts.

Enig.

> Jeg kan godt give ham ret i at danskerne er fede, og de
> bliver federe og federe og det er knapt så sundhedsmæssigt "rigtigt",

Jeg synes nu, det er mest udpræget hos vi mænd, mens de fleste kvinder, jeg
ser, er ganske naturligt slanke.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Fedt Mule

Dato : 16-07-03 12:47

On Wed, 16 Jul 2003 12:22:06 +0200, "Boerge Rahbech Jensen"
<brahbech@post8.tele.dk> wrote:

>"Fedt Mule" <Fedtmule@hotmail.com> wrote in message
>
>Jeg synes nu, det er mest udpræget hos vi mænd, mens de fleste kvinder, jeg
>ser, er ganske naturligt slanke.

Ja Børge, fordi mænd er ligeglad med om andre synes de er fede.
Kvinder derimod bliver flove, når andre snakker om dem, fordi de ikke
lige kun vejer 50 kg. Og jeg snakker af personlig erfaring. Det er
bla. derfor jeg ALDRIG kommer på en strand, ikke engang påklædt!!
Sørgeligt at jeg lader mig kue, ja det er det sgu, men kan ikke klare
alle kommentarerne, fordi jeg ikke er en "sild", der ligner en
dreng... Jeg har bryster, mave, røv og lår...

Pernille.

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 16-07-03 13:46

On Wed, 16 Jul 2003 13:47:11 +0200, Fedt Mule <Fedtmule@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>alle kommentarerne, fordi jeg ikke er en "sild", der ligner en
>dreng... Jeg har bryster, mave, røv og lår...

Kan kun nikke genkendende til din påstand. Min sidste kæreste blev meget
ked af at hun havde taget 4-5 kilo på mens at jeg havde været sammen med
hende og hun følte at hun var "fed". Det skal lige siges at hun var
omkring de 160-165 og vejede 48-50 kilo da vi gik fra hinanden. Skal jeg
være ærlig så foretrækker jeg min nuværende kæreste, der er da i det
mindste noget at holde af
Flemming Jacobsen
(Mulig mangel på mellemrum skyldes defekt tastatur)

Fra : PerX ...

Dato : 18-07-03 00:09

In article <44iahv40grmm6nklji2emnsdjpdkom55le@4ax.com>,
"Thunderbird[7100]" <praetorian[Spam Frabedes]@tnfs.dk> says...

> [...]
> omkring de 160-165 og vejede 48-50 kilo da vi gik fra hinanden. Skal jeg
> være ærlig så foretrækker jeg min nuværende kæreste, der er da i det

Du så ikke det program de havde på DR i aften, om mænd som tænder på fede
kvinder? Der var en fyr som lod sig skilde da hans kone tabte 50 kilo!

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 18-07-03 10:51

On Fri, 18 Jul 2003 01:09:10 +0200, PerX ...
<hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote:

> [...]
>
>Du så ikke det program de havde på DR i aften, om mænd som tænder på fede
>kvinder? Der var en fyr som lod sig skilde da hans kone tabte 50 kilo!

Nopes det gjorde jeg ikke. Jeg siger heller ikke at jeg tænder på fede
kvinder. Jeg falder først om fremmest for deres personlighed og ikke
deres udseende.

Fra : PerX ...

Dato : 18-07-03 12:00

In article <mmgfhvsjgojgdihflt4ps0ct2pid84mf5h@4ax.com>,
> [...]

> Nopes det gjorde jeg ikke. Jeg siger heller ikke at jeg tænder på fede
> kvinder. Jeg falder først om fremmest for deres personlighed og ikke

Jeg siger heller ikke du gør, jeg kommentere bare om en ret vild
usendelser.

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 18-07-03 12:18

On Fri, 18 Jul 2003 13:00:08 +0200, PerX ...
> [...]

>"Thunderbird[7100]" <praetorian[Spam Frabedes]@tnfs.dk> says...

