sms til udlandet
Fra : Maxi

Dato : 13-07-03 14:56

Jeg er lige begyndt at sende en masse sms til en bekendt i norge. Og har
fundet at telmore som jeg bruger tager 2.70 kr for en sms og det syntes jeg
er lige i overkanten. Er der nogen der kan anbefale et andet "taletidskort"
som skulle være billigere. Ikke abbonoment men kun taletids.

Fra : Jonas M. Nielsen

Dato : 13-07-03 15:29

"Maxi" <dilorjaan50@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Er der nogen der kan anbefale et andet "taletidskort"
> som skulle være billigere. Ikke abbonoment men kun taletids.

Tror ikke du slipper ret meget billigere andre steder... De kører med TDC's
udlandstakster, og så vidt jeg ved så får man ikke meget ud af at skifte til
et andet selvskab på den konto... Jeg bruger selv Telmore, og kunne ikke
finde på at skifte grundet "for høj" sms takst til udlandet... Men det er
bare min mening

/ Jonas

Fra : Lars Wolos

Dato : 13-07-03 15:44

"Maxi" <dilorjaan50@hotmail.com> wrote in message news:3f1164f4$0$13211$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> Er der nogen der kan anbefale et andet "taletidskort" som skulle være billigere.

- CBB 24 øre p. SMS til udlandet
- Orange Just Talk 25 øre p. sms til udlandet
- Orange Just Go 75 øre p. sms til udlandet (+ "Med Just Go får du automatisk
25% rabat på SMS'erne til de 5 numre, du har skrevet mest til i løbet af en måned.")

Lars

Fra : Maxi

Dato : 14-07-03 10:22

> - CBB 24 øre p. SMS til udlandet

CBB lyder lige noget for mig. De har også priser som ligner telmores. Køber
en start pakke hos dem idag.

Fra : Erland Stig Bredgaar~

Dato : 14-07-03 18:54

"Maxi" skrev

> [...]
> er lige i overkanten. Er der nogen der kan anbefale et andet "taletidskort"
> som skulle være billigere. Ikke abbonoment men kun taletids.

Brug evt. www.coolsms.dk (Pro-udgaven) - sidst jeg sendte sms til
udlandet derfra (for ca. en uge siden) kostede det 20 øre pr. sms.

Mvh. Erland