ADSL router fra ALDI
Fra : __

Dato : 15-07-03 16:40

Hejsa
Er der nogle der har set den ADSL-Router fra Aldi ?
Indeholder den det som sådanne en skal ?
Er prisen rigtig for sådanne en ?
Hvad er IP-sharing ?

Mvh. Henrik

Fra : pc1hosPer

Dato : 15-07-03 18:40

opener wrote; ..... Er prisen rigtig for sådanne en ?

//pejl Comon, Henrik - hvor billigt skal det være ;) -- personligt har jeg
det med sådanne ting (så som stegepander) at jeg gerne betaler prisen for at
have en ting, jeg kan glædes over i de mange år frem, man nok skal "være
sammen" ... Hvis du skal bruge en router, er mange glade for " D-Link
DI-604 Router " og den er da også lidt smart, kunne man måske synes. Du
vil garanteret finde en del mere om den ved at smide "D-Link DI-604 Router"
ind i en søgemaskine, f.eks. på "danske sider".. Der vil der garanteret være
noget om "IP sharing", som jeg (heller ikke) har fået kigget på endnu - men
gad vide. hvad det er ? :)

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 16-07-03 12:20

__ wrote:
<KLIP>

> Hvad er IP-sharing ?

Vel typisk blot et andet ord for NAT.

--
Mvh. / Best regards,
Steen Suder      <http://www.suder.dk/>

Fra : Mogens

Dato : 16-07-03 17:40

> Er der nogle der har set den ADSL-Router fra Aldi ?

Det kunne være sjovt om nogen havde et link.

Mogens

Fra : Claus D.

Dato : 16-07-03 20:05

"Mogens" <mogens@stop_spammers.dk> wrote in message

> Det kunne være sjovt om nogen havde et link.
>
> Mogens

www.aldi.dk

\Claus D

Fra : ---Toldo---

Dato : 16-07-03 23:57

"__" <aa@aa.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
> Er der nogle der har set den ADSL-Router fra Aldi ?

Hej
Sidder netop og er ved at pakke Aldi routeren ud, og ser vejledningen på den
medfølgende cd-rom. Den er næsten 100% magen til Edimax BR-6104 som jeg har
set ved www.zitech.dk. Måske elektronikken er det samme eller bruger de bare
samme software?.

Med venlig hilsen Toldo

Fra : Anders

Dato : 17-07-03 13:48

"---Toldo---" <toldo@privat.dk> wrote in message
> [...]
den
> medfølgende cd-rom. Den er næsten 100% magen til Edimax BR-6104 som jeg
Virker den ?, er den nem at administrere ?, hvad type/fabrikat/model er det
?

Jeg håber deres support er bedre en hjemmesiden http://www.northq.com,
tilsyneladende er de ikke
selv klar over at de sælger en router.
Anders

Fra : ---Toldo---

Dato : 18-07-03 22:27

"Anders" <user@inter.net> skrev i en meddelelse
> Virker den ?, er den nem at administrere ?, hvad type/fabrikat/model er
> [...]
Hej Anders

Jeg har nu fået trukket mine kabler i huset og har netop tilsluttet til
routeren og den kører første gang, med en win98 og XP maskine på TDC Adsl.
Der går desværre et par dage før jeg har tid til at kigge ordentlig på
opsætningen ( pga. mit ''normale'' liv ) men den virker umiddelbart
meget tilgængelig, og nem at opsætte.

Hilsen Toldo