GTA VC lydproblemer
Fra : sniper_Nolight

Dato : 14-07-03 15:15

jeg fik engang at vide herinde at jeg skulle sætte mine højttalere til 5.1
opsætning i windows og når jeg gør det så har jeg osse lyd i allle 4
højttalere i mit 4.1 setup. Jeg har ingen center og indimellem er det som om
der mangler motorlyde i spillet eller er det bare mig? Desuden hvergang jeg
skal spille Vice city skal jeg ind i mine højttaleropsætning og ændre til
5.1... den skifter selv over på quadrofonic... skifter jeg ikke til 5.1
spiller mine baghøjttalere ikke... jeg har kun problemet med vc... har nogen
oplevet noget lign?

--
VH sniper_Nolight
www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Robert Eriksen

Dato : 14-07-03 15:40

sniper_Nolight wrote:
> [...]
> spiller mine baghøjttalere ikke... jeg har kun problemet med vc... har nogen

De manglende højtalere havde jeg også lidt bøvl med. Det viste sig at
være fordi jeg havde glemt at definere 4 højtalere i Vice City's
audio-options så hver gang jeg startede det op, ændrede VC min Windows
opsætning.
Den manglende motorlyd kommer jeg også ud for en gang imellem. Det kan
som regel fixes ved lige hurtigt at slippe/trykke på din speeder-tast.

/Robert

Fra : sniper_Nolight

Dato : 14-07-03 15:49

> [...]
> være fordi jeg havde glemt at definere 4 højtalere i Vice City's
> audio-options så hver gang jeg startede det op, ændrede VC min Windows

så vidt jeg husker kan jeg kun vælge mellem 3 indstillinger - headphones - 2
Speaker - More than 2 Speakers jeg har selvfølgelig valgt den sidste
mulighed, men prob er det samme... mht højttaleropsætning i win bør den vel
ikke automatisk hoppe over på quadrophonic når jeg har valgt 5.1...win kan
vel ikke "mærke" hvad jeg har i?... ligger den en registrering nogen steder
ang. opsætning som jeg så kommer til at slette når jeg bruger mit
registrering cleaner program mon?

> Den manglende motorlyd kommer jeg også ud for en gang imellem. Det kan
> som regel fixes ved lige hurtigt at slippe/trykke på din speeder-tast.

ja sån gør jeg osse
jeg troede man bare lige kunne smide en center i spdigf indgang og så var
den klaret mht 5.1 men så simpelt var det ikke fik jeg at vide