hjælp til american mcGee's alice
Fra : Cindie Iwersen

Dato : 14-07-03 13:22

Hej

Jeg sidder fast i spillet american McGee's Alice, jeg ved ikke hvad banen
hedder, men jeg har fået sådan en underligt gave hvor Alice for kort tid
forvandlede sig til djævelsen og så har jeg fået slået ham det skrigende
spøgelse ihjeld, men nåpr jeg kommer over på den anden side og skal igennem
døre, så er døren låst. Hvad skla jeg gøre for at komme vider og hvor kan
jeg evt. finde en nøgle henne??

Håber nogen kan blive klog på det jeg har skrevet.

mvh Cindie

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 14-07-03 13:38

Cindie Iwersen wrote:
> Hej
>
> Jeg sidder fast i spillet american McGee's Alice, jeg ved ikke hvad
> banen hedder, men jeg har fået sådan en underligt gave hvor Alice for
> kort tid forvandlede sig til djævelsen

Det må næsten være Alice's udgave af den fra Quake 3 så velkendte "Quad
Damage" du har fået. Dem får du flere af senere i spillet. Læs manualen
hvis du har den

> [...]
> side og skal igennem døre, så er døren låst. Hvad skla jeg gøre for
> at komme vider og hvor kan jeg evt. finde en nøgle henne??

Måske er det ikke den dør du skal igennem? Måske skal du hoppe ind
gennem et tagvindue...

> Håber nogen kan blive klog på det jeg har skrevet.

Jeg tror det bliver svært, der er mange "skrigende spøgelser" og endnu
flere låste døre i det spil. Jeg kan ikke huske det, men kan du ikke se
når du gemmer dit spil hvad banen hedder?

Har du prøvet at søge på "Alice Walkthrough" med google? Prøv det, jeg
garanterer et brugbart resultat.

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Cindie Iwersen

Dato : 14-07-03 14:30

Hejsa

> [...]
> flere låste døre i det spil. Jeg kan ikke huske det, men kan du ikke se
> når du gemmer dit spil hvad banen hedder?

Det er det 2. skrigende spøgelse.
I en bane hvor jeg står på sådan en pladform med et underligt håndtag og når
jeg går nedenunder så kan jeg finde 3 sådanne håndtag.

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 14-07-03 15:06

Cindie Iwersen wrote:

Snip

> Det er det 2. skrigende spøgelse.
> I en bane hvor jeg står på sådan en pladform med et underligt håndtag
> og når jeg går nedenunder så kan jeg finde 3 sådanne håndtag.

> mvh Cindie

Ja, hallo?

Nå, så må jeg jo hellere gøre det for dig:

"The first real puzzle of the game. Quickly kill the three BOOJUMS that
attack you (preferably from the safety of the lower level). The point
of this
puzzle is to pull the switches in the order that their sounds played
when you
entered the area. The switch on the top level resets the bottom
switches in
case you make a mistake. The correct order is 3-1-2.
Take care of the guards from the safety of the top level and cross on
the
puzzle pieces, which move with you this time. Follow the hallway,
killing the
guard at the end to reach the portal"

Citeret fra
http://www.game-revolution.com/games/codes/pc/alice_walk.htm
Fundet på 5 sekunder.

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 14-07-03 15:12

Vi tager den lige en gang til

Fra : Cindie Iwersen

Dato : 14-07-03 17:00

Hej Sune

Mange tak for hjælpen.

mvh Cindie

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 14-07-03 18:02

Cindie Iwersen wrote:
> Hej Sune
>
> Mange tak for hjælpen.
>
> mvh Cindie

Velbekomme. Gem linken - det bliver værre.......!

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?