6610, datakabel, XP, GPRS og fejl under op~
Fra : Jimmy

Dato : 14-07-03 23:32

Hej

Jeg har nu fået mig en 6610, et originalt datakabel, WinXP og Telmore's
GPRS.

Jeg vil gerne på internettet igennem dette og surfe på Internet Explorer på
computeren.

Telefonen og kablet virker fint sammen og Nokia PC Suite virker fint.

Jeg har fulgt guiden på:
http://users.cybercity.dk/~dsl63232/gprs_xp_telmore/Nokia_6310i_GPRS_via_kab
el.html

Jeg får imidlertid fejlen:

734 The PPP link control protocol was terminated.

Telefonen når at skrive: Your GPRS access point is not valid.

Imidlertid virker GPRS, når jeg surfer via WAP på telefonen.

Nogen hjælp?

Mvh
Jimmy