>Jeg siger heller ikke du gør, jeg kommentere bare om en ret vild

Snakkede med min kæreste om din kommentar og hun havde så faktisk sjovt
nok set noget af det program *G*. Hun sagde så godtnok at "mange" af de
mænd der var deri fedede deres koner op istedet for bare at accepterer
dem som de var .

Fra : PerX ...

Dato : 19-07-03 21:26

In article <gqlfhvkus6i99aiks6gliu2j626nq4gqee@4ax.com>,
> [...]

> nok set noget af det program *G*. Hun sagde så godtnok at "mange" af de
> mænd der var deri fedede deres koner op istedet for bare at accepterer

Mange er vist så meget sagt, der var to - og det var primært dem som
programmet fokuserede på. Men det er lidt bisart at fede sin kone op så
hun næsten vejer 400 kg, og stolt optage på video den sidste dag hun var
i stand til selv at komme ud af sengen!

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 19-07-03 22:04

On Sat, 19 Jul 2003 22:26:18 +0200, PerX ...
> [...]

>programmet fokuserede på. Men det er lidt bisart at fede sin kone op så
>hun næsten vejer 400 kg, og stolt optage på video den sidste dag hun var

Det kan vi så sagtens blive enige om. Hvis at de folk endelig foretrak
"fede" piger/kvinder. Hvorfor så ikke finde nogle der var det i
forvejen.

Fra : PerX ...

Dato : 20-07-03 14:22

In article <ghcjhvkgi8pp31ppnponea2u3f1neadj6k@4ax.com>,

> Det kan vi så sagtens blive enige om. Hvis at de folk endelig foretrak
> "fede" piger/kvinder. Hvorfor så ikke finde nogle der var det i
> forvejen.

Det gjorde de også, men de var bare ikke store nok. En fyr sagde han
aldrig havet mødt eller set en kvinde som var for fed (og konens ankler
var på størrelse med schwartzenneggers overarme!)

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 20-07-03 14:37

On Sun, 20 Jul 2003 15:21:32 +0200, PerX ...
> [...]

>aldrig havet mødt eller set en kvinde som var for fed (og konens ankler
>var på størrelse med schwartzenneggers overarme!)

At tale om en mand der ikke er har sans for reliteterne. Tvivler på at
hans kone kommer til at leve lige så længe som det normalt forventes af
kvinder.

Fra : PerX ...

Dato : 21-07-03 00:17

In article <bm6lhvsd26p6954ahaj11els91es9fdoq3@4ax.com>,
> [...]

> At tale om en mand der ikke er har sans for reliteterne. Tvivler på at
> hans kone kommer til at leve lige så længe som det normalt forventes af

Det var vel en fetish af en art, han tændte enormt på enorme kvinder. Men
han elskede også at passe og pleje hende (rense ligge sår etc!).

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 21-07-03 08:58

On Mon, 21 Jul 2003 01:16:30 +0200, PerX ...
> [...]

>Det var vel en fetish af en art, han tændte enormt på enorme kvinder. Men
>han elskede også at passe og pleje hende (rense ligge sår etc!).

Så kan man så spørge hvor behageligt det så var for hende.

Fra : PerX ...

Dato : 18-07-03 00:08

In article <nleahvgovj5kst508co7ouv72b4cumdgkm@4ax.com>,
Fedtmule@hotmail.com says...

> Ja Børge, fordi mænd er ligeglad med om andre synes de er fede.

Det er ikke rigtigt.

Fra : PerX ...

Dato : 16-07-03 12:13

In article <i26ahv87ke0m7kn0v30dvur0l8ieinpob0@4ax.com>,
Fedtmule@hotmail.com says...

> Det er fandme så pisse irriterende, at hvis man ikke ligner en model,
> så må man ikke gå i bikini eller shorts. Hvad fanden er det for en
> holdning?

Well, hvis jeg skal tænke lidt som ham den der startede tråden så syntes
jeg det er en helt lam holdning! De fleste modeller (eller hit pop tøser
for den sags skyld) ligner nogle halv anoreksiske typer med en krop som
en 12 årige dreng! Nææ, må vi be nogle nogle kurver på kroppen tak *G*

Fra : Charlotte

Dato : 16-07-03 13:05

"Boerge Rahbech Jensen" <brahbech@post8.tele.dk> wrote in message

> der primært kommer for at blive
> overbegloet af liderlige mænd.

