Siemens M55
Fra : Ukendt

Dato : 14-07-03 21:47

Hej gruppe.
Jeg har set at Siemens er kommet med nogle nye telefoner, heriblandt M55.
Har dog stadig kun set billeder samt tekst af den, men er nogen bekendt med
telefonen og ikke mindst kameraet til den.
Jeg mener at kameraet også er det samme som til S55.
Hvordan er disse billeder og kan de gemmes i telefonen så de kommer frem når
den pågældende som er på billedet ringer ?
Har selv lige nu M50, men vil gerne prøve en med kamera, farveskærm og alt
det nye.

--
M.V.H
Thomas

Fra : *gavtyven*

Dato : 14-07-03 22:42

Her er der en Stor test af den,og mange billeder :
http://club-siemens.com/review/m55/

http://www.club-siemens.net/gallery/m55/

Fra : Ukendt

Dato : 16-07-03 10:28

Det er fint... mange tak, men er det ikke et sted hvor man kan se
prøver/kvaliteten på de billeder den tager.

/Thomas

Fra : *gavtyven*

Dato : 16-07-03 17:00

Her er der en der har taget nogle billeder med sin S55.
http://www.club-siemens.net/forum/viewthread.php?tid=15039
Lad den loade lidt før de kommer frem

PS: Det er Kameraet der tager billederne og ikke tlf.. Tlf er bare en
"billedfremviser" Og det er jo det samme kamera til de forsk.Tlf
S55-SL55-M55.

Fra : JMo.

Dato : 16-07-03 17:13

"*gavtyven*" <trads@pcFJERN.dk> wrote in

> PS: Det er Kameraet der tager billederne og ikke tlf.. Tlf er bare en
> "billedfremviser" Og det er jo det samme kamera til de forsk.Tlf
> S55-SL55-M55.

Ikke helt svjv.

IQP-530 eller IQP-500 er til S55 og M55
IQP-510 er til SL55

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 16-07-03 17:05

Hej

"Stoffer" <ttoXXXget2net.dk> wrote:

>Det er fint... mange tak, men er det ikke et sted hvor man kan se
>prøver/kvaliteten på de billeder den tager.

Vel, man kunne formode at billedkvaliteten er den samme som de billeder
der tages med S55, med forbehold for at der er en bedre skærm på M55, og
det er ikke noget at prale af, uanset om man tager disse billeder i høj
eller lav opløsning. - Man kan se hvad/hvem det forestiller, men
heller meget andet, så i praksis kan det ikke bruges til meget andet en
'baggrund's billede på telefonen.

--
M.v.h. Ole®

"Skik følge, eller land fly"