Hvordan skiller man en Pentium II in-a-box~
Fra : Jeppe Ladefoged @ Wo~

Dato : 14-07-03 11:42

Hvordan skiller man en Pentium II in-a-box processor ad?
Jeg har en 233mhz Pentium II som jeg gerne vil have en stor køleprofil på,
men jeg kan sgu' ikke få en gamle af.

Jeg har set en guide engang for lang tid siden, men jeg kan ikke finde den
igen

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 14-07-03 11:52

On Mon, 14 Jul 2003 12:42:20 +0200, Jeppe Ladefoged @ Work wrote:

> Hvordan skiller man en Pentium II in-a-box processor ad?
> Jeg har en 233mhz Pentium II som jeg gerne vil have en stor køleprofil på,
> men jeg kan sgu' ikke få en gamle af.

Med lidt forsigtighed (behersket vold og med denne guide til P3 går det
vel nok....mon ikk'?
http://overclocking.dk/litteratur.asp?type=guide&id=20

--
Lars

Fra : Dennis Schafroth

Dato : 15-07-03 09:48

"Jeppe Ladefoged @ Work" <degofedal@NOSPAMunderflow.dk> wrote in message
> Hvordan skiller man en Pentium II in-a-box processor ad?
> Jeg har en 233mhz Pentium II som jeg gerne vil have en stor køleprofil på,
> men jeg kan sgu' ikke få en gamle af.

Har gjort det for lang tid siden på to 350 MHz. Husker det som om der var
skruer/bolte af en eller anden slags der skulle løses. Ikke at der skulle
voldes.

Dennis