d-Link 604
Fra : Stone

Dato : 15-07-03 20:51

Hej Hjælp

Hvordan kommer jeg i kontakt med en d-link 604 router?
Standard adressen 192.168.0.1 svarer ikke jeg skal en og opsætte min om Til
DHCP efter jeg har haft fast IP Adresse

Mvh Stone

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 15-07-03 21:13

"Stone" <Brol@ofir.dk> wrote in message

> [...]
>
> Hvordan kommer jeg i kontakt med en d-link 604 router?
> Standard adressen 192.168.0.1 svarer ikke jeg skal en og opsætte min om

Jeg mener nu også adressen er 192.168.1.1 ?

Men prøv at sæt netkortet til DHCP, og genstart så maskinen.. Så skulle du
gerne have fået en Ip i 192.168.1.0 området og så skulle du gerne kunne
komme i kontakt med routeren

Fra : Bjarne Christensen

Dato : 16-07-03 18:11

Min 604 går med jævne mellemrum kold - eneste metode til at vække den igen
er at resette den.

Det gøres ved at afbryde strømmen - trykke på resetknappen med en papirclips
og holde den inde mens strømmen igen tilsluttes. Når lamperne slukker igen
efter 1-2 sec. slippes resetknappen og den er igen klar til brug.

Bl.a. går min router kold hvis jeg forsøger at ændre i kodeordet!

Fra : Stone

Dato : 18-07-03 15:14

Hej så er det kommet op at køre fjernede mit netkort satte det igen efter en
genstart så kunne jeg få forbindelse med D-Link
Takker for svarene og Mails
Mvh Stone