Er denne side for fræk?
Fra : Robertus

Dato : 14-07-03 00:58

Hallo!
Gider du have ulejlighed med se på denne side og fortælle mig om den
er for fræk efter din mening - eller om jeg eventuelt kan give den en
tand til?

Sidens adresse: www.henniges.dk

Du er velkommen til
at svare mig direkte: robert@henniges.dk

Kærlig hilsen
Robertus

Fra : Niels Buus Christens~

Dato : 14-07-03 02:47

Hej Robertus.

På en skala fra 1 til 10 vil jeg give den "dårlig".
Den virker ikke i Opera, og i Internet Explorer virker den, men hvad skal
man bruge den til? Man kan ikke engang se hvad Brad har af udstyr uden at
modtage en fejlbesked.

Tsk tsk.

Bedre held næste gang.

/Niels

Fra : PerX ...

Dato : 14-07-03 11:03

In article <10581407510.708504718965752@dtext.news.tele.dk>,
robert@henniges.dk says...
> Hallo!
> Gider du have ulejlighed med se på denne side og fortælle mig om den
> er for fræk efter din mening - eller om jeg eventuelt kan give den en
> tand til?

Det er kun dig der er fræk ved at poste det her. (Og hvis du er ældre en
10 er det vist ikke webdesigner du skal være)

Fra : Stefan Jensen

Dato : 14-07-03 12:44

plonk

Fra : Thomas D

Dato : 14-07-03 17:20

Stefan Jensen wrote:
> plonk

hmm hvad betyder det?

Thomas D
Musikere tjener penge på ulovligt kopieret software.

Fra : BorreBoy

Dato : 14-07-03 18:16

"Thomas D" <dinadur@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> hmm hvad betyder det?

At en eller anden, er kommet i hans kill-filter.

--
Med venlig hilsen,
Thomas Borre.

Fra : Thomas D

Dato : 14-07-03 19:07

BorreBoy wrote:

> At en eller anden, er kommet i hans kill-filter.

ok, fedt

Fra : Dan MOrtensen

Dato : 14-07-03 20:14

On 13 Jul 2003 23:57:34 GMT, Robertus <robert@henniges.dk> wrote:

>Hallo!
>Gider du have ulejlighed med se på denne side og fortælle mig om den
>er for fræk efter din mening - eller om jeg eventuelt kan give den en
>tand til?

Der er ikke meget snak.seksualitet over den side...

--

/Dan MOrtensen
www.webgaden.dk

Svar ikke pr. mail, da din mailserver vil blive blacklisted
listme@listme.dsbl.org
Don't use my email - your mail server will be blacklisted.