Stadig problemer med Linksys BEFSX41!
Fra : LMR

Dato : 13-07-03 20:29

Hej

Efter at ha kigget gruppen igennem, og opdateret firmware til 1.44.8, er
mine reboot problemer stadig ikke løst.
Det sker sådan ca. 2-3 gange om dagen. Efter råd fra Linksys support, lavede
jeg en restore factory setting på skidtet, men det løser heller ikke
problemet. Og nu kan jeg faktisk ikke få fat i admin web interfacet længere.
Jeg har haft slukket/tændt, reset et utal af gange uden at det hjælper.

Er der nogen gode råd at hente her?

Hvis ikke så ryger lortet retur!

br Lars

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 13-07-03 20:46

"LMR" <lmr_remove_for_reply@myrthu.net> wrote in message
> Hej
>
> Efter at ha kigget gruppen igennem, og opdateret firmware til 1.44.8, er
> mine reboot problemer stadig ikke løst.

Hvordan rebooter den da? Slukker og tænder den af sig selv?

> [...]
længere.
> Jeg har haft slukket/tændt, reset et utal af gange uden at det hjælper.

Tjaa, den må da vel være defekt.. Ellers er din kabling af meget ringe
kvalitet, så du ikke engang kan komme i kontakt med routeren...?

Fra : Lars Myrthu Rasmusse~

Dato : 14-07-03 07:24

Hej

Ja pludselig forsvinder netværket (unplugged), og man kan se at routeren er
i gang med opstartsproceduren.

Min kabling er ok. Jeg kan flytte kabel fra adsl modem, samt fra router til
min switch, til en pc med 2 netkort, og sw firewall/router, og det kører
100%.

Men retur ryger den nok under alle omstændigheder, defekt, eller bare fuld
af fejl.

Lars

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> wrote in message
> [...]
>
> Tjaa, den må da vel være defekt.. Ellers er din kabling af meget ringe
> kvalitet, så du ikke engang kan komme i kontakt med routeren...?

http://www.newsfeed.com The #1 Newsgroup Service in the World! >100,000 Newsgroups
---= 19 East/West-Coast Specialized Servers - Total Privacy via Encryption =---

Fra : Lars

Dato : 14-07-03 13:06

"LMR" <lmr_remove_for_reply@myrthu.net> skrev i en meddelelse
> [...]
længere.
> Jeg har haft slukket/tændt, reset et utal af gange uden at det

Jeg synes jeg læste et sted at firmware version 1.44.8 kun var beregnet
til det amerikanske marked og ikke kunne anvendes til produkter solgt i
europa. Jeg kan desværre ikke finde det sted, hvor jeg læste det igen...

*/Lars

Fra : LMR

Dato : 14-07-03 17:42

> Jeg synes jeg læste et sted at firmware version 1.44.8 kun var beregnet
> til det amerikanske marked og ikke kunne anvendes til produkter solgt i
> europa. Jeg kan desværre ikke finde det sted, hvor jeg læste det igen...

Ok. Jeg har fået hul igennem til web-interfacet igen, ved ik' lige præcist
hvad der gjorde det, udover at den har stået slukket hele natten.

Linksys har foreslået at jeg slår DHCP server på LAN interfacet fra, og ser
om den arter sig pænt så.????

1.44.8 virker for mig, nøjagtig som 1.44.3. Jeg kan hverken se/mærke nogen
forskel. Men jeg prøver nu nok at flashe den gamle i igen.

mvh Lars