MOMO i rødt læder
Fra : Sven

Dato : 13-07-03 14:35

Hej.
Er Logitech holdt op med at lave MOMO i rødt læder? Jeg kan kun finde et
sort "gummi-rat" på www.logitech.com det hedder godtnok MOMO, men ligner
noget plastik/gummi fusk.

Sven

Fra : Thomas Strøm Larsen

Dato : 13-07-03 18:25

Det er ikke plastik. Mit er med læder på rattet.

mvh
Thomas

Fra : Sven

Dato : 13-07-03 21:41

> Det er ikke plastik. Mit er med læder på rattet.
>
> mvh
> Thomas

Ja, det har jeg også set tidligere i butikker, men det er tilsyneladende
"forsvundet" fra logitech's hjemmeside, så derfor er det måske udgået?
Det MOMO Logitech har nu på deres hjemmeside er sort, og hvis man vælger kun
at se "læderbetrukket rat", så er søgefeltet tomt.

Sven

Fra : Peter C.

Dato : 21-07-03 10:55

> Er Logitech holdt op med at lave MOMO i rødt læder?

Ehhh....rødt plastic og sort læder....mener du vel ?

Mig bekendt har de aldrig haft noget i rødt læder.

Der er 2 Logitech-rat der hedder MOMO
Det røde hedder MOMO Force, og er ganske rigtigt udgået

Det sorte med gearstang hedder MOMO Racing, og er billigere end MOMO Force
var, men heller ikke kvalitetsmæssigt på højde.

MVH Peter C.
(MOMO Force)