Mover II
Fra : Janne & Jens Jørgen ~

Dato : 15-07-03 05:38

Vi er intreseret i at købe en Mover II og vil gerne høre om der er nogen som
har en liggende som de ikke bruger.

Fra : Ole Nielsen

Dato : 17-07-03 14:17

Skulle den ikke ind under en anden gruppe????

Fra : Janne & Jens Jørgen ~

Dato : 17-07-03 19:22

Nej det mener jeg ikke den er !

Fra : Steen Larsen

Dato : 20-07-03 21:41

> "Ole Nielsen" <ole.nielsen@c.dk> skrev i en meddelelse

> Nej det mener jeg ikke den er !

Jo, dk.marked.privat.camping
--
Med Venlig Hilsen Steen Larsen

Fra : cb

Dato : 21-07-03 15:19

Jeg hader selvudnævnte politifolk!!!!!!!
Og hvad så hvis den skulle være i en anden gruppe....
Vi kan ikke alle sammen være lige gode til det her pis.

Hilsen Claus Bergmann

PS jeg ved godt noget af det nedenstående skulle være klippet fra, men det
gad jeg ikke......

Fra : Bjørn Foss Gravingen

Dato : 21-07-03 17:49

I njus: (3f1bf4ba$0$32454$edfadb0f@dread16.news.tele.dk),
tastet cb <clausbergmann@tdcadsl.dk> :

> Jeg hader selvudnævnte politifolk!!!!!!!

Men det ville vært verre uten! De fleste gjør ikke (ofte) feil med vilje,
men handler i god tro. Dersom ingen sier i fra, vil troen fortsette å
være god, og vi ender opp i alt.alt.alt ?

--
Bjørn

Det er godt å være Norsk, i Brande!

Fra : sogs

Dato : 22-07-03 19:01

"Bjørn Foss Gravingen" <crazybear@sensewave.com.FJERNES> skrev i en
meddelelse news:bQUSa.14674$Hb.245603@news4.e.nsc.no...
> I njus: (3f1bf4ba$0$32454$edfadb0f@dread16.news.tele.dk),
> tastet cb <clausbergmann@tdcadsl.dk> :

Tja - ellers til alles bedste.

Måske en ikke særlig gennemtænkt betragtning - en kvalitet ved
nyhedsgr. er bl.a at de er hurtige p.g.a selvregulering, at der ikke
er ansat nogen til at filtrere grumset fra, men det kræver så en smule
indsats fra de deltagende, så det hele ikke sander til.
Naturligt, at der derfor en gang imellem opstår lidt fnidder når
"reguleringen" kommer til udtryk - og det forstårs, at der er nogle
der har en lavere tærskel omkring andres meninger, men ikke særlig
hensigtsmæssigt, når sigtet går på at holde gruppen hurtigt læst. -
hvor en lille indsats fra den enkelte letter læsningen for senere
tusinder der tjekker "vitaminerne".
Din tid x hvor manges ?
Hjælpen fremgik endda bare i en lille standard signatur under
meddelelsen.

> Men det ville vært verre uten! De fleste gjør ikke (ofte) feil med
vilje,
> men handler i god tro. Dersom ingen sier i fra, vil troen fortsette
> være god, og vi ender opp i alt.alt.alt ?

Enig

> --
> Bjørn
>
> Det er godt å være Norsk, i Brande!

Og da det startede med en kommentar til en signaturfile

åh - det er også skønt at være Dansk........

Men jeg spekulerer sommetider på ,om man mister lidt af det Norske
arvegodset, når man bekvemmeligheds flygter til udlandet. Jeg tænker
på de - er det 100 milliarder pr. år i oliepenge der sættes til side
til dårlige tider, eller har man stadig fuld arveret når boet skal
gøres op ?
Debatten er aktuel i familien med en Norsk svigersøn, der pudsigt af
stillingskrav måtte skifte sit Norske statsborgerskab ud til at blive
Svensker. (Han er nem at mobbe.)
Men prøv at dividere de 100 milliader op i antal Nordmænd. Pr. år !
Nåda.. Men han er altså stadig en fin fyr -

Beklager hvis jeg blev lidt OT, men han har lokket os til Norge for
3´ gang, så det rimer lidt alligevel. Der er så flot at man græder -
og pladserne kostede 100 -120 kr. i døgnet - med strøm - for os alle i
selskabet - 7 personer og en hund. Amager. Men da cigaretterne slap
op og man ville rulle - kom papir og en pakke Peterøs op på 120 Nkr.
Gynger og karruseller. Og benzinen en 10'er - der gis ikke ved dørene.

Hej for Norges land

sten

Fra : krh

Dato : 22-07-03 19:20

"sogs" <sogs@image.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Hej for Norges land
>
> sten
>
> sikke dog en masse uvedkommende snik-snak.
Fik de stakkels mennesker overhovedet et tilbud på en Mover.??
Det tænker jeg ikke.
krh

Fra : sogs

Dato : 23-07-03 04:49

krh wrote:
sikke dog en masse uvedkommende snik-snak.
> Fik de stakkels mennesker overhovedet et tilbud på en Mover.??
> Det tænker jeg ikke.
> krh

Beklager - du har ret -
krh sten

Fra : Andreas Falck

Dato : 23-07-03 15:47

krh kirstenroenne@hotmail.com skrev dette:

[ ... ]
> Fik de stakkels mennesker overhovedet et tilbud på en Mover.??
> Det tænker jeg ikke.
> krh

Det kan de jo så få ovre i markedsgruppen, hvor der handles og ikke
debateres!

