Vildtfangede fisk
Fra : Carsten Bøhrk

Dato : 01-04-01 16:07

Jeg så et par dejlige "kribensis" der ifølge forhandleren var
vildtfangede. De havde desværre lidt hvide prikker på finnerne.

Skal jeg overholde specielle forholdsregler ved køb af vildtfangede
fisk ?

Nogle anbefaler ved f. eks. tropheus at give dem en kur med det samme.
Vildtfangede har vel en særdeles stor chance for into/ekto-parasitter
og andet godt ? De har sikkert også mere stress pga. lang
transporttid.

\carsten
------
Fjern xxx ved mail.

Fra : RaZmuZ

Dato : 02-04-01 14:08

Jeg har haft vildfanget

Jeg gjore ikke noget ved dem **SÆRLIGT**
Jeg behandlede dem bare MEGET mere varsomt da de KOSTER mange penge......

Hilsen Rasmus
Husk at TJEK www.akvarie-galleri.dk
Og se om din fisk er der?????

P. S Kribnesis`en er der