Skærme
Fijala 3554
AL732 - to buy or not to buy?
Fra : FreddiE

Dato : 14-07-03 12:12

Min computer er næsten samlet færdigt, og jeg vil så gerne have en
fladskærm. Jeg har bare et problem med at mine spil-lyster ofte tar'
overhånd, når jeg sidder ved computeren.
Er denne skærm hele 4 kilo mange penge værd, og kan jeg køre 3D spil
acceptabelt uden at få tåre i øjnene?

Takker...

Fra : FreddiE

Dato : 14-07-03 14:36

"FreddiE" <freddie@besked.com> skrev i en meddelelse

[snip]

Nu er den bestilt, så kan det vel være det samme.

Fra : Flare

Dato : 14-07-03 15:12

> Nu er den bestilt, så kan det vel være det samme.

Jamen så er det jo godt det ikke bliver et køb du kommer til at fortryde :)

Anders

Fra : Kim

Dato : 14-07-03 18:51

"Flare" <dct_flare@hotmail.com> wrote in message

| Jamen så er det jo godt det ikke bliver et køb du kommer til at fortryde
:)

| Anders

Jeg har også bestilt min idag. Den skulle gerne dukke op imorgen eller
onsdag :)

Talte forresten med Acer idag og de havde ikke konstateret nogen problemer
med de første skærme de udgav, udover selvfølgelig den normale fejlprocent.
Makes you wonder.

--
Mvh.

Kim
Kim.hansen@REMOVEpc.dk

Fra : Kim

Dato : 17-07-03 19:35

"Kim" <Kim.hansen@REMOVEpc.dk> wrote in message

> [...]
|
| Talte forresten med Acer idag og de havde ikke konstateret nogen problemer
| med de første skærme de udgav, udover selvfølgelig den normale

Så fik jeg hentet min skærm og den er så nice :)

Jeg har ikke haft nogen problemer med "fall out" endnu, så det tegner jo
godt.

Desværre har jeg en pixel fejl på skærmen, men den sidder ude til venstre på
skærmen og er sådan lidt faded blå og kan heldigvis ikke ses på blandt andet
sort baggrund.

btw.
Jeg har selvfølgelig koblet den til mit Radeon 9700 Pro gfx kort med DVI
stikket.

--
Mvh.

Kim
Kim.hansen@REMOVEpc.dk

Fra : Jeppe Ladefoged

Dato : 15-07-03 23:00

> Jamen så er det jo godt det ikke bliver et køb du kommer til at fortryde
:)

Vi sælger dem på mit arbejde "Anonym Data" og der bliver de bogstaveligt
talt revet væk.
Hvis jeg fik lidt mere end lærlingeløn og ikke havde bil købte jeg også
sådan en på stedet