Brug af RAID controlleren på ASUS P4P800 D~
Fra : Daniel J

Dato : 15-07-03 22:19

Hej NG

Jeg får snart et Asus P4P800 Deluxe bundkort mellem hænderne.
I forvejen har jeg et ASUS A7V som jo har en ekstra Promise ATA100
controller. Der har jeg 3 harddiske tilsluttet, og på den "almindelige"
controller, 1 DVD-drev og 1 brænder.
Mit spørgsmål er derfor: kan jeg bruge RAID controlleren på mit snart nye
bundkort som en almindelig controller for mine 3 harddiske helt uden at køre
RAID?

Mvh

Daniel J.

---
Man afbrænder 150 kalorier i timen ved at banke sit hoved ind i en mur.

Fra : Søren Nielsen

Dato : 16-07-03 08:14

ja ... men der er vel ingen grund til det da du kun nævner 4 drev i alt ...

der kan tilsluttes i alt 8 IDE-enheder + 2 S-ATA

/Søren

/Søren