unlock program
Fra : Mikkel

Dato : 14-07-03 22:52

Hey alle sammen jeg er ny og vil godt være unlocker men jeg ved ikke hvda
program jeg skal bruge for at kunne unlocke hvert fald 3510 og 3510i

hvis der er en der ved det kan i så ikke lige hjælpe mig

Fra : Jimmy

Dato : 14-07-03 22:55

"Mikkel" <tonsormikkelFJERN@ofir.dk> wrote in message
> Hey alle sammen jeg er ny og vil godt være unlocker
men jeg ved ikke hvda
> program jeg skal bruge for at kunne unlocke hvert fald 3510 og 3510i

Hvad med http://gratisunlock.dk/Unlock.asp ?

Mvh
Jimmy

Fra : Ukendt

Dato : 15-07-03 05:55

"Jimmy" <nyhedsgruppe@get2net.dk> wrote in message

> men jeg ved ikke hvda
>
> Hvad med http://gratisunlock.dk/Unlock.asp ?

Er det ikke lidt fejt at tjene penge på andres bekostning?

Mvh
FB
--
Er du ny på usenet? Så læs lidt på www.usenet.dk
--> www.DontDoIt.dk <-- Gratis SMS, Jokes og Unlock

Fra : Søren Christensen

Dato : 14-07-03 22:57

"Mikkel" <tonsormikkelFJERN@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Hey alle sammen jeg er ny og vil godt være unlocker men jeg ved ikke hvda
> program jeg skal bruge for at kunne unlocke hvert fald 3510 og 3510i
>
> hvis der er en der ved det kan i så ikke lige hjælpe mig

Tja du behøver såmænd ikke noget program...

Venligst

Fra : Nielsen I

Dato : 15-07-03 03:25

Ja, og det fungerede ganske fint for mig .... en Nokia 3510i

venlig hilsen

Nielsen I

Fra : Mikkel

Dato : 15-07-03 13:44

Fra : Ukendt

Dato : 15-07-03 13:59

> Hvis jeg ikke behøver noget program hvad skal jeg så gøre for at kunne
> onlocke selv

Som skrevet før; www.gratisunlock.dk !

Min mening er dog at det er fejt at tjene penge på det.
www.Helloo.dk tilbyder et program som virker ligesom gratisunlock.

Men jeg kan ikke se hvad du vil have ud af det. Det er da begrænset af
kunder du kan få. Dem som kender til gratisunlock.dk vil da bruge dem.
Desuden er der mange unlocker i danmark som har et godt ry, og nok det
vigtigste, en god placering på google.com .

De fleste kunder du kan tiltrække er vel lokale.
Gør lige op med dig selv om det er bøvlet værd.

Mvh
FB

Fra : third.gonad

Dato : 15-07-03 21:21

> Min mening er dog at det er fejt at tjene penge på det.
> www.Helloo.dk tilbyder et program som virker ligesom gratisunlock.

bare træls at der ikke er netværks kode til debitel

Fra : Rander

Dato : 15-07-03 22:38

Tue, 15 Jul 2003 14:58:35 +0200 brugte FB 28 linier på at fortælle dette
til dk.teknik.telefoni.mobil:

>Som skrevet før; www.gratisunlock.dk !
>Min mening er dog at det er fejt at tjene penge på det.
>www.Helloo.dk tilbyder et program som virker ligesom gratisunlock.

Virker dét? De koder jeg fik på gratisunlock.dk virkede ihvertfald ikke
(Nokia 6610 m. Orange)...

--
Lars Rander, www.rander.dk ICQ#: 987520 ** Pil ikke ved min adresse **
Sjathelt og beskytter af det svage køn (udnævnt af diktator SEJ 5/6-99)

Hadet er modsat kærligheden en følelse, der aldrig kan drages i tvivl. (Thorkild Hansen)

Fra : Ukendt

Dato : 16-07-03 08:34

"Rander" <lrNOSPAM@rander.dk> wrote in message
> Virker dét? De koder jeg fik på gratisunlock.dk virkede ihvertfald ikke
> (Nokia 6610 m. Orange)...

Kan kun fortælle at det virkede til min Nokia 3510I TDC.
Det er altid et forsøg værd i hvert fald. Koster jo ikke en daim ;)

Mvh
FB