Hvad med liderlige piger ?
Jeg elsker også at kigge på FLOTTE nøgne mænd. De skal være høje, slanke,
muskuløse, solbrune over det hele (kan ikke lide fyre med hvis røv), og så
skal de være veludrustede og have en velformet rund solbrændt numse
Indrømmet - jeg bliver liderlig af sådanne fyre

Men alle dem som Mads beskriver, kan give mig kvalme og miste lysten til
sex. Så blegfede grimme mænd i knæshorts og stor T-shirt over hængebugen,
med sokker i sandalerne - kan I ikke samles på en øde strand langt væk fra
liderlige sommerpiger

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 16-07-03 13:45

"Charlotte" <charlotte.andersen@hotmailxnospam.com> wrote in message

> Hvad med liderlige piger ?

Det er noget andet.

> [...]
> skal de være veludrustede og have en velformet rund solbrændt numse
> Indrømmet - jeg bliver liderlig af sådanne fyre

Og mændene elsker det garanteret.

> [...]
> med sokker i sandalerne - kan I ikke samles på en øde strand langt væk fra

Det kan jeg ikke udtale mig om, men jeg tillader mig at tvivle.

Det er længe siden, jeg har været på stranden, netop fordi jeg foretrækker
at gøre noget i retning af det, du foreslår, hvis det er muligt. Hvis det
ikke er muligt, forsvinder jeg hurtigst muligt fra stranden igen. Når jeg en
sjælden gang er på stranden, er det normalt om foråret, hvor vandet stadig
er koldt og friskt, og jeg stort set kan have stranden for mig selv. Også i
den forbindelse er jeg noget for mig selv, idet jeg har et halstørklæde med,
som jeg bruger til at tørre fødderne med, når jeg har haft dem i vandet. Da
det foregår i marts-april måned, kan jeg tillade mig at have jakke og
halstørklæde på, hvis det blæser lidt køligt. Jeg tvivler nu på, jeg kommer
til stranden foreløbig, da jeg ikke føler trang til at forsøge at soppe i
Gudenåen. Jeg kan ikke forestille mig, det er særlig sundt.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Jens Bruun

Dato : 16-07-03 16:28

"Charlotte" <charlotte.andersen@hotmailxnospam.com> skrev i en
meddelelse news:abbRa.18930$Kb2.1048178@news010.worldonline.dk...

> Hvad med liderlige piger ?

Ja, hvad med dem? Dem har du vel ikke nogle særlige forudsætninger for
at udtale dig om, har du vel Charlotte?

> [...]
> skal de være veludrustede og have en velformet rund solbrændt numse

> Indrømmet - jeg bliver liderlig af sådanne fyre

Selvfølgelig gør du det, Charlotte. Nu mangler du bare din længe ønskede
kønsskifteoperation, så du så'en rigtig kan føle dig som pige, ik'? Så
slipper du også for at slikke pik på alle de langturschauffører med
risiko for, at de opdager din lille diller mellem benene.

Det er da ingen skam at være en lækker, solbrun pige, der - som du - er
spærret inde i en stor, grim, ulækker mands krop. Spring dog fuldt ud,
Charlotte. Det har mange andre gjort med stor succes før dig.

--
-Jens B.

Fra : Fedt Mule

Dato : 16-07-03 16:56

On Wed, 16 Jul 2003 17:28:03 +0200, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

> [...]
>spærret inde i en stor, grim, ulækker mands krop. Spring dog fuldt ud,
>Charlotte. Det har mange andre gjort med stor succes før dig.

LOL...FEDT skrevet...

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 16-07-03 22:49

[Jens Bruun | Wed, 16 Jul 2003 17:28:03 +0200]

>Det er da ingen skam at være en lækker, solbrun pige, der - som du - er
>spærret inde i en stor, grim, ulækker mands krop. Spring dog fuldt ud,
>Charlotte. Det har mange andre gjort med stor succes før dig.

