Cell Phone Antenna Booster ?
Fra : Claus E Beyer

Dato : 14-07-03 18:11

Hvad mener I om denne. Er det noget man kan bruge til noget fornuftigt?

http://antenna.just-biz.com/

Claus

Fra : JMo.

Dato : 14-07-03 18:51

"Claus E Beyer" <cebeyer@hotmail.com> wrote in news:beuo9t$9f94d$1@ID-
62896.news.uni-berlin.de:

> Hvad mener I om denne. Er det noget man kan bruge til noget fornuftigt?

Mit umiddelbare bud, efter at have set websiten:

Nej.

Sådan som jeg forstår beskrivelsen, så skulle det være en intern repeater
antenne. Det lyder i mine ører simpelthen for tåbeligt.

Endvidere er hele siden klistret til med TV-Shop'agtige kommentarer og
udsagn.

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 14-07-03 19:03

On Mon, 14 Jul 2003 19:11:05 +0200, "Claus E Beyer"
<cebeyer@hotmail.com> wrote:

>Hvad mener I om denne. Er det noget man kan bruge til noget fornuftigt?
>
>http://antenna.just-biz.com/

jeg vil stille mig lidt skebtisk over følgende påstand på siden:

"Cell Phone Antenna Booster's revolutionary design can improve cellphone
performance by 100% or more. This simple clip-on attachment turns the
PCS phones built-in antenna into a high performance antenna that will
significantly lower dropped calls, provide superior call quality, extend
transmission range, plus reduce power consumption and add longer battery
life."

Jeg har svært ved at se hvad det ville hjælpe at "påklistre" en antenna
dims på sin mobil, jeg kunne forstå det hvis at den blev tilsluttet ens
mobil men.

Tror lidt på at det er en AND.
Flemming Jacobsen
(Mulig mangel på mellemrum skyldes defekt tastatur)

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 14-07-03 21:05

"Claus E Beyer" <cebeyer@hotmail.com> wrote in message
> Hvad mener I om denne. Er det noget man kan bruge til noget fornuftigt?
>
> http://antenna.just-biz.com/
>
> Claus

Tja - mon ikke alle mobi-producenter havde købt deres produktion 25 år frem
i tiden og selv satte dem i deres nye modeller i stedet for selv at udvikle
modtage-delen til samme resultat ?

Blot en tanke...

Jesper

GS500E når vejret spiller -
Volvo når det spilder.....

Fra : Rander

Dato : 14-07-03 22:02

Mon, 14 Jul 2003 19:11:05 +0200 brugte Claus E Beyer 6 linier på at
fortælle dette til dk.teknik.telefoni.mobil:

>Hvad mener I om denne. Er det noget man kan bruge til noget fornuftigt?
>http://antenna.just-biz.com/

Sikkert ikke... Det ser ud til i bund og grund at være et klistermærke med
et par printbaner på, som man så skal klistre på telefonen under batteriet.
Ifølge installationsvejledningen har det ikke kontakt til telefonens
antenne, og så hjælper det jo ikke meget...

--
Lars Rander, www.rander.dk ICQ#: 987520 ** Pil ikke ved min adresse **
Sjathelt og beskytter af det svage køn (udnævnt af diktator SEJ 5/6-99)

Når en politiker dør, kommer mange kun til begravelsen for at være sikker på,
at man virkelig begraver ham. (Georges Clemenceau)

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 18-07-03 01:12

"Claus E Beyer" <cebeyer@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvad mener I om denne. Er det noget man kan bruge til noget fornuftigt?
>
> http://antenna.just-biz.com/
>
> Claus

Pis og papir!!!

Ja undskyld mit ordvalg men det var det nærmeste
jeg kunne komme på sandheden.

Det er det værste fup jeg længe har set og køber man dette produkt
vil jeg holde på at man er yderst naiv. Man bør i såfald tænke lidt
over omn man ikke dels har for mange penge og dels om man så ikke
burde falde for hvad som helst der bliver udbudt i f.eks. TV-shop (TV-flop)
og om man i mange tilfælde ikke får mere ud af sine penge ved asimpelthen at
smide dem ud af vinduet eller simpelthen forære dem væk.

Hold jer LANGT fra dette produkt. Det er fusk i værste skuffe og nej man KAN
ikke
forbedre dækningen på sin telefon med et metaliseret klistermærke som skal
se smart ud
derimod kan man MEGT nemt forværre den ved at klæbe metalklistermærker på
sin telefon.
Det ved enhver der har bare en lille smule indsigt i radiobølger.

Steven.