Video på Nokia 3650
Fra : Jesper Vels

Dato : 13-07-03 10:36

Hej

Hvordan får man lyd på sine videoer man optager med sin Nokia 3650?

/Jesper Vels

Fra : Thorolv Valentinsen

Dato : 13-07-03 10:41

"Jesper Vels" <jesper@vels.dk> skrev i melding
> Hej
>
> Hvordan får man lyd på sine videoer man optager med sin Nokia 3650?
>
> /Jesper Vels

Du skal laste ned Nokia 3650 Video Recorder, og overføre denne til telefonen
via Nokia Data Suite. Jeg har prøvd programmet, og det fungerer helt fint.
Et videoopptak uten lyd, er jo ikke det helt store. Se linker og tekst
under:

http://www.nokia.com/nokia/0,5184,5371,00.html

Nokia 3650 Video Recorder
Updated 9-Apr-2003
Nokia_3650_Video_Recorder.SIS (SIS file, 186.0 KB )

This Video Recorder update allows you to capture sound with your video clips
in your Nokia 3650 phone. Download the new updated version of Video Recorder
to your phone to capture audio as well as images in your video clips.

Vennlig hilsen

Thorolv Valentinsen

Fra : Søren Christensen

Dato : 13-07-03 10:47

"Thorolv Valentinsen" <tva03.fight.spam@netcom .no> skrev i en meddelelse

> [...]
Recorder
> to your phone to capture audio as well as images in your video clips.

Et lille spørgsmål. Kan man overhovedet skrive sms på denne telefon?
Altså kan man nogensinde vænne sig til tastaturet?

Venligst

Fra : Jesper Vels

Dato : 13-07-03 11:20

> Et lille spørgsmål. Kan man overhovedet skrive sms på denne telefon?
> Altså kan man nogensinde vænne sig til tastaturet?
Ja faktisk... troede heller ikke selv det var muligt. Men jeg er efter 3
uger blevet rigtig glad for min.

/Jesper Vels

Fra : Thorolv Valentinsen

Dato : 13-07-03 12:05

"Søren Christensen" <master.clioÅL@12move.dk> skrev i melding

> [...]
> >

> Et lille spørgsmål. Kan man overhovedet skrive sms på denne telefon?
> Altså kan man nogensinde vænne sig til tastaturet?

Det er høyst individuelt. Jeg har ikke riktig vendt meg til den, men jeg
syntes likevel det det hele var enklere enn jeg hadde fryktet på forhånd.
Dersom man bruker begge hender, blir det i allfall enklere.

Siden telefonen er ganske lang, samt at den er såpass avrundet nedentil,
bruker man litt ekstra kraft (om man kan kalle det dét) for å holde den.

Men det er en flott telefon!

Mvh

Thorolv Valentinsen

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 13-07-03 16:06

Søren Christensen skrev:

> Et lille spørgsmål. Kan man overhovedet skrive sms på denne telefon?
> Altså kan man nogensinde vænne sig til tastaturet?

Jeg vil mene nej... jeg solgte min efter 3 måneder (tror jeg det var) fordi
jeg ikke kunne vænde mig til tastaturet, jeg blev dog hurtigere til det,
men det blev aldrig som f.eks. 7650 som jeg havde før den.
--
Mvh. Peter.

Fra : Ebbe

Dato : 13-07-03 23:11

Jesper Vels wrote:
> Hej
>
> Hvordan får man lyd på sine videoer man optager med sin Nokia 3650?
>
> /Jesper Vels

Jeg bruger "Hip Cam". Så kan man nemlig også optage i længere tid :D

Ebbe