Ingen forbindelse fra Internet til min ser~
Fra : Thomas Jensen

Dato : 15-07-03 14:52

Hej,

Jeg har store problemer med at give folk adgang til min spille server (BF
1942)

Jeg har fra router(Speedstream 2601) til Switch og så 3 computere tilsluttet
switchen.
Alle computere har adgang til nettet og alle kan se hinanden på lokal
netværk, men jeg tror der er et eller andet med noget der skal forwardes fra
routeren til min server (eller hvad ?)

Jeg kører med åben konfiguration og så zonealarm pro på alle maskinerne.

Har prøvet at lukke alle zonealarms ned, men uden resultat.

Nogen der kan hjælpe ?

Thomas

Fra : Uffe S. Callesen

Dato : 15-07-03 14:55

Du skal forwarde de porte som BF serveren lytter på.. til BF serverens IP - så burde det virke.

Fra : Thomas Jensen

Dato : 15-07-03 15:03

Hvor gør jeg det henne?

Er det under NAPT ?

Jeg er nybegybnder :)

Thomas

Fra : Thomas Jensen

Dato : 17-07-03 21:53

Fik det til at virke.
Gik ind i opsætning-->Avancerer konfiguration-->Prædefinerede NAPT servere
og satte markering i Web og skrev IP adressen på min server.

Alt virker nu.

Så skal der spilles :)