Hehehe... ondt, men sjovt :)

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Carsten Riis

Dato : 16-07-03 08:36

Mads wrote:

> Nogen der kender en strand med flotte solbrune piger med talje og
> struttende numser og kun i G-string eller ingenting ?

Nej, for så kommer du jo bare og ødelægger "billedet".

--
Med venlig hilsen Carsten Riis
http://www.bloddonor.dk

Fra : Girlie

Dato : 16-07-03 10:13

> [...]
>
> Nogen der kender en strand med flotte solbrune piger med talje og
> struttende numser og kun i G-string eller ingenting ?

Hvor umoden har man lov til at være? Lå selv ved stranden igår og i forgårs
og jeg nød mangfoldigheden af mennesker, der trods det faktum, at de ikke
ligner en H&M model, kaster sig i bølgerne og nyder livet.
Og det som slog mig er jo, at kun ca 1 % er slanke og faste - resten er mere
eller mindre overvægtige og "imperfekte". Men sådan er vi jo! Det er jo
sådan danskere ser ud i det virkelige liv. Det er kun i medierne fordelingen
er lige omvendt.
Måske skulle du justere dine kritererier for det "normale".

Fra : Charlotte

Dato : 16-07-03 12:59

"Girlie" <girlie@hotmail.com> wrote in message

> Hvor umoden har man lov til at være?

Det har sgu da intet med modenhed at gøre !
Manden har jo ret ! Jeg er også ved at få opkast over alle de fede klamme
mænd. Kan I anbefale en strand til mig hvor der kun er høje, muskuløse,
flotte og slanke fyre helt uden tøj så jeg kan nyde deres flotte penis og
numse også

_ _

Fra : preben nielsen

Dato : 16-07-03 16:22

"Charlotte" <charlotte.andersen@hotmailxnospam.com> skrev i en
meddelelse news:y5bRa.18928$Kb2.1047909@news010.worldonline.dk...
> "Girlie" <girlie@hotmail.com> wrote in message

> Det har sgu da intet med modenhed at gøre !

Q.E.D.

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Girlie

Dato : 17-07-03 11:19

"preben nielsen" <prel@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> "Charlotte" <charlotte.andersen@hotmailxnospam.com> skrev i en
> meddelelse news:y5bRa.18928$Kb2.1047909@news010.worldonline.dk...

> Q.E.D.

Hvad betyder det?

Fra : Jens Bruun

Dato : 17-07-03 12:14

"Girlie" <girlie@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvad betyder det?

Quod erat demonstrandum - Hvilket hermed er bevist.

--
-Jens B.

Fra : PerX ...

Dato : 18-07-03 00:12

In article <3f156db0$0$32503$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
prel@post.tele.dk says...

> "Charlotte" <charlotte.andersen@hotmailxnospam.com> skrev i en
> meddelelse news:y5bRa.18928$Kb2.1047909@news010.worldonline.dk...

> Q.E.D.

Det er nu bare lidt trist at man bliver nød til at opgive drømmen om
skønhed hvis man vil blive "voksen"...

Fra : Olesen

Dato : 16-07-03 18:23

> Sig mig lige:
>
> Hvorfor er der så ufatteligt mange grimme mennesker på strandene, det er
> virkeligt til at brække sig over:

Du blir' bare hjemme i morgen.

> Fedladne blege mænd i knæbukser og stor T-shirt udover vommen.

Er det dêm du kikker efter ??

> Flodheste (kvinder) med flade skrumperøve og store maver i badedragt,
endnu
> blegere end fatter og de små fede børn.

De har nok pengepungen i orden og er tilpas magelige....

> Nogen der kender en strand med flotte solbrune piger med talje og
> struttende numser og kun i G-string eller ingenting ?

Hvis du kikker efter dêm, så vil du pludselig erfare,
de rent faktisk er der...

