Hjælp til Cycling Manager 3
Fra : LOOP

Dato : 14-07-03 08:35

Det kan godt være jeg lige lyder meeeget mærkelig..

Men hvordan f* sætter man sit hold op...I hvilken menu kan man sætte holdet
sammen, og vælge hvem der skal køre..???

Pft

LooP

Fra : Beowulf

Dato : 14-07-03 14:14

Det har jeg heller ikke fundet ud af endnu..... hmmmmm!!!

--
Venligst Beowulf, Thisted

Fra : NoName

Dato : 14-07-03 16:02

Det er det andet sidste du vælger inden du kører! Lige inden du skal vælge
cykel, stel, hjelm, for og baghjul. Det er billeder af dem du har taget med
for neden, mens dem du kan vælge, som er tilbage står på en liste foroven.
Du må virkelig have undret dig over, hvad den side skal bruges til
siden du ikke ved, at det er der man laver om på holdet. I midten er det to
pile, en der peger op og en der peger ned, dem bruger du til at tage ryttere
op fra "billedholdet" til listen. Du skal fjerne nogen forneden inden du
sætter nogen af dem fra oven ned!

Håber det er til at forstå?

MVH. Henrik

Fra : LOOP

Dato : 15-07-03 08:26

hhmm, sådan så det ud i den demo jeg hentede. Men efer at have købt spillet
ser det ikke sådan ud. Jeg spiller karriere spillet....
Jeg har slet ikke den skærm mere.?

LooP

Fra : LOOP

Dato : 15-07-03 09:14

ddååå, det er vist mig der tager fejl...SoRrY