Og du er meget velkommen til at læse lidt på linket i min signatur

Den rigtige anvendelse forøger risikoen for at graden af
misforståelser bliver væsentlig reduceret

Fra : cb

Dato : 22-07-03 22:02

Det kan vi diskutere længe, men min bemærkning var henvendt til Ole Nielsen
kommentar (det var heller ikke nemt at vide, undskyld min fejl).
Indsatsen må bestå i at så mange som muligt kommer med deres del til
gruppen, at der så ind i mellem er nogle der træder ved siden af er der ikke
noget at gøre ved. Har I aldrig gjort det? Jeg har og gør det til stadighed,
dog ikke med vilje. Så ta' lige en slapper med politi staven en anden gang
vi skal jo allesammen være her.

Claus

Fra : sogs

Dato : 23-07-03 04:55

cb wrote:
> Det kan vi diskutere længe, men min bemærkning var henvendt til Ole
> Nielsen kommentar (det var heller ikke nemt at vide, undskyld min
> fejl).

Måske fordi der ikke klippes og skrives oppe og nede i flæng ?

> Indsatsen må bestå i at så mange som muligt kommer med deres del til
> gruppen, at der så ind i mellem er nogle der træder ved siden af er
> [...]

! ??

>Så ta' lige en slapper med
> politi staven en anden gang vi skal jo allesammen være her.
> Claus

Du undlader mod bedrevidende, hvad dine returindlæg tydeligt viser -
det er derfor folk reagerer, og du fik så igen lidt gang i den -
normalt er det børn der smider f.eks sukker på bordet, baldre ruder,
eller sparker til et bordben for at se andres reaktion - et eller
andet galt et sted.
synd hvis du skal ha dækket dit underskud på denne måde.
over and out
sten

Fra : Bjørn Foss Gravingen

Dato : 22-07-03 21:59

I njus: (D%eTa.34154$Kb2.1386907@news010.worldonline.dk),
tastet sogs <sogs@image.dk> :

> [...]

> op og man ville rulle - kom papir og en pakke Peterøs op på 120 Nkr.
> Gynger og karruseller. Og benzinen en 10'er - der gis ikke ved dørene.

Norge er et vakkert land, hvor det er godt å bo, men dyrt å være turist, i
all fall på hytte (sommerhus). En uke ved Ballum Sluse i fjor ble totalt
(inkludert ferge) billigere enn årets uke i Kristiansund. Neste år blir
det neppe ferie i Norge, trolig Brande og mere. Beklager om du trodde jeg
hadde flyttet, jeg bare angret på at jeg ikke dro dit i år.

Norges berømte "Oljefond" er i virkeligheten et stort tap, da vi ikke har
"råd til" vedlikehold av veier, skoler osv., slik at når dette en gang
gjøres, blir det enormt dyrt. Hadde pengene blitt brukt til vedlikehold
av Norge, ville det etter min oppfatning vært mer lønnsomt. Jeg bytter
heller tak på huset i år, enn å sette pengene i banken for å la barna få
arven når nytt tak erdobbelt så dyrt og mye mer er skadet Hva som
skjer med Oljefondet vet ingen, det avhenger nok av hvem som lyver best
ved valget før dete avgjøres.

Her i Oslo er det variabel bensinpris, billigst vanligvis på tirsdager.
Deretter øker prisen med 0,50 -> 1 krone. Denne uken 8,26 på tirsdag
morgen, 9,47 i dag.

--
Bjørn

Muslimer og mormonere kan ha flere koner samtidig,
vi må klare oss med en og en og en og en og ........

Fra : Andreas Falck

Dato : 23-07-03 15:45

cb clausbergmann@tdcadsl.dk skrev dette:

> PS jeg ved godt noget af det nedenstående skulle være klippet fra,
> men det gad jeg ikke......

DU ER BAR FOR DUM

*plonk*

- der skynder sig tilbage til campingpladsen
der er der ingen *dovne* fjolser der ikke gider klippe!

Fra : sogs

Dato : 24-07-03 06:40

Andreas Falck wrote:
>Med venlig hilsen Andreas Falck - ICQ 108 480 093
- der skynder sig tilbage til campingpladsen
der er der ingen dovne fjolser der ikke gider klippe!

jeg har her 150 m hæk- blevet 3 meter høj og 2 m bred - blandet
berberis, tjørn, vildroser og enkelte liguster - der ikke er blevet
klippet
endnu - og græsset var blevet 30 cm højt - overvejer at låne
datterens hest og et par geder og får -

har også mest energi ude på pladserne -
Forslag.... evt. hjælp.. vi bor vist ikke så langt fra hinanden.

sten

Fra : Andreas Falck

Dato : 28-07-03 10:01

sogs sogs@image.dk skrev dette:

> [...]
> datterens hest og et par geder og får -
>
> har også mest energi ude på pladserne -
> Forslag.... evt. hjælp.. vi bor vist ikke så langt fra hinanden.

Jamen så vi da finde ud af at mødes en dag.

Jeg befinder mig det meste af tiden på Nyrup Camping (plads 19)

Mail mig privat for telefonnummer andreas.falck (@) get2net.dk
fjern paranteser og mellemrum!!

- der igen i morgen bevæger mig glad og fro ud
i campinglivets glæder som inkarneret fastligger

Fra : sogs

Dato : 28-07-03 12:04

Andreas Falck wrote:

> Mail mig