hjælp til C&C Generals
Fra : JohnnyB [2k]

Dato : 13-07-03 12:03

jeg kan ikke finde ud af at connecte til min vens pc ( via internettet ), så
vi kan spille sammen, er der så kun den mulighed at joine via deres
gameserver eller kan vi spille sammen via internettet ?

hjælp ønskes

johnny mail johnnyb2000@FJERNEDETTEsol.dk

Fra : jørgen

Dato : 13-07-03 21:51

brug direkte conekt under netværk

Fra : Steen Gellett

Dato : 14-07-03 13:33

> [...]

> vi kan spille sammen, er der så kun den mulighed at joine via deres
> gameserver eller kan vi spille sammen via internettet ?

Den kommer her : Brug Direct Connect under Network og tast din kammerats
IP......eller opret et game og lad din kammerat joine !!

PS:....Sidder en af jer bag router ( eller begge to ) ??
Hvis det er tilfældet så glem ALT om at spille.....eneste
mulighed er at køre uden router , eller vente på patch 1.6 som angiveligt
skulle løse router problemet ??!!

Fra : JohnnyB [2k]

Dato : 14-07-03 21:33

jeg sidder bag router