Skærme
Fijala 3554
Nogen der ved hvordan AL732 reagere på 2 s~
Fra : Flare

Dato : 13-07-03 17:42

Med det mener jeg, hvis man sætter et signal i D-SUB og DVI indgangen på
samme tid fra to forskellige computerer? Har man mulighd for at skifte
mellem det analog og DVI signalet? Eller vælger den bare et af dem?

Mvh
Anders

Fra : Hans

Dato : 13-07-03 17:55

"Flare" <dct_flare@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Med det mener jeg, hvis man sætter et signal i D-SUB og DVI indgangen på
> samme tid fra to forskellige computerer? Har man mulighd for at skifte
> mellem det analog og DVI signalet? Eller vælger den bare et af dem?

Du vælger hvilken indgang du vil bruge i OSD menuen.

/ Hans

Fra : Flare

Dato : 13-07-03 18:04

> Du vælger hvilken indgang du vil bruge i OSD menuen.

Der kommer altså et ekstra punkt i menuen? For det findes da ikke nu

Mvh
Anders

Fra : Hans

Dato : 13-07-03 18:11

> Der kommer altså et ekstra punkt i menuen? For det findes da ikke nu

Jeg tror ikke du har kigget grundigt nok. Jeg havde en AL732 på kort besøg i
forbindelse med udskiftning af et grafikkort i en maskine, og fandt punktet.
Det er gemt som en undermenu. Kig i din manual.

På min egen AL922 er omskiftningen kombineret med auto adjust.

/ Hans

Fra : Jacob Riis

Dato : 13-07-03 21:19

> [...]
> samme tid fra to forskellige computerer? Har man mulighd for at skifte
> mellem det analog og DVI signalet? Eller vælger den bare et af dem?

Hold auto knappen inde et kort øjeblik og du kan skifte mellem analog, DVI,
S- Video og Composite.

--
Jacob

Fra : Flare

Dato : 14-07-03 00:21

> Hold auto knappen inde et kort øjeblik og du kan skifte mellem analog,
DVI,
> S- Video og Composite.

Ahhh, Perfekt.

Takker.