Hvilken mobilos?
Fra : Juggernaut

Dato : 14-07-03 11:05

Hejsa NG!
Jeg står og skal bruge en ny mobil til erstatning for min aldrende 3510. Men
det er slut med Nokia i denne omgang og istedet vil jeg prøve at kaste mig
over Sony Ericsson.
Der er 3 telefoner som jeg har kigget på.
T610 1599,-
T600 999,-
T68i 999,-
Idag var jeg ude og lure T600 af. Og fik overraskelsen over hvor lille den
egentlig er, så den bliver det nok ikke.
Bluetooth kommer jeg nok aldrig til at bruge, så det er ikke en prioritet.
Kamera er da lækkert nok hvis ellers kvaliteten er ok? Hvad siger I?

På forhånd tak.

_Moerch

Fra : Søren Christensen

Dato : 14-07-03 11:31

"Juggernaut" <juggernaut@FJERNstreetbike.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Bluetooth kommer jeg nok aldrig til at bruge, så det er ikke en prioritet.
> Kamera er da lækkert nok hvis ellers kvaliteten er ok? Hvad siger I?

For det første kunne jeg godt tænke mig at vide hvor man kan få en T610 til
1599??
Det lyder billigt for så skal jeg lige overveje lidt...
Nummer to:
Hvor vigtigt er kameraet for dig? Og hvor meget forlanger du af det?
På følgende link kan du se billeder taget med kamera telefoner:
http://mobilebabes.toony.dk/?go=index

T68i er en fed telefon men ingen polyringetoner.
T610 skulle efter sigende være en rigtig lækker telefon.

Venligst

Fra : Th Frydensberg

Dato : 14-07-03 11:36

Juggernaut wrote:

> T610 1599,-

Hvor har de den til den pris ??

--
mv / th

Fra : Juggernaut

Dato : 14-07-03 11:38

Jeg er en såkaldt trumfkunde hos Orange, og de tilbyder tlf til den pris.

-Moerch