T68i og Datakabel.
Fra : Ukendt

Dato : 14-07-03 18:49

Kan man synkronisere Outlook og mobilen med et datakabel, eller skal det
være over IrDa eller Bluetooth?
Hvis ja, hvilket datakabel (USB) vil være godt? (gerne et sted hvor det kan
købes)

Tak for hjælpen.

Hilsen N/A

Fra : Søren Blom

Dato : 14-07-03 22:24

<na> skrev
> [...]
> være over IrDa eller Bluetooth?
> Hvis ja, hvilket datakabel (USB) vil være godt? (gerne et sted hvor det

Ja, du kan godt bruge et Datakabel til synk. kablet kan du købe hos
www.thansen.dk f.eks. de har et USB kabel (som er at fortrække) som ikke
koster alverden.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Ivar Madsen

Dato : 14-07-03 23:14

Søren Blom skrev Mandag den 14. juli 2003 23:24 i
dk.teknik.telefoni.mobil:

> Ja, du kan godt bruge et Datakabel til synk. kablet kan du købe hos
> www.thansen.dk f.eks. de har et USB kabel (som er at fortrække) som
> ikke koster alverden.

Det er alt alt for dyrt.

http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=311000

næsten nederst på siden finder du

|MSI MS-6967, Bluetooth Transceiving Key

til kun 329,00, så at købe et fast kabel til 349,00, det er tosset.

Ivar Madsen

Der søger et link til gratis satalitbiler med hurtig opdatering efter
bildet er taget,,,

Fra : SnoopyDog

Dato : 15-07-03 17:32

> http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=311000
>
> næsten nederst på siden finder du

> til kun 329,00, så at købe et fast kabel til 349,00, det er tosset.

Passer den ikke KUN til MSI bundkort??

Hvad hvis man skal bruge det til en bærbar?.

MCK

Fra : Ukendt

Dato : 15-07-03 17:39

jeg har allerede det omtalte Bluetooth netkort, men ønsker et datakabel...
Nogle forslag?

Fra : SnoopyDog

Dato : 15-07-03 17:56

> jeg har allerede det omtalte Bluetooth netkort, men ønsker et datakabel...
Indfanger det alle bluetooth enheder? Hvorfor ønsker du et datakabel?? Er
dette Bluetooth netkort ikke nok??

Fra : Ukendt

Dato : 15-07-03 18:50

Jeg har oplevet en masse bøvl med enheden. Bla. problemer med at få telefon
til at synkronisere (ikka at pare bluetooth enhed og telefon, der er der
ingen problemer) og overføre til telefonen. Det er også tit at den ikke lige
kan finde telefonen selvom, man kan se på telefonen at de kommunikerer.
Derfor forestiller jeg mig at det vil være meget nemmere med et datakabel,
da det vel virker med det samme?

Fra : SnoopyDog

Dato : 15-07-03 19:21

Jah, jeg må da også erkende at jeg har hørt at der skulle være ret mange
problemer med BT. Der findes sikkert også mange som kan sige gode ting om
BT, men jeg tror nu også at jeg holder mig til et data kabel med USB. (tror
faktisk at jeg bestiller et med det samme )

Tak for at du ville dele dine erfaringer, med mig/os.

MCK

Fra : Ivar Madsen

Dato : 15-07-03 20:12

<na> skrev Tirsdag den 15. juli 2003 19:50 i dk.teknik.telefoni.mobil:

> [...]
> der er der ingen problemer) og overføre til telefonen. Det er også
> tit at den ikke lige kan finde telefonen selvom, man kan se på

Det lyder ikke godt, jeg har lige fået min BT med posten idag,,,

Fra : Ukendt

Dato : 15-07-03 21:11

Jeg har lige fundet et originalt SE datakabel på http://www.nbradio.dk/shop/
(DCU-11) til 298,- incl. forsendelse. Det køber jeg...

Held og lykke med dit BT, det er jo ikke sikkert du får problemer.

Fra : Ivar Madsen

Dato : 15-07-03 21:28

<na> skrev Tirsdag den 15. juli 2003 22:11 i dk.teknik.telefoni.mobil:

> Held og lykke med dit BT, det er jo ikke sikkert du får problemer.

Det gør jeg, jeg skal have compilet kerne-modul til min Linux, det
synes jeg ikke er så sjovt, men det skal prøves,,,