Fra : Peter Z

Dato : 16-07-03 19:54

> Sig mig lige:
>
> Hvorfor er der så ufatteligt mange grimme mennesker på strandene, det er
> virkeligt til at brække sig over:

> Mvh Mads

Hej Mads, gør som mig, gå i et fitness-center og skab dig en vennekreds af attraktive
toptrimmede mennesker.

mvh Peter

Fra : Mads

Dato : 16-07-03 22:02

Peter Z <pz@get2nonet.com> wrote in

> Hej Mads, gør som mig, gå i et fitness-center og skab dig en
> vennekreds af attraktive toptrimmede mennesker.

Tak for et godt svar

Men jeg har hele livet gået til fitness og bodybuilding, og HAR mange
venner der, og HAR haft mange ufatteligt flotte og trimmede piger fra
centeret (har droppet senest forhold da jeg bedst kan lide at være alene og
score når jeg har lyst).

Har faktisk været til flere private fester arrangeret af medlemmerne selv -
og det er virkeligt fedt. Mere lækre babes findes ikke

Men derfor kunne jeg godt tænke mig at finde en strand hvor folk ikke er så
klamme og generte som gennemsnitsdanskeren og hvor pigerne er slanke,
velformede og smukke og helt uden tøj

Og der skal selvfølgelig heller være de her fedladne grimme fyre der lusker
rundt og lurer i krattet

Har ellers været meget på Bellevue, men den er efterhånden indtaget af
gamle hardcore bøssekarle

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 17-07-03 07:50

"Mads" <mads@nospam.dd> wrote in message news:bf4eg8$fak$1@sunsite.dk...

> Men derfor kunne jeg godt tænke mig at finde en strand hvor folk ikke er

> klamme og generte som gennemsnitsdanskeren og hvor pigerne er slanke,
> velformede og smukke og helt uden tøj

Da du åbenbart ikke kan få svar hér, kan jeg jo foreslå dig at undersøge
sagen selv ved at tage en rundtur langs kysten og evt. større søer og
vandløb i det geografiske område, der er relevant for dig, for at kigge på
de strande, der er.

> Har ellers været meget på Bellevue, men den er efterhånden indtaget af
> gamle hardcore bøssekarle

Så må vi være i København. Jeg kender ikke noget til strandene i det område,
men der burde være muligheder nok langs Køge Bugt, Øresund og Roskilde Fjord
samt de store søer i Nordsjælland.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 17-07-03 18:58

> Peter Z <pz@get2nonet.com> wrote in
<Snip>
> Men derfor kunne jeg godt tænke mig at finde en strand hvor folk ikke er

> klamme og generte som gennemsnitsdanskeren og hvor pigerne er slanke,
> velformede og smukke og helt uden tøj

Hmm... modsiger du ikke dig selv? Hvis alle de klamme folk var genert ville
de vel ikke vise sig på en offentlig strand?

Det næste bliver vel at _du_ skal til at bestemme hvem der må komme hvor,
hvem der må få børn, og hvem der skal gasses!

Lars

Fra : Stefan Jensen

Dato : 17-07-03 22:44

"Lars Wagner Hansen" <l-hansen@REMOVEpost4.tele.dk> skrev
> Det næste bliver vel at _du_ skal til at bestemme hvem der må komme hvor,
> hvem der må få børn, og hvem der skal gasses!

Hehe fed kommentar... Men er der ikke noget med at så snart der er én der
kommer med hentydninger til Hitler/Nazi, så slutter tråden efter ikke så
længe?

Fra : PerX ...

Dato : 18-07-03 11:47

In article <OMERa.1412$9G6.232@news.get2net.dk>,
StelkiREMOVETHIS@hotpop.com says...
> Hehe fed kommentar... Men er der ikke noget med at så snart der er én der
> kommer med hentydninger til Hitler/Nazi, så slutter tråden efter ikke så
> længe?

