A7N8X Deluxe lydproblemer
Fra : Bach

Dato : 14-07-03 18:44

Hej,

Jeg har et problem. Jeg har indkredset det til muligvis at være mit lydkort
(standard onboard).

Når jeg spiller i XP, med lydkortet slået til, så hopper computeren selv ud
af spillet uden nogen fejlmeddelelse. Slår jeg det fra kan jeg spille fint.

Når jeg ser film i 98, med lydkortet slået til, så hakker filmen. Slår jeg
lydkortet fra hakker det ikke. Lyden hakker desuden også i windows media
player når jeg KUN spiller MP3 filer.

Har desuden prøvet med andet grafikkort; samme resultat.

Er der nogen der kan løse denne gåde?

Venlig hilsen

Michael

Fra : Devast8or

Dato : 14-07-03 19:15

Bach wrote:
> [...]
> windows media player når jeg KUN spiller MP3 filer.
>
> Har desuden prøvet med andet grafikkort; samme resultat.

Lydkortet er vist noget bedre end bare standard onboard lyd, efter hvad jeg
har fået at vide i en anden tråd (kigger selv efter nyt mobo).

Har du prøvet med de nyeste drivere?

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Bach

Dato : 14-07-03 19:23

> Har du prøvet med de nyeste drivere?

Jeg bruger dem der kom med cdrommen, for jeg har lidt svært ved at finde
nogle nye drivere til kortet. Er der nogen der kan hjælpe med det måske?

Fra : LC

Dato : 14-07-03 21:09

www.nvidia.com har dem Det er jo deres chipset Ver.2.03 / ell. kig i
Downloads på www.tweakup.dk
Nvidia/Nforce 2 i bunden af siden

Fra : Ukendt

Dato : 14-07-03 21:45

> [...]
>player når jeg KUN spiller MP3 filer.
>
>Har desuden prøvet med andet grafikkort; samme resultat.

Prøv et gå denne side igennem, der er med garanti andre der har haft
et ligende problem.
http://www.nforcershq.com/

THF
Brøndby
http://home13.inet.tele.dk/thf/

Fra : Ukendt

Dato : 14-07-03 21:47

> [...]
>player når jeg KUN spiller MP3 filer.
>
>Har desuden prøvet med andet grafikkort; samme resultat.

Jeg bruger de drivers der fulgte med på cdrommen, efter der blev advaret
imod at bruge andre drivers, da jeg købte dette mobo sidste år.

THF
Brøndby
http://home13.inet.tele.dk/thf/