Man har da lov at håbe *G*

Fra : Babba-Papa

Dato : 17-07-03 20:37

On Wed, 16 Jul 2003 21:02:01 +0000 (UTC), Mads <mads@nospam.dd> wrote:

>Har ellers været meget på Bellevue, men den er efterhånden indtaget af
>gamle hardcore bøssekarle

It takes one to know one !

Babba-Papa - Nu også i en smuk lyserød kulør over hele den ellers så
blegfede herlighed....

P.S. Nu da jeg ved at det bringer de "perfekte supermenneskers" pis i
kog, vil jeg tage til stranden noget oftere.....

Fra : Kent Sune Mikkelsen

Dato : 19-07-03 11:54

> [...]
>
> Nogen der kender en strand med flotte solbrune piger med talje og
> struttende numser og kun i G-string eller ingenting ?

Måske sku du komme på en dansk stand istedet for de tyske :0)
kent

Fra : Babba-Papa

Dato : 19-07-03 21:06

On Tue, 15 Jul 2003 21:44:27 +0000 (UTC), Mads <mads@nospam.dd> wrote:

>Sig mig lige:
>
>Hvorfor er der så ufatteligt mange grimme mennesker på strandene, det er
>virkeligt til at brække sig over:
>
>Fedladne blege mænd i knæbukser og stor T-shirt udover vommen.

Du foretrækker måske at se disse mennesker nøgne i stedet ?
Og hvorfor er det lige, at det er dem du fokuserer på ?
Har du ikke lært kunsten at se det, du _vil_ se og filtrere resten
fra....
>Flodheste (kvinder) med flade skrumperøve og store maver i badedragt, endnu
>blegere end fatter og de små fede børn.

Igen, vil du hellere have at de er nøgne ?

>Nogen der kender en strand med flotte solbrune piger med talje og
>struttende numser og kun i G-string eller ingenting ?

Ja, der er én ved......nej....det vil jeg ikke fortælle dig,,,,,der er
rigelig med narcissister i forvejen.

Babba-Papa

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 20-07-03 08:16

"Babba-Papa" <2mas-jensenFJERNDETTE@sol.dk> wrote in message

> Du foretrækker måske at se disse mennesker nøgne i stedet ?

Han foretrækker nok, at de slet ikke færdes på stranden - eller i det hele
taget i det offentlige rum.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Henning

Dato : 20-07-03 13:12

Babba-Papa wrote:

> Du foretrækker måske at se disse mennesker nøgne i stedet ?
> Og hvorfor er det lige, at det er dem du fokuserer på ?
> Har du ikke lært kunsten at se det, du _vil_ se og filtrere resten
> fra....

Millioner af mennesker har selektivt syn/hørelse/fatte-evne *G*

MVH
Henning

Fra : nusle

Dato : 20-07-03 14:09

"Henning" <h2m@madsen.mail.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Millioner af mennesker har selektivt syn/hørelse/fatte-evne *G*

Mænd, hver og en *LOL*

mange hilsner
nusle

Fra : Henning

Dato : 21-07-03 07:48

nusle wrote:
> "Henning" <h2m@madsen.mail.dk> skrev i en meddelelse
>
> Hej,

> Mænd, hver og en *LOL*

FØJ! Nu er du jo uartig! Bare vent, hvis vi mødes og
jeg kan huske hvad du her udtrykker, kommer du over
knæet og får klaps i din bare mås! ( Det er ikke en trussel,
men et løfte) *LOL*

MVH
Henning

Fra : nusle

Dato : 21-07-03 09:26

"Henning" <h2m@madsen.mail.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> FØJ! Nu er du jo uartig! Bare vent, hvis vi mødes og
> jeg kan huske hvad du her udtrykker, kommer du over
> knæet og får klaps i din bare mås! ( Det er ikke en trussel,
> men et løfte) *LOL*

Hjælp, jeg bliver skisme helt angst *G*

Kodeordet der fremmanede angsten var "bare" - resten
var såmænd helt fint

mange hilsner
nusle

Fra : Henning

Dato : 25-07-03 14:56

nusle wrote:
> "Henning" <h2m@madsen.mail.dk> skrev i en meddelelse
>
> Hej,

> Hjælp, jeg bliver skisme helt angst *G*
>
> Kodeordet der fremmanede angsten var "bare" - resten
> var såmænd helt fint

Så ifør dig tangatrusser *G*

MVH
Henning

Fra : nusle

Dato : 25-07-03 16:51

"Henning" <h2m@madsen.mail.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Så ifør dig tangatrusser *G*

Hvad er det? *ser lige dybt uvidende og hjælpeløs ud*

mange hilsner
nusle

Fra : Henning

Dato : 25-07-03 21:21

nusle wrote:
> "Henning" <h2m@madsen.mail.dk> skrev i en meddelelse
>
> Hej,

> Hvad er det? *ser lige dybt uvidende og hjælpeløs ud*

Du ved: En tynd kæde om livet, hvorfra der går to tynde kæder
ned og nødtørftigt dækker dine skamlæber samles og går
op mellem dine nysselige, faste, med tiden blussende balder og
er vedhæftet kæden om livet, så ER du jo ikke helt bar *GF*

MVH
Henning ( 3 Klask på forhånd for teater-uvidenhed)

Fra : nusle

Dato : 26-07-03 02:09

> [...]

> op mellem dine nysselige, faste, med tiden blussende balder og
> er vedhæftet kæden om livet, så ER du jo ikke helt bar *GF*

Så er det godt *fnys* - én er vel en pæn pige *LOL*

> MVH
> Henning ( 3 Klask på forhånd for teater-uvidenhed)

Pjat!!

mange hilsner
nusle

Fra : Henning

Dato : 26-07-03 06:59

nusle wrote:
> "Henning" <h2m@madsen.mail.dk> skrev i en meddelelse
>
> Hej,

> Så er det godt *fnys* - én er vel en pæn pige *LOL*

Så man er obsternassig? Og det tør du godt være?*G*
( for øvrigt ville du glemme alt om pæn pige, hvis tilbudet
var lige kommet inden for din dør og ungerne hos bedsterne *LOL*

> Pjat!!

Næh du vidste jo godt, at det hed tangatrusser, før
nogen fandt på at kalde dem G-streng:
Lad nu være at søge på tangatrusser i google, der er
bare nogle sider med erotiske noveller der popper op,
nogen endda med dominans indblandet, det kan en
ikke uartig pige som du slet ikke tåle at læse *G*

MVH
Henning

Fra : nusle

Dato : 26-07-03 09:52

"Henning" <h2m@madsen.mail.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Så man er obsternassig? Og det tør du godt være?*G*

Ja, da

> ( for øvrigt ville du glemme alt om pæn pige, hvis tilbudet
> var lige kommet inden for din dør og ungerne hos bedsterne *LOL*

Shysh... *fløjter og ser op i himlen*

> Næh du vidste jo godt, at det hed tangatrusser, før
> nogen fandt på at kalde dem G-streng:

Nej - jeg ved iiiiiingenting!

> Lad nu være at søge på tangatrusser i google, der er
> bare nogle sider med erotiske noveller der popper op,
> nogen endda med dominans indblandet, det kan en
> ikke uartig pige som du slet ikke tåle at læse *G*

Du har ret - jeg vil straks lade være med at gøre det *LOL*

mange hilsner
nusle

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 05-08-03 07:00

Mads wrote:

> [...]
>
> Fedladne blege mænd i knæbukser og stor T-shirt udover vommen.
>
> Flodheste (kvinder) med flade skrumperøve og store maver i badedragt, endnu

Det er alle de fedt-fattige produkter, som gør folk så fede. Da de mindsker
mætheds følsenen.

> Nogen der kender en strand med flotte solbrune piger med talje og
> struttende numser og kun i G-string eller ingenting ?

Drømme land.

Fra : Niels

Dato : 19-08-03 09:14

Er strandene kun for de unge smukke og rige??
Hvad med med os der ikke mere er så flotte vi ikke længere kan stå model,
hvorfor skal vi ikke også kunne bruge de offentlige arealer?
Niels